Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Nezávazné tlacháníRodáci, hlaste se

Spravuje:

Devínsky



Reklama



NAT98 chce byť miestom pre výmenu informácií, skúseností, zážitkov a poskytovanie vzájomnej pomoci pre tých, ktorí boli pozitívne oslovení dielom Vo Svetle Pravdy – Posolstvo Grálu od Abdrushina a knihami Večné zákony 1, 2 a 3 od Natálie de Lemeny Makedonovej.
Vítané sú aj príspevky k téme Slovensko - jeho duchovná úloha a významné osobnosti.

„Naša planéta sa blíži k dobe obratu, keď sa zrodí nový svet. Nemôže však vzniknúť na pôde starého, lebo bude veľmi odlišný. Ľudia sa nevyvíjajú tak, ako by sa mali, preto sa všetko nepravé a nenapraviteľné zrúti, aby uvoľnilo cestu novému životu. Dnešný človek by mal vedieť, že súčasné zmeny nie sú dielom náhody, ale zákonitým dianím určeným pre blaho nového pokolenia.“
Natália de Lemeny - Makedonová

„Nikdy viacej by ste sa nemali odvážiť súdiť bez vedenia! A všetko vedieť nebudete nikdy! Vždy, keď súdite druhého, súdite sami seba. Udrie to na vás späť, pretože ste neboli ustanovení sudcami svojich blížnych.“
Abdrushin

Linky na zaujímavé príspevky:
15 rokov / Ján Anton Sloboda
Pani Natália odpovedá na výklady v knihe Večné zákony 4 / Jozef Potúček
Úlohy nášho politického vodcu / Jozef Potúček
Úloha - úlohy pani Natálie / Jozef Potúček
Ako zúročil slovenský národ dvojnásobnú pomoc od Boha. /Jozef Potúček
Všetko sa do bodky naplní! /Ján Anton Sloboda
Straky /Dušan Zámečník
Deň 17.7. /Jozef Potúček
28.11.1998 zrod KRÁĽA kráľov. Decembrové spomienky I. II. III. /Ján Anton Sloboda
Slovo ľudské, či SLOVO BOŽIE ? (2.) (3.) (4.) (5.) /Jozef Potúček
Kompromisy, alebo ústupky /Ján Anton Sloboda
Zjavenie Jána /Peter Franko
Veďme naše kroky k tomu lepšiemu ... /Jozef Potúček
Prijatie Boha. Prijatie Boha – príkaz /Peter Franko
Buďme lepší a radostnejší! /Jozef Potúček
Společné působení /J.P., +reakcie: [H1], [JP1], [H2], [JP2], [H3], [JP3], [H4], [JP4], [H5]
Milujte se navzájem! /J.P.
Prožívání Slova /J.P.
Človeče neodsudzuj iných, lebo budeš sám súdený ! /Ivan
Slovenský národ v historických faktoch /Miroslav Pazdera
Prepis TV vystúpenia p. Natálie de Lemeny – Makedonovej (febr.1998) + linky na rozhovory (nov.1998) /Ján Anton Sloboda

Upozornenie:
Za obsahovú stránku príspevku a jeho dôsledky si zodpovedá každý prispievateľ jednotlivo, nie moderátor. Ten má právo vyradiť tie príspevky, ktoré sú proti zámeru tohto fóra napísanom v záhlaví, alebo anonymné, či znižujúce úroveň diskusie.


