Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Nezávazné tlachání

Spravují:

kulida,
Žlu?ák,
Medvěd

Může vás zajímat



Reklama



Tenhle příspěvek od wiriel:
Když budeš žrát jenom trávu a hlínu, zhubneš. Když si k tomu navíc přidáš ještě hrst potravinových doplňků, vitamínů a léčiv, budeš i krásná a zdravá, jako ovoce do Jogobelly.
Jestli nehubneš, žereš blbou trávu nebo moc hlíny. </nevtipník> ABSI Kalkuacka
BMI kalkulacka
Výpočet bazálního metabolismu
11 mytu o standardni vyzive

Weby vhodné pro zapisování jídleníčku, pro uchování údajů vyžadují registraci:
STOB Sebekoučink
Kaloricke tabulky
Flora kalkulačka

Další zajímavé linky:
Něco o nočním žraní
Macaté modelky
Vymakané holky ukazují, že nejsou zrůdy. A fakt nejsou
Co Kacule1 vyčetla o nízkosacharidové dietě a co si o jejím textu myslí Case
Testuo radí jak často a jakým způsobem cvičit

Jinak obecně stojí za to si v klubu vyhledat příspevky uživatele Tetsuo a člověk získá mnoho nápadů a návodů jak hubnout.

Pro všechny, kdo nejsou spokojeni se svojí postavou
Veškeré informace potřebné k hubnutí a udržení super figury zde, tento díl o stravě:
http://www.maxiluxus.cz/styl/jak-zhubnout-do-plavek-v/
 
petraha Někdy (se)  pletu
Pokud nosíš černé věci, tak to je samozřejmě jiná. Ale pod bílým tričkem nebo halenkou by to svítilo na dálku.
souhlas, navic nosim hodne cerne veci... ale objednala jsem si i telovou kosilku bez raminek pod barevne saty, tak jsem zvedava, co dorazi - ale link super, platba bez problemu, postovne velmi rozumne
Štěně A hangover is the wrath of grapes. 
(čoveče to mě přijde estetičtější, když mezi hranou kalhot a trička vykoukne přiznaná černá "košilka" (zvláš´t pokud to takhle přiléhá) neže tělové cosi, co jakože není vidět, ale vidět to samozřejmě je. ALe to je samozřejmě OT)
petraha Někdy (se)  pletu
Z praktických důvodů bych ovšem volila tělovou barvu.
Na to jsem narazila posléza a myslela jsem si to:-)))
Tak snad pomůže. A myslím, že to ani nevypadá tak odpudivě jako celé bombarďáky.
Jsou prověření, zboží je tu obratem a dá se vrátit.
 
Tyhle věcičky mají na figleaves.com, vlevo si z nabídky vyber "shapewear" a prolistuj si to.
Pokud teda myslíš něco takového:
http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=figleaves-shapewear-Vintage-firm-control-waist-cincher&product_id=FIG-FG094112&size=&colour=Black
kacule1 je země kulatá? 
A tady o tom nejezení sacharidů:
Přesný popis tohoco se děje ve vašem těle pokud nejíte sacharidy, nebo držíte nějakou dietu s nízkým obsahem sacharidů.

Velmi nízký přísun sacharidů, to je pod 50g denně a máte-li už nějaké svaly tak u můžů i pod 200g denně, způsobuje tzv. ketózu extrémní formu ketogeneze (normálního spalování tuků). Ketóza je stav metabolismu, který nastává, když tělo vyčerpá zásoby glykogenu v játrech a přepne se do šetřícího režimu jako například při spánku, během nízkosacharidových diet nebo hladovek. Při tomto procesu tělo získává energii z bílkovin a tuků místo z cukrů. Nejenom, že je to drahá sranda, protože potraviny bohaté na bílkoviny jsou násobně dražší než potraviny bohaté na sacharidy, navíc si tím ubližujete !

Při nízkosacharidovém příjmu dochází k uvolňování glykogenu (zásobního cukru) z jater a potažmo svalů, už v této fází dochází k spalování proteinů = vaších svalů v reakci spolu s glykogenem. Po vyčerpání zásob glykogenu (nikdy není úplné, protože tělo si šetři zbytky glykogenu pro oči a mozek, při nedostatku glykogenu může dojit k jejich poškození) nastává ketóza. V tomto stavu se v játrech vyrábí látky vhodné ke spálení a získání energie (acetyl-CoA). Tyto látky se získávají z tuků a bílkovin. Proces získávání z tuků je vratný, proces získávání z bílkovin je nevratný, to znamena, že při minimálním přísunu energie dochází k reverzi těchto přebytečných látek zpět na tuky.

