Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 


 
El_Diablo Nikdo není dokonalý, až na  Chucka Norrise!
 
čas 0:57
lebe i my se rano muzem probudit  mrtvi
na jednom zaberu je videt, ze tam neco nanasi, ale jako malta to teda nevypadalo.
El_Diablo Nikdo není dokonalý, až na  Chucka Norrise!
Hezké, ale co malta?
lebe i my se rano muzem probudit  mrtvi
 
horky_kafe ledovy caj je zabrany :( 
až tak za dvatři roky:-)
ozobota máme doma a už trochu omrzel. chceš ho?
einy I don't judge the sinners.  I judge the saints.
Inu relaxace panevniho dna udela sve.
Vysočanská

 
horky_kafe ledovy caj je zabrany :( 
když budou ty Vánoce
 
einy I don't judge the sinners.  I judge the saints.
Takze spis fail zarizeni, nez ze by obsluha udelala nejakou vylozenou chybu. Brzdove oblozeni budiz zde slovem klicovym, dik.
JeromeHeretic Gun Control means   using both hands!
Me to pripada, ze je problem v tom, ze kdyz to brzdovy oblozeni zahrejes nadmernym brzdenim, ono tak nejak prestane brzdit. Trebas v tom pripade c. 3 maji obrovskou pasovou brzdu, jak se mu to rozjede, toci tam s ni sec mu sily staci, ale z brzdy se jen zacne kourit a nakonec capne plamenem... Tam mi to presne pripada tak, ze diky zahrati oblozeni to prestalo brzdit a pak uz trada... Ale v tom prvnim pripade mi to tak trebas nepripadalo, tam se ta brzda mozna nejak rozbila, protoze to popustil jenom kousek, pribrzdil a aniz by se te brzdy jakkoliv dotkl, najednou se to samo rozjelo.
einy I don't judge the sinners.  I judge the saints.
BTW trochu off topic, ale v cem spociva podstata failu? (Teda krome toho tretiho pripadu, to pochopi i suchozemska krysa.)
Jasne, vaha a s ni i kineticka energie postupne narusta a dal?
 
Kristian Celestial Emporium of   Benevolent Knowledge
Vypadá to tak.
JeromeHeretic Gun Control means   using both hands!
Ono to neni moc videt, ale ti konici tam jen behaji v zentouru, kterej zprevodovava ty navijaky?
Kristian Celestial Emporium of   Benevolent Knowledge
 
JeromeHeretic Gun Control means   using both hands!
To je ruzne. U nekterych je to automaticke a odviji se to od toho, jak se ta zadni vidlice, ktera drzi klady, vytaci vuci naprave. Pod vidlici je takovej krizovej zaves, kterej pak vytaci kola v opacnem smeru, nezli se vytaci vidlice (az do urciteho uhlu). Presne uz si to ale nedokazu vybavit, takze mi takhle z hlavy ted samotnemu neni jasne, co pak tu vytocenou napravu presvedci, ze se ma vratit do rovnovazneho stavu, kdyz clovek tou zatackou projede.
S takovou soupravou jsem jezdil a kdyby pred tim mostkem nebyl takovej plac, ze by clovek mohl prejet az za mostek v protismeru, pak hodit zpatecku, zlomit to zadkem tahace na vostro smerem na most, procez se tesne pred mistem na malem kousku postupne otocit cumakem na most, tak by to s timhle clovek asi proste nemel sanci projet.

No a jine maji elektricke ovladani z kabiny a ridi to spolujezdec. Rekl bych, ze tohle je ten pripad. Tady to je urcite taky navadene spolujezdcem: https://video.idnes.cz/?c=A171024_092231_eko-zahranicni_rts&idvideo=V171012_173711_technet_jaha
Reakce na | Vlákno  
el Sent from my  browser
https://youtu.be/LIQD9k2uszo

(jak se řídí ten zadek?)