***** povolené je prispievať iba po prihlásení do systému (Login, heslo)*****

ano-ne
O přísaze
Dále jste slyšeli, že bylo řečeno otcům: Nebudeš přísahat křivě, ale splníš Hospodinu přísahy své. Já však Vám pravím, abyste nepřísahali vůbec, ani při nebi, protože nebe je trůn Boží, ani při zemi, protože země je podnož jeho nohou, ani při Jeruzalému, protože je to město velikého krále, ani při své hlavě nepřísahej, protože nemůžeš způsobit, aby ti jediný vlas zbělel nebo zčernal. Vaše slovo buď ,ano,ano - ne, ne, co je nad to, je ze zlého. Mt 5-33

Takto jsou tato slova napsaná v ekumenickém překladu z r. 1985

Všimněte si dobře tohoto vaše slovo buď ,ano, ano. Dvakrát opakované ano znamená aby Vaše ano bylo tím opravdovým ano a stejně tak u ne. Tedy jedná se tu o osmé přikázání nepromluvíš křivého svědectví.
Kdo tato slova chce vykládat jako, že má člověk jen odpovídat ano a ne, tak má velice zvláštní chápání těchto slov. Setkal jsem se již s člověkem, který to po mě takto chtěl, byl to člověk, jenž si začal vykládat Poselství po svém a neskončil dobře.
Ve filmech jsem to viděl v případech touhy usvědčit a odsoudit dotyčného za každou cenu.
Vždy to bylo v rozporu se slovy nahoře uvedenými.
 
Pán Kopernický
nemyslíte vážne to, čo píšete?
Anti združenie, ktoré združenie nie je!
Pán Ľuboš,
väčšina dnešnej Vašej "tvorby" na tomto fóre bude vymazaná.
Chcel by som Vám dáť týmto šancu na nápravu a požiadať Vás o prehodnotenie postoja k vážnym otázkam pána Potúčka. Ak by ste sa rozhodli, že ani potom nebudete chcieť na ne odpovedať, privítal by som Vaše slušné vysvetlenie prečo.
Ďakujem.
 
Anti združenie, ktoré združenie
Svoje postrehy a skúsenosti z dole uvedených združení môžete zasielať na e-mail: antizdruženie@pobox.sk
Pán Michal Michaelus,
zmierte sa prosím už s tým, že jediné, čo Vá ešte zostalo je vystupovať v anonymite, nízko, zbabelo a pokrytecky. Pochopte, že za všetko nesieme každý zodpovednosť.

A ako budete chcieť všetko napraviť, keď premeškávate k tomu darovaný Vám čas v prítomnosti?

Anti združenie
Nič sa nezatají, všetko všetkým sa vysvetlí, že ako pracujú tí, ktorí vyzdvihujú to vlastné, na úkor toho pravého. Už čoskoro páni zo združenia + inštitútu s.r.o.!!!
 
Anti združenie
Zatiaľ Vám to musí stačiť. Bude to protiváha toho Vašeho s.r.o. združenia. Rovnováha musí byť zachovaná aj v tejto veci, aby ľudom bolo ponúknuté to pravé makové, a nie, zožltnuté cesto!
 
Anonymovi
Rád by som Vám odpísal na Vašu ironickú poznámku, podpíšte sa pod svoj príspevok, aby som tak mohol urobiť. Verím, že nie ste zľovoľný človek alebo zbabelec, čakám na Vašu úplnú reakciu.
Anti združenie
Na stretnutie sa budem naozaj tešiť, od srdca Vám rád poviem priamo všetko, čo si o Vás myslím, i o duchovných škodách, ktoré denne páchate, budete mať však takto zároveň aj príležitosť ku zmene, bude to všetko záležať iba od Vás. lebo cesta podľa nás vševedúcich vedie len cez naše s.r.o. združenie. Lets gou!!!
P.S.
Ešte som pozabudol p. Potúček na jedno - pekne ste sa odhalili tým "čakáte pri obrazovke", to sa zrejme týka Vás. Na ploche monitora mám vždy otvorených niekoľko okien, medzi nimi i toto fórum, dnes napríklad vybavujem e-maily, tých najnutnejších je potrebné vybaviť asi 60, popritom však z povahy veci samej sledujem pohyb aj na iných stránkach, to len pre doplnenie...
 
