Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Koníčky a zálibyNové

Spravují:

Misa,
Claricia



Reklama



Fórum o Actapublica - tam směřujte příspěvky o této aplikaci, dotazy na funkčnost apod.
Fórum o eBadatelna (SOA Praha) - připomínky k této aplikaci směřujte tam
Fórum o archivním katalogu AHMP - diskuse o (ne)fungování badatelského systému AHMP, zpřístupňovaných datech, apod.
Fórum o genetické genealogii - o testech DNA a všem souvisejícím

Rody "stěhovavých" povolání - společný projekt pro mapování mlynářů, kovářů, pivovarníků, ovčáků a dalších povolání, která se za svou prací stěhovala z místa na místo.
Rozcestník genealogických odkazů
Genebáze

Žádosti o čtení záznamů patří spíše na http://genealogie.taby.cz - tady většinou mnoho pochopení nenajdou.

SPIC: V Nebahovech mám dost rodů důkladně zpracováno. Myslím, že i Bartoloměj Krotký patří mezi širokou přízeň. Problém tu je s velkou variabilitou jmen po chalupě. Mám tu rekordmana, jenž je v pramenech uveden sedmi různými příjmími.
spic už jen wtf 
eva48, Sazyma: pokud by vás zajímalo, pokročil jsem maličko u Lenců: rodiče mého poklasného Matěje byli Ignác, šafář v Rábíně a Markéta roz. Bartoloměj Krotkey z Nebahov. Našel jsem jeho svatbu...
eva48 hronovsko pardubicko 
Hm, tak mám: Josef Lenz, šafář Na Vrších, jako svědek na svatbě 23.2.1829 Janu Číhalovi / vulgo Fraňkovi/ synovi Šimona Číhala /Fraňka/, sedláka z Liblína č.6 a Anně dceři Antonína Nováčka z Třeboně č.123-svatba asi v Třeboni. František Lenz, poštovní expeditor z Gmundu s matkou jeho ovdovělou knížecí šafářkou bytem v obci Herda č.86. byli za kmotry 20.4.1854 Janu Tomáši Fraňkovi, v Třeboni předměstí č.67. Opakovaně byli za kmotry jeho bratrovi Karlovi ještě 20.4.1860. Rody Fraňků a jejich manželek pocházely kromě Třeboně také ze Šalmovic /Šalmanovic?/, z Borkovic a Svímu u Veselí. Promiňte mi ev. chyby v přesném psaní názvů vesnic, nejsem Jihočech a z kurentu jsem to možná nepřesně opsala. Snad vám to pomůže.
SAZYMA Jihočesko,Klatovsko,Sedlčansko,Ždánicko  Osobní stránky
Lenzovi byli šafáři na Novohradsku, např. Lenz byl šafářem na dvoře Cuknštejně.
spic už jen wtf 
Hezké... něco, co by vedlo k jeho původu tam asi nemáte, že? Můžete mi klidně poslat do vzkazníku, kde se na to můžu podívat.
eva48 hronovsko pardubicko 
To je náhodička! Poklasný Lenz byl svědkem na svatbě a kmotrem několika dětí předkům mého zetě v Novém Dvoře u Třeboně! Jeden předek tam dělal schwarzenberského čeledína.
ABKE Jižní Čechy 
Je to moc pěkně udělané. To jste psal Vy? Jen bych doporučila vždy probádat gruntovní knihy podle kterých se mohou najít ta pravá příjmí majitelů gruntu, která chybí a tím i jejich rodné, oddací i úmrtní zápisy. Pan Sassmann tomu tak učinil a moc pěkně zpracoval tento grunt v jeho knize o Mydlovarech.
spic už jen wtf 
S Rábínem mám taky problém, 8.5.1855 se v Lomci vdávala Marie Lencová (*2.4.1831), jejíž otec byl Matěj Lenc, poklasný v Rábíně 31 - a tam končím :(
viz http://digi.ceskearchivy.cz/cs/5326/44
ani její narození jsem nenašel...
Rodokmen Jaroslava Haška
Na této adrese http://svejkmuseum.cz/hasek_rod/hasek_rod.pdf