Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéRPG a Dungeony

Spravuje:

Šnek

Může vás zajímat



Reklama



Síťová textovka Prahy je sice dílo věčně nehotové, ale už dost velké na to, aby se v něm mohl člověk vyřádit. Tento klub je určen všem, kdo chtějí objevovat světy mezi Prahy a přitom svou zkušeností a radou pomáhat jejich dalšímu budování. Kdo by se rád zapojil do práce jako programátor (nebo "anděl", jak se tomu říká uvnitř hry), nechť dá vědět Šnekovi do vzkazníku, bude s radostí uveden do problematiky.

(Výše uvedený odkaz na hru by měl fungovat v každém prohlížeči. Komfortnější je však nainstalovat si nějaký mudový klient. Návod k tomu najdete v kurzu Programování pro hračičky na české Wikiverzitě.)

Kdo je právě ve hře (díky Sarnegarthovi):


Pokud citujete něco ze hry, tak ideálně uzavřete kopii logu do tagů <p class="code" > a </p>, aby zůstalo zachováno formátování.


Vandrovec  
Tak jsem se dnes poprvé proletěl na orlovi. A kdyz uz jsem byl ve Středozemi, tak jsem zjistil, že Elendilova mohyla je už zase přístupná.
Ach ano, všude jinde než v ruce se po chvíli (řádově minutách) rozpadnou. Je možno si je na chvilku odložit při přerovnávání věcí, ale právě jen na tu chvilku.

Problém je akorát, že z toho pytle pravděpodobně nedostaneš hlášku o rozpadnutí, a že by pak také neměl vítr rozfoukat slámu, nýbrž tam zůstat nějaké slamněné drtivo.

Inu, popřemýšlím, jak to udělat co nejkonzistentněji. (Klidně přispěte s dalšími nápady.)

Vandrovec  
Jeste k tomu, ze slamene veci zustavaji v inventari, tak jsem asi narazil na bug. Uz nekolik slamenych veci (vcetne te klicky) mi zmizelo z hadroveho pytle. Hned po tom, co je tam dam, tam jsou, ale po chvili se vypari. Teda jestli to neni umysl, ze jsou ty slamene veci tak krehke, ze se v pytli rozpadnou.
Udělej si zkratku pvsvo (= posbírej všechnu slámu v okolí), a občas ji spusť.
Vandrovec  
No, nevim. Ze bych se tak strasne nudil a zaroven se mi chtelo travit hodiny sbiranim slamy v MUDu se nestava tak casto.
Ocs: Ty v Prazích jsou mnohem menší (největší z nich by v reálu měla cca půl kila). Sice by bylo zajímavé nechat hráče sestavovat i slamníky, terčovnice apod., ale zase takový sadista nejsem, abych úkol se slámou protahoval až do takovýchto rozměrů.
ocs sine ira et studio  OCSite
Slaměné věci ... jsou lehoučké

Až/pokud se u nás někdy stavíš, nechám Tě odnést slaměnou terčovnici :)

Vandrovec: Slaměné věci zůstávají ve Tvém inventáři i po odhlášení, ba i po případném pádu systému, a jsou lehoučké, takže si můžeš klícku nějakou dobu nosit s sebou, a příležitostně skládat zase dál.
Vandrovec  
Ta slama sadisticky zneuziva zvedavosti hracu. Dostal jsem se az ke klicce a dal uz odmitam jit. Pokud se nekdo dostanete az na konec, pochlubte se, co to bylo.
Ale aspon jsem behem chozeni po polich nasel misto, odkud se da dostat k trojuhelnikovemu soliteru.
Děkuji
Poslal jsem Ti nové heslo na adresu, kterou jsi měl u své postavy nastavenu. (Heslo si můžeš v nastavení změnit.)
Zapomenuté heslo
Zdravím, asi po roce a půl bych se chtěl zase přihlásit mezi prahy. Bohužel jsem zapomněl heslo, šlo by heslo nějak obnovit, nebo si musím založit novou postavu?
Sláma
Leckdo už si všiml herních upozornění na slámu, která se válí na polích, ovšem krom krátkého testovacího období už kdysi dávno nebyla žádná sláma nikde k nalezení.

Nyní se věci konečně změnily. Přinejmenším v Oikúmené můžete napříště nalézat na polích slámu a určitým způsobem ji zpracovávat.
Tak mi něco odpoledního odpadlo, tudíž jsem to zvládl spravit už teď.
Pozor, pozor!
Po nedávné aktualizaci se projevila nečekaná vezájemná nekonzistence některých starších a novějších modulů, takže se najednou vyrojila spousta nečekaných časoprostorových děr zejména při dívání. V některých případech je nedokončen popis okolí ("Na severu vidíš" a dál nic). Víme o tom, víme i přesně, kde je chyba, ale zvládneme to opravit až večer.
Navíc zrovna Membel obsahuje opravdu hodně různých průchodů a průlezů (případně i průhledů), které nejsou vidět na první pohled.
Jak podotkl Rastien, ne všechno je vidět na první pohled. Ty dvě uličky jsou tak malé, že je člověk při prvním rozhlédnutí po tržišti nevidí.
Ne vše bývá uvedeno v hlavním popisu místnosti, mj. proto, aby nebyl přes půlku obrazovky. Všech takových nezmíněných věcí (mezi něž mohou patřit i východy z místnosti) by ale mělo být možné si všimnout zkoumáním detailů dané místnosti. Zde si např. lze prohlédnout ulice.
Už jsem to našel, čistě náhodně, ale přece. V popisu tržiště totiž nebylo přímo napsáno, že dvě uličky z něj vedou na severovýchod a severozápad...
Snažím se doplnit si své vybavení v Membelu, kde jsem už prohledal několik krát všechny ulice a domy, ale nemůžu najít Mablungovou prodejnu, nevíte kde se nachází? Měla být na východním okraji, no tam jsem ji nenašel.