Stretnutie
Budeme mať onedlho prednášku v Bratislave, ak by to malo byť individuálne stretnutie a čo najskôr, urobte si výlet do Popradu, môžete sa stretnúť aj s p. Frankom a môžme sa stretnúť spoločne...

V tom Pezinku ste iba dosť naivne využili moju neprítomnosť pri stánku, ak by ste sa chceli naozaj stretnúť, nikoho ste predsa nemuseli hľadať, ale stačilo chvíľu počkať pri stánku. Mimochdom, keď som bol niekde od stánku odbehnutý za iným rozhovorom alebo stretnutím, ženy pri stánku ma telefonicky avizovali, pokiaľ niekto prišiel s vážnym záujmom alebo ma priamo hľadal. Váš záujem stretnúť sa ale nebol vážny, inak by sa stretnutie uskutočnilo...

Pán Potúček, na Váš nezmyselný test nebudem odpovedať, každý, kto si ho prečíta sa musí zhroziť nad Vašim postupom a postupne sa mnohým aj zhnusili knihy pani Makedonovej práve pre takéto reakcie fanatických stúpencov jej kníh. Po precitnutí takíto ľudia jednoducho nechápu, ako mohli uveriť niečomu tak falošnému. Preto je vytváraný tento tlak na fóre, stretáva sa tu množstvo čitateľov pani Makedonovej, väčšina z nich sa do reakcií ani nezapája, len skúma a porovnáva. O tom svedčia aj e-maily krásnych ľudí v našej redakcii, ktorí sa z tohto fóra dozvedeli to, čo bolo treba a viac sa p. Makedonovou nezaoberajú. Všetci ostatní fanatickí prívrženci sú neustále vystavovaní tomuto komunikačnému tlaku iba preto, aby preukázali pomýlenosť učenia p. Makedonovej, ak by tu boli sami, nebude potrebné viac reagovať...

Na stretnutie sa budem naozaj tešiť, od srdca Vám rád poviem priamo všetko, čo si o Vás myslím, i o duchovných škodách, ktoré denne páchate, budete mať však takto zároveň aj príležitosť ku zmene, bude to všetko záležať iba od Vás...
Áno



P.S.:
Už sa neviem dočkať. Kedy budete v Bratislave?
Pri stole v Pezinku boli len dve dámy, Vy nie. Tak som si len kúpil Vašu knihu. Nebudem Vás predsa hľadať niekde po suterénoch.

Ale k veci: Ja som Vám odpovedal. Vy nie.
Bojíte sa verejne niečo priznať? Ak nie, tak to urobte teraz. Viem, že čakáte pri obrazovke, tak poďme s pravdou von!
Otázka
Keď sa nehneváte, prečo tak pŕskate? Prosím odpovedzte mi na nasledujúcu otázku, ale len slovom "ÁNO", inú možnosť žiaľ nemáte, návod je presne podľa testu z Vašich predošlých príspevkov: "Chcete sa stretnúť osobne za účelom vyjasnenia si mnohých súvislostí?" Keď ste nenabrali odvahu stretnúť sa s nami ani v Pezinku, ja o takéto stretnutie budem stáť vždy, aby som sa Vám mohol priamo pozrieť do očí. Prosím odpovedzte mi na otázku, ďakujem.
Jozef Potúček
Trefa do čierneho...
Tak, a je to tu!
Trafil som do hnisavého vredu, preto toľko jedu tu odrazu strieka a toľko smradľavého hnisu tu je.
Konečne sa ukázala pravá tvár. Maškarný bál pre jednu masku skončil. Nasledujú ďalšie ...
Jedna maska rozvahu stratila a to, čo hovorí o mne, sám ukázal na sebe.
Ďakujem. Stačilo mi, pán Ďurfina.
Vedel som, čo ste zač, ale zrejme to nevedeli mnohí okolo Vás. Takto to konečne vidia.
Vôbec sa na Vás nehnevám, ukázalo sa len, že ste obyčajný zakomplexovaný chudák, ktorému keď niekto naruší jeho vymyslený trón, stratí vládu nad sebou a nevie, čo robí. Tak ako všetko temno.
Prosím len zriaďovateľa tejto stránky, nech nechá dnešné tieto príspevky tu.

