Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéRPG a Dungeony

Spravuje:

Šnek

Může vás zajímat



Reklama



Síťová textovka Prahy je sice dílo věčně nehotové, ale už dost velké na to, aby se v něm mohl člověk vyřádit. Tento klub je určen všem, kdo chtějí objevovat světy mezi Prahy a přitom svou zkušeností a radou pomáhat jejich dalšímu budování. Kdo by se rád zapojil do práce jako programátor (nebo "anděl", jak se tomu říká uvnitř hry), nechť dá vědět Šnekovi do vzkazníku, bude s radostí uveden do problematiky.

(Výše uvedený odkaz na hru by měl fungovat v každém prohlížeči. Komfortnější je však nainstalovat si nějaký mudový klient. Návod k tomu najdete v kurzu Programování pro hračičky na české Wikiverzitě.)

Kdo je právě ve hře (díky Sarnegarthovi):


Pokud citujete něco ze hry, tak ideálně uzavřete kopii logu do tagů <p class="code" > a </p>, aby zůstalo zachováno formátování.


dekuji nejakou zkratku pres lyceum jsem hledal, ale nevedel jsem jak se dostat do domu bez vstupenky :)
dekuji nejakou zkratku pres lyceum jsem hledal, ale nevedel jsem jak se dostat do domu bez vstupenky :)
kudy kam
Poradil by mi někdo jak se dostat z calenhadu zpet do Jeruzalema, případně jak se dostat do Morie přez kterou to prý snad také jde...
Standardní cesta je na sever do bažin u Entvy, tam najít rákosovou chatrč, tou projít do bažin u Pelusia, a pak docapkat zpátky po římské silnici (nebo využít lodního spojení do Cesareje a capkat až odtamtud).

Přes Morii to jde tak, že člověk najde v Bílých horách orlí hnízdo, počká na orla, ukecá ho, aby ho přenesl do Mlžných hor (nejlépe na Celebdil), tam najde vchod do Durinovy věže, sleze po Nekonečných schodech, pak dost nebezpečnými cestami na jih a na západ projde (nebo se probojuje, je tam dost skřetů a balrog) do střední části Morie, a tam najde průchod do skalního bludiště u Jeruzaléma.

Měnič může projít Maticí do Lycea, odtamtud se přes plakát dostat do Domu, a sakristií pak do Jeruzaléma.

Poněkud poraženecké řešení je prodat všechno, co u sebe člověk má, peníze uložit do banky v Membelu, dát "konec zpět", po znovunalogování se ocitnout v Domě a sakristií projít do Jeruzaléma.
kudy kam
Poradil by mi někdo jak se dostat z calenhadu zpet do Jeruzalema, případně jak se dostat do Morie přez kterou to prý snad také jde...
Už se stalo, viz níže.
vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Ale možná u Barucha tu automatickou obranu vypnu. Když je tak svatý muž, tak se může nechat zabít. (Ale démonů to neubere.)
(Démonů se lze zbavit i jinak než zrušením herní postavy, ale teď už je to jedno.)
Khadgar: Když se člověk chová démonicky, nalezou do něho démoni. Konkrétně podle toho, kolik je v něm duchovní prázdnoty, tedy záporných duchovních bodů. Duchovní body se odečítají za špatné skutky, za zabití je nejvíc, a to navíc v závislosti na tom, kolik duchovních bodů měl zabitý. Baruch byl svatý muž, mimořádně mnoho duchovních bodů, proto mimořádný odečet pro vraha.

Baruch určitě nikoho nenapadl, jen měl nastavenu normální obranu, tak vracel údery těm, kdo na něho útočili (a to i v případě, že útočník se vzdálil a následně zase vrátil).

vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
vražda barucha
Jednoho hráče napadl Baruch, tak jsem Barucha zabil. Poté mi to napsalo, že do mne vstupuje démon a pořad dokola pokládám věci a utíkám, aniž bych zadal jakýkoliv příkaz... Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
A jinak, i v noci se dá "normálně chodit", jen holt nutno s sebou pořád nosit nějaký zdroj světla (je jich ve hře k získání spousta).
Určitě by šlo vytvořit takovýhle příkaz, ale spousta věcí by pak ztratila půvab. V současnosti je možno poznávat čas:
  • podle hodin tu a tam vyvěšených (nezapomínejme, že třeba v Římské říši za vlády Neronovy nebo ve Středozemi ještě veřejné hodiny nikde nevisely)
  • podle hodinek, které může hráč nosit s sebou (získatelné velmi nesnadno, pro nováčka tedy jen pro informaci, že něco takového také existuje)
  • běžným odhadem, který se projevuje v popisu místnosti (například "Je brzké dopoledne.") a kterým se lidé běžně řídili v dobách, kdy časoměrné přístroje k dispozici ještě (téměř) nebyly
  • přesnějším pohledem na nebeská tělesa (když je měsíc v první čtvrti a kloní se k západu, bude krátce před půlnocí; když svítí Jitřenka, pak jsou to nejdéle dvě hodiny do východu slunce; apod.)
  • dotazem jiným hráčům (příkazem "kdo" se zjistí, kdo je právě ve hře)
(Pokud jsem něco zapomněl, doplňte mě.)
Časomíra
Ahoj, co jsem se ptal tak se v Prazích nedá zjistit čas podrobněji než " ráno, poledne, večer, šeří se... ". A v pár domech jsou prý hodiny. Nešlo by vytvořit, že pod příkazem "čas" by se člověku zobrazil herní čas? A nebo třeba trochu volněji dostupné "hodinky" které by při pohledu na ně ukázaly čas? Dost by to pomohlo s plánováním výprav a orientací, třeba: v noci by se dalo zjistit za jak dlouho už budu moct normálně chodit atd... Děkuju eRZet
Pokud ses ale ptal po návodu, viz popis Velké cesty v kurzu Programování pro hračičky na Wikiverzitě.
Směr "nahoru a pak na jihovýchod" značil, že z Jeruzaléma je potřeba přejít nejdříve do jiné domény, do Středozemě, a v ní pak hledat v jihovýchodním kvadrantu.
Kudy se jde k bratrstvu proměny?? Trochu jsem nepochopil směr "z Jeruzaléma nahoru a pak na jihovýchod".
(Taková událost by naštěstí již neměla nastat, tu chybu jsem tenkrát co nejrychleji opravil.)