V extrémních případech může vzniknout až ketoacidóza, překyselení organismu látkami vzniklými v tomto procesu z acetyl-CoA - ketony. I když nedojde přímo k ketoacidóze, je tělo stále zatíženo vyrovnávaním hladiny pH. Navíc tělo nemá přísun ochranných látek rostlinného původu. Vitaminy lze sice nahradit formou doplňků, ale mnoho dalších látek (antioxidanty ze skupin bioflavonoidů, různé druhy vlákniny, fytoestrogeny) může dodat jen zelenina, ovoce a obiloviny. a tak se na jednu stranu v těle hromadí toxické odpadní látky z ketózy a na druhé straně chybí vitamíny a minerály vhodné k odvodu těchto odpadních látek z těla. Dochází teda k postupné toxikaci organismu. S tim jsou spojené migrény, nevolnosti, špatná nálada a pocit zapáchajícího dechu (ketony).

Dále ketóza pak vede k úniku sodíku z organizmu, a tím i k odvodnění, tzv. dehydrataci. Tato se projevuje únavou, nechutí do života, nepříjemným pocitem sucha v ústech a někdy zčervenáním v obličeji. Dále toto odvodnění způsobuje změnu tlaku, která může u ketózou oslabeného organismu vyvolávat vážné poruchy a to u žen hlavně (znovu) migrénu a poruchy menstruace u mužů je zase díky dehydrataci větši sklon k infarktu. Ženám navíc vadí díky dehydrataci podkoží vznikající vrásky a to i v obličeji.

Dalším velmi vážným problémem je vznik ledvinových kamenů při odstraňování ketonů z těla. Tento problém je zmíňovan velmi často !

Celkově tedy stoupá riziko žlučníkových obtíží, srdečně-cévních chorob a rakoviny. Vše je zhoršeno tím, že člověk při se nehlídá přísun tuků a cholesterolu, nerozlišuje se ani mezi tuky živočišnými a rostlinnými.

Navíc dochází ke ztrátě vápníku s možným odvápněním kostí a to je další nepříjemná záležitost, zejména v kombinaci s horším přisvojováním vápníku ve vyšším věku.

A v neposlední řadě tim ztrácíte i svaly. A ztráta svalů znamená nejenom zhoršení postavy, ale i nemožnost pálení tuků, protože tuky se pálí "přes" svaly (viz článek o tom jak se páli tuky).

Hubnoucím se tyto dva efekty, ztráta svalů a odvodnění, líbí, protože to znamená úbytek 5-10kg. Ovšem jakých kg ! To si rovnou můžete nechat amputovat nohu, protože to co shodite není ani z 5 procent tuk, ale je to jen voda a svaly !

Výsledkem nejčastěji bývá obrovský hlad a díky nízké hladině cukrů vás dohoní mlsná (viz. tento článek). Nejhorší je, že po takové "dietě" se i malé množství snězených cukrů (a většinou jednoduchých viz článek o sacharidech) okamžitě projeví zavodněním a zvětšením svalů. Opticky tedy zalitím vodou a zvednutím váhy. No a to je impuls zase přestat jíst sacharidy. Nejenom, že je to začarovaný kruh, ale navíc se v každém kole zbavíte 0g tuků a až sníte ten zákusek tak nějaký přibude. Je to onen známy jojoefekt - shodíme 3kg svalů a 2kg vody, pak se najíme, přibereme 1kg tuků, spraví se 3kg svalů a vrátí se 2kg vody a jedeme znova. Kdo umí počítat vidí, že výsledkem těchto "cyklu" je spousta špeků.


 
kacule1 je země kulatá? 
Tady je to pěkně
Podrobný popis jednotlivých forem sacharidů, popis jak funguji. Vysvětlení jak je používat abyste hubli nebo nabírali svaly jak potřebujete.
Sacharidy jsou základním, nejdůležitějším a také nejlepším zdrojem energie. Naše tělo je primárně uzpůsobené pro štěpení sacharidů a proto dokáže získat energii ze sacharidů s největší efektivitou. Bohužel nic není jednoduché a i u sacharidů nalezneme mnoho forem a na každou z nich reaguje naše tělo jinak.

