Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéRPG a Dungeony

Spravuje:

Šnek

Může vás zajímat



Reklama



Síťová textovka Prahy je sice dílo věčně nehotové, ale už dost velké na to, aby se v něm mohl člověk vyřádit. Tento klub je určen všem, kdo chtějí objevovat světy mezi Prahy a přitom svou zkušeností a radou pomáhat jejich dalšímu budování. Kdo by se rád zapojil do práce jako programátor (nebo "anděl", jak se tomu říká uvnitř hry), nechť dá vědět Šnekovi do vzkazníku, bude s radostí uveden do problematiky.

(Výše uvedený odkaz na hru by měl fungovat v každém prohlížeči. Komfortnější je však nainstalovat si nějaký mudový klient. Návod k tomu najdete v kurzu Programování pro hračičky na české Wikiverzitě.)

Kdo je právě ve hře (díky Sarnegarthovi):


Pokud citujete něco ze hry, tak ideálně uzavřete kopii logu do tagů <p class="code" > a </p>, aby zůstalo zachováno formátování.


Po letech jsem opět objevil Prahy a rozhlížím se co je nového. Nevím zda je to chyba, ale když si v Domě seberu nějaké oblečení a obleču ho, po odhlášení a znovupřihlášení ho oblečené nemám. Má to tak být?
Aha. Díky, podívám se, jestli tam není nějaká díra, která by to umožnila.
Upřímně, já si už ani nepamatuju, že jsem ho tam potkal. Ale předpokládám, že jsem zkoušel jít kus na západ od Heráklových sloupů a loskuták prostě přiletěl i tam.
Předsevzal jsem si dořešení toho loskutáka létajícího i v éteru... a nedaří se mi zjistit, jak se v éteru mohl ocitnout.

Předpokládám správně, že po tom půlroce si už asi nepamatuješ, jak přesně k tomu došlo?

Dodatečná informace k tomu asi dvacetihodinovému výpadku, který se dnes před polednem podařilo úspěšně ukončit: Bylo to způsobeno stěhováním serveru a následnou konfigurací vnitřní sítě, jejíž je virtuální server s Prahy součástí (a při níž se nejdřív na Prahy zapomnělo).

Na vyrovnání všeho vašeho mrmlání přidávám veliký dík lidem z BeeInside, kteří nám Prahy jakožto neziskovou vzdělávací aktivitu zdarma hostují a kteří při podobných příležitostech věnují svůj čas řešení podobných provozních problémů.

Aha, díky za informaci. Myslím, že právě absence českých znaků byla důvodem, proč jsem mu svého času nevěnoval další pozornost.
Takhe ja mám na PC mudlet a ten funguje skvěle..

Tohle se píše na wikiverzitě:
"S využitím obdržených přístupových údajů se pomocí dvoupanelového správce souborů (např. FileZilla, WinSCP nebo Midnight Commander) připojte k hernímu serveru a v protějším panelu si otevřete svůj pracovní adresář na lokálním počítači. V tomto pracovním adresáři můžete zpracovávat soubory svým oblíbeným programátorským editorem (např. PSPad, Emacs nebo Kate) a pomocí správce souborů je přesouvat na server Prahů, kde se teprve mohou projevit ve hře."

a já nevím co jsi z toho ješte mám ztáhnout... respektive jen pár programů je vhodných i pro macOS a proto se raději ptám, jest-li neznáte někdo neco oveřenýcho.
Mudlet od letoška podporuje české znaky a je i pro macOS. Osobně mi příjde mnohem lepší i uživatelsky přívětivější než KildClient a dporučil bych ho i ostatním. V současnosti bych jako jediný nedostatek viděl rozhozené zvýrazňování neanglických znaků, to mi ale přijde spíš jako drobnost.
(A to ideálně mudovký klient, který si nebude muset sám kompilovat. KildClient by na MacOSu měl v pohodě běžet, ale asi se jinak než jako zdroják pro Mac nesežene.)
Protože AndK znám a ptal se mě, tak vím, že hledá něco jiného. Ten "pracovní adresář" má být "mudový klient".
pracovní adresář pro macOS
Dobrý večer,
neznáte někdo prosím nějaký zdarma pracovní adresář a správcu souborů pro macOS?
Děkuju. :)
Tak jsem už v Cúnifu vyzkoušel všechna piva a dokonce i zjistil, co s člověkem udělají a musím říct, že jsou fakt super. Nebudu to tady lidem vyzrazovat, ale určitě bych všem doporučil, aby co nejdřív zašli do Cúnifu a určitě se zastavili v pivovaru.
Vsudybud mám svůj  svět
No tak ňák to poslední, co jsem v Cúnífu čekal, byla španělská inkvizice supermarket.
Co je na Alberthovi tak zvláštního? Mně přijde úplně normální.
Vsudybud mám svůj  svět
OMFG ALBERTH!
Tak jsme konečně otevřeli Cúníf!

Je to sice malé sídlo, ale přináší hnedle několik zbrusu nových herních konceptů. Jsem zvědav, kdo budou jejich první objevitelé.
Pro vás, kdo jste trpěli tím, že zabité jedlé zvíře nebo pokácený strom nejdou rozporcovat, takže si jich neužijete, pokud nemáte nosnost skalního obra, přináším radostnou zprávu: byl zprovozněn porcovací modul.

Testovali jsme to docela obšírně, ale protože ty nejzáludnější chyby objeví obvykle až hráči, máte pole volné (a chyby samozřejmě hlaste obratem, dokud si čerstvě pamatuji útroby toho porcovacího modulu, mohu je opravovat rychleji).

Tak nám to v noci při aktualizaci spadlo. Kvůli jedné malé, ale dosahem ošklivé chybě v objektu bankéře — nereagoval na prosby zakončené interpunkčním znaménkem — bylo potřeba obnovit jeden z hlavních objektů, což se za pochodu občas nepodaří (závisí to nějak na aktuálním obsazení paměti a vytíženosti daného objektu, ale nevím přesně, jak). A tentokrát se nepodařilo. Nicméně peníze připsané vám Ašpaelem jako náhrada majetku dostanete od Cambia bez problémů, i když píšete za větami tečky.
Vandrovec: Taky jsem ulovil divočáka, ale byl tak těžký, že jsem ho neunesl. Tak jsem ho k ohništi dostrkal. Ale bez vzetí do ruky opéct stejně nešel.

Ach ano, porcování zabitých zvířat mám už dlouho v TODO.

Vandrovec: Na každém kroku je několik skřetích zbraní, ale o skřeta ani nezavadíš.

Tak to tam musel projít nějaký skřetobijce (jinak by tam nebyly ty zbraně). Možná někdo z měničských mistrů, co už umějí zabíjet pohledem nebo tak něco.

Celkově je to uděláno tak, že volně běhající tvorové se generují centrálně pro celou doménu a hlídá se jejich počet, aby nedošlo k přetížení systému. Když tedy nějakou dobu běhají hráči spíše po anórienských pláních, vygeneruje se více zajíců a koní, a je pak možné, že skřeti dostanou povolení k vygenerování už jen zřídka (než zase přirozeně zmizí ti zajíci a koně, protože kolem nich nikdo dlouho neprošel).