Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéNové

Spravují:

Fotrik,
Benedikt,
MH.Ringo



Reklama




Shigor Sanity is overrated 
 
Sem a chtěl bych to vidět :) Třeba už ta pitomost, kdy ti seberou zbroj/zbraně, to vymyslel kikot. A jak jsem byl v posledních patrech, tak když by mi po zásahu potvorou lehli mrtví, tak to neee ;-)
Benedikt We live for The One, we die for The One 
ses lama :) lol neni az tak tezky bez nesmrtelnosti :)
Tak LoL dobranej... Závěr jsem čekal lepší, ale co už :-)
Ale jak to někdo může bez nesmtelnosti dát, nechápu... Já se snažil do nějakých 4/5, ale pak ne, to nešlo...
 
Jo to je také častý "syndrom posledních levelů her", kdy se dá vypozorovat tlak kravaťáků na vydání hry a vyhoření gamedesignerů :D
Já pokračuju v pařbě JRPG na Switchi, teďka hraju Bravely Default II. Mám blbej postřeh, takže preferuju tahové souboje. Blogposty tady na rybě v klubech "Game Community" a "Nintendo".

Ale zároveň jsem dostal chuť na to Lands of Lore, mám to tady nasetupované v DosBoxu, možná to taky zapnu, je to rest, protože v devadesátých letech jsem to nedohrál, dostal jsem se cca do dvou třetin.
 
Tam je blbý, že nejpozději od tý věže s obrama už to taky poněkud ztrácí šťávu - taky za to může, že prostředí začně být prázdnější plus člověk už tak nějak tuší, že finišuje a vytrácí se ten pocit tajemna. Vždycky, když jsem se to pokoušel hrát znova, přestalo mě to tam někde bavit.
Ano ten úvod EOBII je skutečně lahůdkový, doprdele ja to snad zase zapnu :D
Vlastně nevím, proč si někdo myslí, že tyhle "dungeony" někoho zajímaj. Když se podívám na EoB2, tak tam hned v prvním lese tajná chodba s atmosférickoobrázkovým úvodem a setkání s podezřelou stařenou. Hned v další mapě podezřele slizký priesti s následným soubojem, setkání se ženskou, která hledá svou sestru, tajemnej reliéf na zdi, schody nahoru a dolů a myslím ještě něco. To je během první hodiny hry.

A tady v těhletěch moderních pokusech dvě hodiny čtverečkuju a potkám jeden žebřík dolů, dvě tajný chodby, tři nápisy na zdi a dveře, kam se nemá chodit, protože jsou tam high level nepřátelé. Pochopil bych to, kdyby to byl aspoň open world jako první Ishar, ale není. Asi bych měl taky hrát spíš to LoL.
Mám to! Sekera a náhrdelník zvednou Rogue o dva body a je otevřeno!!!
 
prostě jsi se bál spadnout propadlištěm ;-)
nj ale ted tam umre, jenom proto ze jsem ji prehlidl a pritom jsem musel projit kolem :(
Aha, no jo, tam už se nedá dostat... Ale stejně jak bys přišel zpět do hradu, tak odejde ;-)
ale ja uz jsem niz prave a nevim jak nahoru :) nechapu jak jsem tu cubku moh minout
IMHO v Caves level 1 na pozici 3 aktivuj propadla a jak je 9 tak spadni do level2. Baba je za 12kou
Inferno
Hrál jsem tak dvě hodinky to Inferno. No, je na tom vidět, že to dělali dva lidi - jeden hru a druhej grafiku. Je to laciný a jsou tam nedoladěnosti. Odehrává se to v budoucnosti!, tak jsem tomu odpustil ty moderní hlaďounký budíky, ale nic budoucnostního jsem zatím nepotkal. Zápletka: invaze démonů odněkud, přežívá posledních 100000 lidí, zatím bych měl najít nějakej Shelter, kde nějaký jsou, víc zatím nic.

Je to těžký! Ani na normal (první obtížnost ze 4) to nejde samo, souboje jsou zničující a surovin na healing a odpočinek není mnoho. Vývoj postavy se mi líbí, dostane se něco málo do začátku a pak už se atributy zvyšujou levelováním a skilly používáním s perkama v různých intervalech.

Souboje jsou nakonec celkem fajn až na blbej italskej metal, co k tomu hraje. Jsou s iniciativou a komplikovaný různým dosahem zbraní, takže člověk všelijak couvá nebo advancuje a staminou, takže nejde jenom dokola mlátit. Nepřátelé jsou hnusný! Spíš takový komixově gigerovský, než beholderový.

Proč se hra louduje vždycky, když skočím do menu nebo do statistik a zpátky? To je nesnesitelný. Naštěstí na to člověk nekouká často. Chybí mi comparování zbraní a výzbroje. Nemohli by tam někde, kde klikám myší, rovnou bejt napsaný ty klávesový zkratky na všechno, abych nemusel furt klikat, nebo to nemusel, než se to naučím, hledat v tom menu, ze kterýho se... viz výše? Příšerný "animace": všechny potvory umíraj stejně - zmizej s pitomým spiráloefektem. Zeď otevřená tajným tlačítkem se komicky v mžiku rozpadne na oblázky.

Protože se mi líbí ten vývoj postavy, tak se tomu asi budu ještě chvíli věnovat, ale prostředí je moc prázdný, zatím to spíš připomíná ty nesmělý pokusy jako Deep Paths nebo Ruzar.
 
Lands of Lore má debilní inventář na nic, nedá se s tim dělat, nebudu to hrát.
 
Shigor Sanity is overrated 
ono taky hlavne... dost zalezi na vkusu kazdeho soudruha a postupnem nutnem zdebilnovani pro mainstream ;) nekteri z nas maji radi komplexni slozite systemy...
...
byt teda zjistuju, ze s narustajicim vekem je mam rad obecne, z abstraktniho pohledu, nebo je rad vytvarim, ale uz se mi je moc nechce hrat...
 
"tak tohle je slozita otazka na kterou lidstvo jeste nenalezlo uspokojivou odpoved" - to je přesné, v dědcích se to opakovaně řeší už od dob Magea :-D

Každopádně už řada herních vývojářů našla cestu jak to určitě nedělat :))
tak tohle je slozita otazka na kterou lidstvo jeste nenalezlo uspokojivou odpoved, ale me se hrozne libilo vylepsovani postavy v DM, jak tam pekne pribyvala cisilka a jak na zacatku mel clovek problem vykouzlit svetlo druhe urovne a ke konci vrhal nejsilnejsi firebally s kadenci sovetskeho samopalu