Ďakujem a želám všetkým ľuďom dobrej vôle pekný deň.
 
Buďte jako děti

Až člověk pochopí podstatu tohoto výroku, pak teprve bude moci přijímat a požívat veškeré pomoci, které mu stvoření poskytuje. Do té doby však bude, tak jako tomu bylo vždy doposud vytvářet jen vnější zdání o své velikosti a jím samým dosaženém vědění. Nejvyšší a zároveň nejpotřebnější hodnoty, které by získal skrze dětskost, leží pro něj nedosažitelné, neboť se spoutal těžkými okovy, které nasadil svému duchu jednostranným rozumovým myšlením, jež přivodilo větší hutnost hrubohmotné úrovně a tím mnohonásobně ztížilo duchu cestu k výšinám. Rozum, který ve své dnešní nadvládě usiluje být vždy na předním místě, což se projevuje jeho chtěním vědět všechno lépe, nepřipustí, aby se duch volně a svobodně projevil. Čisté city, čistá radost a srdečnost byly nahrazeny domýšlivostí, zhrublou veselostí a strnulou vážností.

Pokud však přece rozum dá průchod citům, pak se takový člověk rychle snaží zakrýt své pohnutí a často zhruble to odsune do roviny, která je podle něj „jen pro malé děti“. Chce si tím ihned dodat vážnosti, která by tím jistě utrpěla a zakrýt tak svou vnitřní prázdnotu.

Jak chudým se pojednou zdá být dnešní člověk s celým svým podle něj obsáhlým věděním rozumu a jak bohaté je malé dítě, které vše přijímá a zpracovává otevřenou dětskou dušičkou. Propastný rozdíl, jež vyjadřuje kontrast mezi opravdovým pokorným přijímáním a hrubým požadováním.

Dnešní tzv. dospělý člověk, pyšný jen na dovednost svého přebujelého rozumu však pohrdá vším co by mu mohlo připomenout radost a jas, které znal jako dítě. Ihned by tím ztratil svou oporu v síle svého rozumu, který těmto věcem nemůže „rozuměti“. Avšak toto činí jen ke své škodě, neboť by tím získal pro svého ducha oporu, která je pro něj životně důležitá a bez které neučiní ani krok vpřed.

Zralost podle měřítek dnešního lidstva se skládá však jen z pracně získaného rozumového vědění a pozemského majetku, což jako jediné je „vstupenkou“ do takzvané „vyšší společnosti“. Aniž by to lidé tušili, stávají se tak jen hluchými a prázdnými plody, které jako nepotřebné budou vyvrženy z tohoto stvoření. Jediné správné měřítko může být Boží vůle a z ní vzniklé zákony, které prostupují všechny formy a nahlížejí do nitra člověka, jehož stav jedině určuje jeho skutečnou hodnotu nebo méněcennost.

Pěstování jen vnějších forem však nezabrání tomu, aby paprsky Světla, jež zesíleně pronikají nyní celým stvořením zasáhly nitro každého člověka a zjevilo ho jemu samému i jeho okolí. Ztvrdlé krunýře rozumového vědění, které nastavěl kolem svého ducha budou v jediném okamžiku roztříštěny jasným paprskem Boží vůle. Sebedokonalejší formy postrádající živý obsah pravé víry v Boha nic nezachrání proti jejich zničení údery soudu. Nahý, chudý a prázdný bude pak stát člověk před jasným Světlem Božím. Těžké otřesy, kterými bude muset projít a býti jimi opracován, zkypří v něm půdu, aby mohla vzklíčit schopnost opravdového přijímání, které v sobě nechtěl dobrovolně rozvinout. Domnělé opory v rozumu a jeho dílech, které mu brání v opravdové pokoře a které jsou jen výhonky lidské domýšlivosti rázem ztratí, aby posléze poznal jejich méněcennost a násilím byl donucen chopit se podané pomocné ruky Boží, která se mu i přes hrůznost nastávajícího dění stále nabízí. Nedokáže-li to, vzepře-li se nebo bude-li shledán neschopným poznat a pro sebe využít poslední pomoc ze Světla, pak musí navždy zahynout.

