Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Společnost

Spravují:

Sarnegarth,
Tander Lee

Může vás zajímat



Reklama



O zákoníku práce, o zaměstnanosti.

spsch mayoi nagara demo ii aruki dashite  **
wtz, Indové už dneska ma jí školící centra, kde jejich manageři učí, jak dělat support.
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
Indové podražili?
spsch mayoi nagara demo ii aruki dashite  **
Technická podpora pro US
Hledáme pro odd. podpory člověka, který umí výborně anglicky či americky, velká a významná výhoda je dobře nebo slušně se navíc domluvit španělsky, portugalsky nebo francouzsky. Střední vzdělání technického rázu podmínkou, VŠ technického směru vítána velmi, stejně jako jakákoliv praxe ze supportu nebo call centra. Nutná je znalost win + server win prostředí, sítí a bezpečnosti v IT na základní úrovni (vědět, jak funguje DNS, základní sada nástrojů pro práci se sítí, co je to AD, SBS apod.) Takový člověk pak telefonem, ICQ a emailem odpovídá klientům na zvídavé dotazy a občas pomáhá s překladem technických návodů kolegům v týmu. Protože jde o support američanům, pracovní doba je 18:00 - 2:30, takže se jedná o práci přes noc; firma dává stravenky, týden dovolené navíc, sick days a přispívá na penzijní poj. Plat je na dohodě, záleží na kvalifikaci a úrovni uchazeče, ovšem bere se ohled na práci v noci. Když tak vzkazniki.