Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Potřebujete si něco koupit, a nevíte, kdo to nabízí v jaké kvalitě, kde to sehnat za solidní cenu, který z možných typů je pro vás nejvhodnější? Zažili jste něco pozitivního nebo negativního s určitou firmou či výrobkem, a rádi byste to sdělili ostatním Okounům? Narazili jste na zajímavý test kvality zboží nebo webovou stránku věnující se spotřebitelské tématice? Potřebujete poradit, jak neúčinněji reklamovat před nedávnem nabytý šunt? Pak prosím, poslužte si.

Pokud nemáte konkrétní spotřebitelský dotaz, ale chcete si pouze postěžovat na poměry, pak prosím nezatěžujte tento klub, ale odeberte se do sesterského klubu Společnost, který určen mimo jiné pro diskuse na podobná témata.

Pokud máte konkrétní spotřebitelský dotaz na některé z témat, která jsou na Okounu zastoupena speciálními kluby, můžete se též zeptat přímo tam: česká pošta, džentlmenovy hadry a jiný věci, hardvér, jú pí sí, noutbuky, potraviny, rozvážka zboží domů, sluchátka, služby a energie, šlehačka, vstupenky.


DadB jsem zralý na šrotovné 
Vím, že p.t. osazenstvo nevynechá jedinou příležitost kopnout si do mě kvůli Kauflandu, ale zkusím takové malé ublognutí, přičemž se tentokrát netýká Kauflandu, ale různých výrobců obecně.

Takže: poslední doboupozoruji stále častěji naprosto zjevné propady v kvalitě nabízených potravin.

Jen namátkou
- hořčice Boneco kremžská: tekutá srajda, dřív krásně hustá, skoro krémová. Psal jsem jim, volali zpět, omlouvali se...
- hořčice Tania (priv. Lidl): nakyslá, zkavšená, nepoživatelná (poslal jsem ČOI, sousedka je insider, takže vím, že to řeší dvě různé laboratoře)
- pomazánkové máslo (Choceň): hrudky, divná konzistence i chuť. Volal jsem jim, technolog se omlouval, že prý jiný dodavatel mléka
- treska čerstvá chlazená (Lidl): totální smrad hned po rozbalení vakuového tácku (vráceno)
- vepřové maso (Polička, Penny), tácek: totální smrad močuvky hned pro rozbalení vaničky (vráceno)
- krůtí prsa (Penny, tácek, výrobce nevím): asi víte, jak dokáže smrdět zkažrné drůbeží maso (vráceno)
- hovězí steaky (Irsko, Lidl): po rozbalení lehce podezřelé, zkusili jsme udělat, tvrdé jak podrážka, chuť tragická, 150 korun letělo do koše
- šunka LECO (kupujeme stejnou už několik let): naprostá změna chuti k horšímu, jakési podivně zasmrádlé aroma udírny, dříve nebylo (zbylá nerozdělaná balení stejné šarže jsem dnes vrátil)

Takže to jen tak opravdu namátkou, co jsem si vzpomněl za poslední dobu. Není nákup, abych něco nepřinesl domů, u čeho bych se pak nenasral, jak je to hnusný. Všechno samozřejmě čerstvý, do data spotřeby daleko. Jasně, může, zvlášť u toho masa, to někdy být i chybou skladování na straně prodejce, ale mám takový pocit, že na to začínají programově mrdat dost všichni v celém výrobním i prodejním řetězci.

A tak jsem se chtěl jen zeptat, jestli třeba poslední dobou nepozorujete u vašich nákupů něco podobného. Dík.
 
pixycz Bódéťti to Kájostálo, žral si  málo Bájo Bágo!
Přihodim ještě T.S.Bohemia, taky fajn
multak12345  
+1, take mi dobre vyridili reklamaci, rychle a zdvorile
Jasně ochranu proti konkurenci chápu, kdybych toho chtěl nějak hodně. Ale dvě? Na firmu, která nemá s nějakým obchodem vůbec nic společného. To je prostě opruz demence a zeleňák u mě klesl zase o příčku níž.
Wolfii White bracelet  in ward #7F ⚢
Ochrana proti konkurenci = máš, ale nechceš, aby tě kompletně vykoupila konkurence a udělala na tom zisk místo tebe.

Stejný koncept jako mají už léta supermarkety, btw, kterým trochu vadilo, že v akcích jim tam naběhli Vietnamci, hodili do vozíků padesát bas zlevněnýho piva a běžní štamgasti si pak stěžovali, že zboží z letáků není. Případně tohle mají i některé obchody s limitovaným zbožím.
Naopak, pokud to jde, tak vždy radši u Mironetu než u zmrda nebo CZC.

(Ale částečně to je nostalgie z 90. let :)
+1, mironet vždy v pohodě
Obcas neco u Mironetu objednam, nikdy nebyl zadny problem.
lucipher ¯\_(ツ)_/¯ 
mironet smrdí
Jo, to se mi u zmrda stalo taky. Nakonec jsem se dovolal k někomu, kdo mi tvrdil, že se chrání proti konkurenci. Jinými slovy, zboží nemají ale nechtějí, aby to věděla konkurence. Respektive nechtějí, aby se vědělo kolik toho mají na skladě. Aspoň tak jsem to pochopil. Že jsem jsem firemní zákazník s historií, to je nezajímalo.
Já nemohl koupit dva 4TB SSD. Ptal jsem se a ptý jsou totál vykoupení, takže to mají raději bloklé. Po dotazu na B2B Alzy to nakonec šlo, ale omezení chápu. Prostě teď s rýmečkovou hysterií jsou ty dodavatelské čejny takové odrbané.
 
Prostě je teď asi taková doba, že nic není, jak školy nakupují po tisícovkách kusů.
To je celý, proto mě napadlo, že to může tímhle být. Že je to kokotina nerozporuji, jen jsem nabídl řešení, které by mohlo fungovat.
A to nepočítám to, že v czc je sestavení počítače a doprava zdarma, kdežto zelenej křivák si naúčtuje jak sestavení počítače, tak vyzvednutí na pobočce. A to je to počítač za několik desítek tisíc.
 
Desku ne, ale procesor měli jen u skřeta (teda ještě v mironetu, ale k těm mám ještě menší důvěru než ke skřetovi. Tedy už asi ne.).
Co je to za VIP desku, mají ji jen u skřeta?
Proboha, chci 2! Jaká podpora? Jaká domluva?
Já nechci nikam doklikávat a něco zařízovat, já si chci normálně něco koupit. Neřeknu, kdybych toho chtěl koupit třeba deset, dvacet. Tak mi řeknou OK, pojďme se domluvit kdy vám to seženeme, napište tam a tam. Ale aby mi na konci odeslání objednávky vyskočilo ošklivé okno s červeným nápisem trhni si, to je prostě blbost.

Zkus normálně se doklikat na podporu a napiš jim e-mail, myslím, že jsou schopni to zařídit.
Jet o na firmu, takže druhý účet bohužel nelze :-(

druhý účet npkc?
wut?!