Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládeži

Spravuje:

marin72



Reklama



Kdo uhodne, dává nový obrázek - na nějaký bodování tu kašleme... Tady se poznává, takže postovat sem fotky jen tak postrádá smysl... (teda pokud to není nějaká zajímavost / aktualita - ale na to tu mají klubík Vojenská technika)

huhla Co se zbytečným časem?   Klubík EU čeká...
ale vyráběl se v podstatě nezměněné podobě ještě v roce 1929 (Farman F.170 Jabiru). A to už byly Lockheedu Vega dva roky. Prostě někdy v té době se zadělávalo na ohromné zaostávání Ervopy, z čehož se, co se dopravních letadel týče, dlouho nevzpamatovala. O Britech s jejich vzpěrovými dvojplošníky nemluvě. Ostatně k těm se jistě někdy dostaneme :)
Ten Farman byl 10 let před Boeingem 247. A 5 let po 1. světový. Evidentně to šlo mílovými kroky.
huhla Co se zbytečným časem?   Klubík EU čeká...
Správně. Třímotorová varianta (dělaly se i dvou- a čryřmotorové)
Jako malého mě fascinovalo, jak je možné, že se takovéhle obludky stavěly a nacházely zákazníky jen pár let před příchodem opravdu moderních a nesmírně elegantních strojů jako Boeing 247 nebo Lockheed Electra.
marin72 marin 
Farman Jabiru