jasný, levačka na klíčku, pravačka na šaltrpáce, volant v zubech, v očích smrt. :)
dyž startujete jako v le mans, je to tak rychlejší. alespoň tak to porsche vykoumalo :)
barvičky!
(to se fakt startuje levačkou?)
Ale povídání s Gordonem Murrayem je velmi zajímavé
https://www.youtube.com/watch?v=NT8PMXCMrsM
Berme to jako takové guilty pleasure
ty máš spoustu času na rozhazování nebo proč ho čteš? to je něco jako elDiablo, to se prostě přeskakuje jako reklama.
Neřekl bych. To byly zlaté časy (proti tomu co je MB teď, zas jsem jel o víkendu eSkem o generaci novější a osm let mladší než mé a vždycky mě to nasere, kam to auto posouvají)
mně se právě ta maska líbí víc než předchozí i následující generace E-Klasse. asi kvůli těm kulatým světlům, který ve mně budí dojem luxusu a elegance

Tohle jsou nejhorší roky MB.
ďkuji.
teď ještě, proč Murray nemá na svém webu nic o
T.43, která by nejspíš měla být řádově dostupnější než T.50.
No nevím, z kterého zdroje jsou tyhle informace, ale ventilátor rozhodně není poháněn přímo od motoru. Přímo na motoru je namontovaný startér generátor a specifické u tohoto auta je, že nemá nic poháněno řemeny od motoru, ale vše je na elektřinu, včetně kompresoru klimatizace a již zmiňovaného ventilátoru.
Jinak ano, auto se jmenuje GMA-50, ale není postaven na počest Nikiho Laudy, je postaveno jako svým způsobem pocta, ohlédnutí se a dokončení evoluce McLarenu F1, jehož konstruktérem byl právě Gordon Murray, který navrhuje i toto auto a jeho společnost jich sto vyrobí.
No a mimochodem předevčírem představil vůz GMA-50S Niki Lauda, což je závodní varianta výše uvedeného vozu, která bude vyrobena v počtu 25 ks a ceně 3,1 mil. liber za kus.
Sexy kara nemusi byt jezditelna :-)
Akurat, ze sa Lauda o tom suckerskom Brabhame svojho casu vyjadril, ze to sice islo rychlo, ale jazdilo sa s tym neprijemne. ;-)
možná 2), jinak nic sexy nevidim