Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéRPG a Dungeony

Spravuje:

Šnek

Může vás zajímat



Reklama



Síťová textovka Prahy je sice dílo věčně nehotové, ale už dost velké na to, aby se v něm mohl člověk vyřádit. Tento klub je určen všem, kdo chtějí objevovat světy mezi Prahy a přitom svou zkušeností a radou pomáhat jejich dalšímu budování. Kdo by se rád zapojil do práce jako programátor (nebo "anděl", jak se tomu říká uvnitř hry), nechť dá vědět Šnekovi do vzkazníku, bude s radostí uveden do problematiky.

(Výše uvedený odkaz na hru by měl fungovat v každém prohlížeči. Komfortnější je však nainstalovat si nějaký mudový klient. Návod k tomu najdete v kurzu Programování pro hračičky na české Wikiverzitě.)

Kdo je právě ve hře (díky Sarnegarthovi):


Pokud citujete něco ze hry, tak ideálně uzavřete kopii logu do tagů <p class="code" > a </p>, aby zůstalo zachováno formátování.


Khadgar: Když se člověk chová démonicky, nalezou do něho démoni. Konkrétně podle toho, kolik je v něm duchovní prázdnoty, tedy záporných duchovních bodů. Duchovní body se odečítají za špatné skutky, za zabití je nejvíc, a to navíc v závislosti na tom, kolik duchovních bodů měl zabitý. Baruch byl svatý muž, mimořádně mnoho duchovních bodů, proto mimořádný odečet pro vraha.

Baruch určitě nikoho nenapadl, jen měl nastavenu normální obranu, tak vracel údery těm, kdo na něho útočili (a to i v případě, že útočník se vzdálil a následně zase vrátil).

vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
A jinak, i v noci se dá "normálně chodit", jen holt nutno s sebou pořád nosit nějaký zdroj světla (je jich ve hře k získání spousta).
Určitě by šlo vytvořit takovýhle příkaz, ale spousta věcí by pak ztratila půvab. V současnosti je možno poznávat čas:
  • podle hodin tu a tam vyvěšených (nezapomínejme, že třeba v Římské říši za vlády Neronovy nebo ve Středozemi ještě veřejné hodiny nikde nevisely)
  • podle hodinek, které může hráč nosit s sebou (získatelné velmi nesnadno, pro nováčka tedy jen pro informaci, že něco takového také existuje)
  • běžným odhadem, který se projevuje v popisu místnosti (například "Je brzké dopoledne.") a kterým se lidé běžně řídili v dobách, kdy časoměrné přístroje k dispozici ještě (téměř) nebyly
  • přesnějším pohledem na nebeská tělesa (když je měsíc v první čtvrti a kloní se k západu, bude krátce před půlnocí; když svítí Jitřenka, pak jsou to nejdéle dvě hodiny do východu slunce; apod.)
  • dotazem jiným hráčům (příkazem "kdo" se zjistí, kdo je právě ve hře)
(Pokud jsem něco zapomněl, doplňte mě.)
Časomíra
Ahoj, co jsem se ptal tak se v Prazích nedá zjistit čas podrobněji než " ráno, poledne, večer, šeří se... ". A v pár domech jsou prý hodiny. Nešlo by vytvořit, že pod příkazem "čas" by se člověku zobrazil herní čas? A nebo třeba trochu volněji dostupné "hodinky" které by při pohledu na ně ukázaly čas? Dost by to pomohlo s plánováním výprav a orientací, třeba: v noci by se dalo zjistit za jak dlouho už budu moct normálně chodit atd... Děkuju eRZet
Pokud ses ale ptal po návodu, viz popis Velké cesty v kurzu Programování pro hračičky na Wikiverzitě.
Směr "nahoru a pak na jihovýchod" značil, že z Jeruzaléma je potřeba přejít nejdříve do jiné domény, do Středozemě, a v ní pak hledat v jihovýchodním kvadrantu.
Kudy se jde k bratrstvu proměny?? Trochu jsem nepochopil směr "z Jeruzaléma nahoru a pak na jihovýchod".
(Taková událost by naštěstí již neměla nastat, tu chybu jsem tenkrát co nejrychleji opravil.)
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
eRZet: Prsten není potřeba, ba přímo je mírně na obtíž při překračování Prahu. Odkazoval jsem tím jen na jednu zažitou událost, která se stala právě při přesunu z Jeruzalému do Domu.
Jak jako nahoru???
A když prsten nemám? A je to mimo město nebo v něm, Jsem akorát na cestě směrěm do Gazy.
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
Sundat prsten a překročit práh. Přesná lokalizace by asi byl spoiler, ne? Jestli si to správně vybavuji, hledal bych jihozápadním směrem, ale už jsem nehrál strašně dlouho.
spoj Jeruzalém--÷>Dům
Ahoj, mám dotaz, jak je možno se dostat z Jeruzaléma zpět do domu.
Vandrovec: Pokud jde o generovani predmetu, tak se myslim generuji jen pri generovani samotne mistnosti.

Záleží to na typu předmětu, ale většina se generuje v taktu cca 40 minut. Každopádně takové ty běžné předměty, co se nalézají různě poházené po místnostech (meč pod lavičkou, lampa na větvi stromu, zlatá lžička v hromadě odpadků, rezavá přílba ve křoví apod.).

Ozývám se po třítýdenní nepřítomnosti:

Ano, je to očividně tou hmotností. Máš batoh plný, tedy se tam už žádný denár nevejde. Když ale z batohu nějaké další vyndáš (tedy když už je úspěšně přesuneš k tomu denáru, který máš v ruce), tak se spojí, a mohou mít dohromady hmotnost stejnou, jako měly bez toho v ruce.

A neoznačoval bych to za chybu. Prostě to tak funguje, hmotnost je veličina celočíselná, navíc nelineárně rostoucí, protože (ve světě Prahů) to není jen váha, ale také objem a skladnost.

tramvaj V Prazích jsem Step 
Vandrovec má pravdu. Ta chyba byla již dříve, jen jsem na ni s dlouhým nepoužíváním mincí v batohu zapomněl. Skutečně se jedná o sčítání předmětů až poté, co se prověřuje místo v batohu.

Díky Step
tramvaj V Prazích jsem Step 
Laso
S tím lasem... Laso jsem měl pouze v rámci testování, myslím že ještě není přístupné, lano je rozdílná věc. Doufám, pokud skutečně není, že brzy bude.