Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

K obrázkům doplňujte nějaké to info, aby i ty smažky, co vašeho miláška nepoznají (Hamba jim!), věděly, o co jde.

Thnx


Pan_Azathoth stay chudák pomýlený zelený pičusek 
jako za kulomet, pani
Na přední lavici je místo pro 4 osoby - spolujezdec, řidič, spolujezdec, spolujezdec. Dveře se otevírají a zavírají pouze elektricky. Jedná se o dvoudveřový šestimístný sedan. :)
JakubJan kouř potěší člověka z venkova  Ryba
El_Diablo Ultraortodoxní ateista a fanoušek  Chucka Norrise!
Rust Heinz planned to put the Phantom Corsair, which cost approximately $24,000 to produce in 1938[7] (equivalent to about $370,000 in 2010), into limited production at an estimated selling price of $12,500.[4] However, Heinz's death in a car accident in July 1939 ended those plans, leaving the prototype Corsair as the only one ever built.[6]
https://en.wikipedia.org/wiki/Phantom_Corsair
r_t_fish Days of wine and neuroses 
To je parádní design. Navázalo na něj nenasytné vozidlo z německých Autopohádek.

Ciwe, jak se do toho lezlo? Ten volant se musel nejdřív ulomit, ne?
UF! Tak tohle jsem ještě neviděl. Zajímavý počin. Takové to když je něco tak strašně škaredý, až je to vlastně krásný. To je prototyp, nebo se toho vyrobilo víc?
Ale parkování s tím musela být vyloženě lahůdka. Z kokpitu není vidět dobrý metr přední části.
to snad vyžadovalo dvoumužnou pilotáž
Pan_Azathoth stay chudák pomýlený zelený pičusek 
Phantom Corsair (1938)
 
Lotus Emira přijíždí v závodní verzi GT4.

Lotus Emira prijizdi v zavodni verzi GT4

 
:-D Bylo by pekny, kdyby tam mel nejaky funkcni Hellfire :-D
narazil jsem na pěkné video :)
https://www.youtube.com/watch?v=LenR1mF5uI8
 
!!!
:-)
JakubJan kouř potěší člověka z venkova  Ryba
Tachometr na předním skle?
 
https://youtu.be/BGsqBaJgc3k
tenhle týpek z Německa prodává super auta a má i vcelku dobrá videa k nim.
 
FAVORIT11  
Ferrari letos představilo nový model 296 GTB, který postupně nahradí dnešní F8 Tributo.
Jeho osmiválec nahradí elektrifikovaným šestiválcem,
menší počet válců však z novinky rozhodně nemají dělat nějaké „baby Ferrari“ z hlediska schopností.
Automobilka o něm totiž dokonce mluví jako o jednom z nejlépe ovladatelných ferrari v historii.

„Pokud jste vyděšeni z řízení auta, není to zábava, tudíž ovladatelnost je velice důležitá,“
říká k tomu technický ředitel Ferrari Michael Leiters.

Nově vyvinutý vidlicový šestiválec má objem 2992 cm3 a je dopován dvěma turbodmychadly.
Spárován je však s elektromotorem pro plug-in hybridní pohon,
integrovaným do osmistupňové dvouspojkové převodovky.
Výsledkem toho je kombinovaný výkon 610 kW, 488 kW připadá na šestiválec, 123 kW na elektrickou jednotku.

Ferrari 296 GTB bude jedno z nejlepe ovladatelnych aut v historii znacky




 
Rozumím. Ale u sportovního auta je jakýkoli hluk spíš žádoucí. U limuzíny jakou Bentley bezpochyby vždy bylo, se kabina stejně odhlučňovala mechanicky řádně. A to starý auto na tom s aerodynamikou není úplně zle. :)
Reakce na | Vlákno  
No u takového auta se třeba dost hledí i na hluk při vyšších rychlostech a ta aerodynamika mu pomůže.