Schopnost opravdového přijímání, která teprve dělá člověka člověkem, je zasypána falešným vědomím o velikosti a důležitosti dnešního moderního člověka rozumu. Jeho díla, která stále staví sobě i druhým na odiv, mají být důkazem dynamického pokroku, ve skutečnosti však jen úsilím vládnout světu. Všeobecně panující názor, že vše co člověk může na Zemi mít, lze získat jen tvrdým zápasem v pozemském a mnohdy nelítostným bojem se svými spolulidmi, zcela obrátil žebříček hodnot a hluboko pod sebou pohřbil prostou a jasnou možnost pokorného přijímání darů stvoření. Dnešní člověk by se cítil slabým a bezmocným, kdyby jen na okamžik měl odložit svou domýšlivost, vlastní přání o směru svého úsilí a pokorně otevřen přijmout cestu jemu určenou Božími zákony. Místo toho si však tvrdošíjně razí cestu v pozemském, mnohdy na úkor spolubližních, domnívaje se, že tím ukazuje svou vnitřní velikost a sílu. Někdy se dokonce snaží sobě i druhým nalhat, že je to jeho určení shůry. Tvrdé nárazy a neúspěch, věrné průvodce lidské tvrdošíjnosti, snaží se připsat svým spolubližním, které mnohdy vábivě a vyděračsky strhl s sebou, aby se jimi zaštítil při svém „poctivém a usilovném“ boji o živobytí. Nevidí, že se slepě potácí životem, strhávaje s sebou i mnohdy poctivě smýšlející, naráží na překážky, které s vypětím všech sil překonává a získává tím dojem svého posunu vpřed. Ve skutečnosti se však motá v kruhu, z něhož není úniku, pokud v sobě neučiní tolik potřebnou změnu.

Jeho úsilí o zlepšení pozemských podmínek je bez konce, pokud nepochopí další souvislosti, které sahají mimo hmotný svět a tedy mimo tolik přeceňované rozumové chápání. Dnešní člověk však místo síly ducha ukazuje jeho slabost a ve svých dílech vědoucímu zjevuje svou prázdnotu, kdy po rozkvětu a dozrání, které doprovází hlasitým pokřikem o svém úspěchu, nastává úplné zhroucení, nikdy však trvalý vývoj, který jedině v sobě může nést zakotvení věčných hodnot.

Se zhroucením rozumového díla, však nenastává zároveň i poznání a vystřízlivění z omámení vlastní velikostí někdejšího „úspěšného“ budovatele, ale velká žaloba na svět a poměry, které v něm panují, a které mu znemožňují skutečné budování. Hledá hned sebeomluvy a přesvědčivé argumenty pro dotvrzení svého správného úsilí a odsouzení vnějších nepříznivých vlivů, které surově zničily jeho milovanou stavbu. A tak to jde pořád dokola a bez konce. Dnešní člověk se dokonce nestydí odsoudit samotného Boha, který trpí tuto nespravedlnost a stvořil nedokonalého člověka, kterého nechal napospas nemilosrdnému světu. Nakonec odvrací se i od samotného Stvořitele v domění, že nemůže existovat, protože by toho jinak nedopustil.

