Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Společnost

Spravují:

Barclay,
vetek

Může vás zajímat



Reklama



Diskuze o silniční dopravě, předpisech, zákonech, železničních přejezdech, tunelech, dálnicích, pánech v klobouku, levě orientovaných ženách (jezdí zásadně v levém pruhu) i mužích - prostě doprava (i doleva).

Úplné znění silničního zákona: doc pdf

Odmítnutí podání vysvětlení (mohl bych způsobit trestní stíhání nebo stíhání za přestupek sobě nebo osobě blízké)
u PČR: §61 odst. 3 zák. 273/2008 Sb.
u MP: §11 odst. 4 zák. 553/1991 Sb.
na úřadě: §60 odst. 1 zák. 200/1990 Sb.

Databáze ukradených vozidel

Spřátelené kluby:
Silniční doprava - body


DJ Slamák Předně hlavu svatý Heleny,  velkou sklejnici čerstvý krve biskupa
(OT: U vás ve firmě končí pět lidí, protože váš šéf je vychcaná svině, která klidně řekne lidem "LOL home office nasrat, od toho chrchláka jste seděli dál než dva metry, měřili jsme to pásmem"; jenomže jsou to slušní lidé a je jim žinantní říct šéfovi do očí, že je to zkurvysyn, co se je snaží zabít, tak to holt svádějí na dopravu. Fakt moc přeju, aby Vám to klaplo s nějakou tou lepší prací, o které jste tuším někde psal)
pKV Rem tene... 
Pobavilo! - Díky.
vitmrazek Přežil jsem covid  jsem nesmrtelný.
to je tvůj problém že nejezdíš na kolínsku mhd.
vitmrazek Přežil jsem covid  jsem nesmrtelný.
Jihozápadní Město je na západě Prahy , za komoušů jim přišlo blbý to pojmenovat Západní Město.
+1!!
Jizni a Jihozapadni mesto neni to same. Jakkoliv jsou (nebo spis byla) mista v okoli stanic metra tercem najezdu stredocechu, tak tam jde parkovat celkem v pohode.
Nazaretsky Jsem do muziky celej blázen  protože jsem blázen
A to jizni mesto to je asi taky nejaky uplne jiny jizni mesto, nez kde jsem pet let bydlel. Na tom mym, se nedalo po desaty vecer zaparkovat a zacpy byly na dennim poradku od panelaku na magistralu a zpet. Mozna mas na mysli nejakou jinsi cast jizniho mesta, nez konecnou metra Haje, ale jet za kamosem do Pisnice jsem taky radeji nechaval na sobotu, protoze ani tam to nebylo lepcejsi, protoze tam sice nemaj tolik panelaku a magosku, ale za to tam maj sapu a panelaky nalezato...
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
Co ty víš o MHD? A kde by se vzala na vesnici na Kolínsku?
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
slušné ptydepe
Vlaho Lasciate ogni speranza voi ch´entrate 
Přišlo mi z Ministerstva dopravy rozhodnutí k mému odvolání proti pokutě ze dne 29.7.2016 (!):

Odvolací správní orgán konstatuje, že vzhledem k podání včasného odvolání proti rozhodnutí uvedenému ve výroku a ke skutečnosti, že došlo k uplynutí promlčecí doby, nastala skutečnost, která odůvodňuje bez dalšího zrušení rozhodnutí a zastavení řízení.

Nejvíc hřeje vědomí, že jsem nepodpořil silniční fašismus ze svého 2 500 Kč.

 
vitmrazek Přežil jsem covid  jsem nesmrtelný.
kdybys jezdil nejskvělš mhd na světě, tak se ti to nestane
El_Diablo petaklic je parchant co mi rozbil vzkazn  Chucka Norrise!
V Berlíně se válčí o silnice. Cyklistům pruhy nestačí, řidiči je nechtějí

17. října 2020 18:00
Pandemie koronaviru měla být příležitostí pro evropská velkoměsta zbavit se hustého provozu aut. Na první pohled jednoduchá opatření však narážejí. Od jara zavedl Berlín čtrnáct nových cyklistických pruhů a oddělil je od zbytku silnice zábranami. Řidičům se to ale nelíbí. O možném odstranění překážek nyní rozhodují místní soudy. Bezpečnosti totiž příliš nepomohly.

Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/berlin-cyklisticky-pruh-kolo-sloupek-silnice-pandemie-koronaviru-soudni-rizeni.A201016_114107_eko-doprava_maz
 
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
To jsou zase hlody. Spis by zajimalo kdo z vas me dneska skoro naremploval na obrubnik, kdyz pospichal, aby mu nezavreli potraviny ve Vykani, ke kterejm to měl ještě celejch 100 m. Asi o těch 5 vteřin, který uštřil, stihnul koupit vic rohliku. Tipuju vitmrazka.
 