Uveďme zde jediný příklad:
Před dvěma tisíci let, Ježíš pravil: „Co jest císařovo, dávejte císaři a co jest božího dávejte Bohu“. Dnešní rozumový člověk ihned přispěchá s otázkou: „A co jest tedy císařovo?“. Tím si zcela uzavírá bránu k poznání hloubky a hodnoty těchto slov. Více odkrývá své skutečné chtění nezaplatit „císaři“, než vážný zájem o jejich pochopení. Naproti tomu člověk bdělého ducha v nich vnímá neocenitelnou oporu v pozemském bytí, za každých okolností a každého zřízení, kdy důsledným plněním pozemských povinností vzbuzuje spíše úctu a obdiv než vypočítavý buřič, který se snaží zazářit nad davy svou odvahou nezaplatit. Jeho hvězda však brzy zhasne, neboť život, aniž by se ho na cokoliv ptal, mu dá odpověď na to co jest císařovo, v samotném prožití, které brzy následuje za jeho rádoby odvážným pokusem například nezaplatit daně. Zasažen zpětným účinkem, chová se jako raněné zvíře a v pudu sebezáchovy žalostně obviňuje okolí ze své bolesti. Neschopen nahlédnout svou chybu, stává se chronickým rebelem proti jakémukoliv řádu i Božím zákonům.

Lidstvo stále více prohlubuje svou zatvrzelost vůči všem pomocem ze Světla, ve kterých jedině spočívá možnost vysvobození z dnešního divokého zmatku a jakéhokoliv dalšího pokroku. Není to slabost ducha, přijmout pomoc a díky ní se vzchopit. Naopak je to začátek projevu skutečné síly lidského ducha, kterou má člověk přirozeně vládnout celému světu. Ne však násilným vynucováním své autority, ale samočinně, vlastním vyzařováním a pozemským zakotvením vysokého duchovna v jeho veškerém konání. Tím povznese sebe i svět do netušené výše a stále více se bude upevňovat ve svých správných postojích jejichž hodnotu bude zpětně prožívat ve zvratném působení. Duchovně povznesen vlastním, bohulibým konáním získá i zde na Zemi přímé spojení se svým věčným domovem, aby po pozemské smrti mohl oproštěn od všech závazků k němu nerušeně stoupat. Pozemská úroveň má se stát dočasným domovem těchto lidí, kteří v čisté touze ve všem sloužit Světlu ji přetvoří v pozemský ráj.
 
ÁNO
pán Potúček, ste blázon a ak nájdete odvahu k osobnému stretnutiu, rád Vám to poviem do očí. Inak nemám čo k Vášmu nezmyselnému testu čo dodať, byť tak na vysokej škole a použijú jeho formu, nedokončíte ju ani za päť životov. Odporúčam Vám psychiatriu, celkom úprimne...
Neuveriteľné!
Pán Potúček, Vy ste sa asi zbláznili. Inak si neviem vysvetliť Vaše nazmyselné "Áno - Nie". Veď je to absurdné, čo žiadate!
Nehanbíte sa?
Píšete:

"Združenia k dokonalosti nedovedú! Len tvrdá práca nad svojimi chybami a nedostatkami."

Každý Váš príspevok je posiaty gramatickými chybami v takom množstve, až je to zarážajúce! Nehanbíte sa písať zároveň o Slove Božom? Vy tvrdo pracujete? Od prvého príspevku do posledného robíte tie isté chyby a hanobíte tak náš jazyk hrubým porušovaním Božích Zákonov!
Klamstvo je Vašou zbraňou...
a veľké nepochopenie k tomu p. Potúček. Vaše slová sa nezakladajú na skutočnosti, zakladajú sa na absolútnom nepochopení veci! Ako by ste však toto verejné pôsobenie z prežitia aj mohli poznať, keď sa bránite naplňovať v činoch vôľu Pána podobne, ako sa farizei bránili prijať hodnoty z Výšin, ktoré do ich radov tak často vstupovali? Farizeiovia hájili svoju moc a vplyv, Vy niečo také nemáte, zostáva Vám preto miesto iba pre fantizmus...