Nazaretsky Jsem do muziky celej blázen  protože jsem blázen
Ja myslim, zes argument Karlem IV. nepochopil.
+1!
vitmrazek Přežil jsem covid  jsem nesmrtelný.
tvl, to miluju ty argumenty Karlem IV., že neprojektoval Prahu pro auta. Je spousta míst v Praze, kde se počítalo s intenzivní automobilovou dopravou. Dobrým příkladem je JihozápadníMěsto. Chodci jsou odděleni od dopravy systémem lávek a na okraji každého obytného bloku jsou velká záchytná parkoviště, udělaná levně ze zatravňovacích dlaždic. Středem vede velkorysý pruh zeleně. Architekt Ivo Oberstein.

Přestože to patří k nejhustěji zalidněným lokalitám, není problém s kolonami.

A teď. Parta dementů, třeba v okolí Nových Butovic, narušuje Obersteinovu koncepci, že vyrábí zbytné přechody se semafory a cyklopruhy vynucují si přednost. Celkový trend je jasný a pečlivou plynulou dopravu zcela rozesere a najednou "nebude stačit kapacita, protože "zlá auta".

Jihozápadní Město nestihlo být zcela dostavěno a nová výstavba zcela záměrně dělá nové čtvrtě obtížné průjezdné, někdy vůbec - a vytváří tím nový tlak na rozesírané páteřní komunikace. A jak měl Oberstein geniální nápad udělat záchytná parkoviště na okraji kažého bloku, tak teď ani omylem. Ani omylem. Je to sprosté slovo.

Mimochodem, pokračuje trend přesouvat firmy na okraj města, protože odpadá problém, kam zaparkovat 5 služebáků.

A propo, u nás ve firmě končí v tomto roce pět lidí. Jako důvod uvedli, že dřív do Karlína jezdili 30 minut, teď je to přes hodinu. Nejedná se jenom o dojíždějící ze Středočeského kraje, ale i z pražských okrajových čtvrtí.

Kam ten trend povede, nevím, ale nemyslím, že nějak zásadně zkvalitní život.

 
Nazaretsky Jsem do muziky celej blázen  protože jsem blázen
Pak je take poteba si dobre rozmyslet, jestli je vubec mozne pokryt okamzitou poptavku. (Docela bych si myslel, ze pokud bychom uvazovali pouze pozemni dopravu (zustali bychom ve 2D modelu) a budeme hledat funkci sirky prumerne silnice, ktera bude v plne urbanizovane plose pokryvat aktualni poptavku, nasledujicim zpusobem - zjistime aktualni stav a rozsirime model mesta o sirku sinlice tak aby pokryvali aktualni stav a znpva zmerime aktualni stav, zjistime ze vzdy zkoncime vce stejnem bode - vsichni lidi sedej v autech. Tedy ze plocha potrebna pro auta od sebe bude oddalovat body v dochazkove vzdalenosti, prodluzovat trasy jizdy, atd atp.) Zkratka a dobre, uz by to opravdu chtelo vynalezt ten teleport :)
JeromeHeretic #Black matter lives!  (Stephen Hawking)
V tomhle mas asi cestacne pravdu, wtz. Ale to proboha neni duvod udelat z Prahy ultimatne neprujezdne mesto plne prazdnych buzyklostezek.
Že když jsou ulice zahlcené na 100%, při poklesu na 80% je provoz plynulejší. Nikoli že by pražské ulice byly už od Karla IV prozíravě konstruovány na zátěž blízkou té současné, jen se sekli o 20%.

Viz i další citace: "Kdyby se nám podařilo z těch 28 % převést 5–6 % na udržitelné typy dopravy, tak je to úspěch." Jenže když převede těch 5-6% do MHD, okamžitě se tam natlačí nových 5-6%, kteří tam nyní radši nejeli, nebo jeli jindy, jinudy. Říká se tomu dopravní indukce a týká se jakéhokoli posílení, ať už silnic, tak alternativ. Nebude to úspěch, jen drobný krok ke zlepšení. Úspěch to bude až ve chvíli, kdy souhrnná kapacita všech dopravních cest, hromadných i individuálních, pokryje okamžitou poptávku. Což se asi nikdy nepodaří, ale je dobré k tomu směřovat, ne jen ustrnout na 1/5 navýšení.
igi mors ontologica  -
Pokud postavíš víc silnic, bude prostě na ucpaných komunikacích víc aut. Spoléhat na to, že v Praze auta dojdou a tudíž silnice nebudou narvané, je velmi optimistické.