Sacharidy se dělí podle molekulární struktury - podle její složitosti.

Nejjednodušší sacharid je monosacharid, jak již z názvu vyplývá jedna se o molekulární strukturu s pouze jedním cukrem. Zde patří glukóza (dextroza), fruktóza a ribóza. Tyto cukry už tedy nelze dále štěpit a tělo z nich získává energii ihned. Mohlo by to vypadat lákavě, ale až na výjimky (po náročném tréninku) je to špatně. Tělo totiž tak velké množství energie v jediném okamžiku zpracuje tak, že se vyplaví hodně inzulínu nutného pro zpracování sacharidů a tímto mechanismem se většina energie uloží do tukových zásob. Po té co je sacharid zpracován navíc v krvi zůstane velké množství inzulínu, který už nemá co zpracovávat a nastane slabost. Takže paradoxně, když unavený člověk příjme rychle jednoduché cukry může se nakonec cítit ještě slabší !

Další skupinu tvoří disacharidy, složeniny dvou monosacharidů např. sacharóza, laktóza, maltóza. Existuji dvě reakce jedna, při které se dva monosacharidy spojí v jeden disacharid a uvolní se voda - dehydratační syntéza a druhy, při kterém se z disacharidu a vody uvolní dva monosacharidy - hydrolýza.

Poslední skupinu tvoří polysacharidy a zde patří veškeré sacharidy se složitější strukturou. Tyto ještě dělíme na škroby a vlákninu. Přičemž vláknina je již našim traktem nestravitelná (nejsme krávy s bachorem, knihou a spol, že). Proto je třeba postupovat při hledaní jídel s nízkým glykemickým indexem uváženě abychom nějaký příjem energie měli.

Délka molekulárního řetězce, jejich složitost, se také poznává dle glykemického indexu ten totiž měří množství glukósy uvolněné v krvi. Čím větší glykemický index tím jednodušší cukry to jsou a tím více z nich půjde do tuků (s výjimkou potréninkového sacharidového okna). Je proto výhodnější přijímat potraviny s nižším glykemickým indexem. To pro vás znamená rovnoměrný přísun energie po delší dobu bez pocitu hladu. Hlad totiž vzniká jako reakce na pokles cukru v krvi. A právě při příjmu jednoduchých sacharidů dojde k výše zmíněné reakci s inzulínem jejímž výsledkem je paradoxně pokles hladiny cukru v krvi a tedy brzo nový pocit hladu !
Při přiměřeném příjmu sacharidů se energie ukládá ve formě glykogenu do svalů (další důvod proč se více svalů rovná méně tuků). Ukládání sacharidů do svalů se děje v procesu zvaném Glykogeneze. Tento proces je nastartován inzulínem, který se vyplaví z pankreasu ihned jak tělo zjisti větší množství sacharidů v těle, čím vyšší glykemický index, tím více inzulínu. Nadbytečná glukósa, kterou tělo nestačí uskladnit v játrech a svalech se přeměňuje v tuk pomocí enzymu fosfofruktokináza-1 (PFK-1). Čím větší glykemický index tím více tuků.
Uvolňování cukrů probíhá v reakci zvané glykogenolýza. Při potřebě energie tělo první využívá cukry, které si uložilo v játrech a svalech, tukové zásoby používá až jako poslední.

Optimálním se tedy z hlediska glykemického indexu jeví jako zdroje energie celozrné pečivo, těstoviny, tmavá rýže a ovesné vločky. Zelenina představuje zdroje vlákniny, ze které sice nezískáme žádnou energii, ale je důležitá pro zdravou činnost střev a při hubnutí pomáhá urychlovat metabolismus - tělo jede jakoby naprázdno a spotřebovává více energie. Navíc vláknina snižuje glykemický index zbytku jídla. Glykemický index se totiž počítá za škroby i vlákninu dohromady. Takže celozrný chleba s paprikou má celkově nižší glykemický index než samotný celozrný chleba. Z toho vyplývá, že sníte-li chleba s paprikou bude mít vaše tělo energii rovnoměrně rozprostřenou po delší dobu.
Toto samozřejmě platí i pro dotazy na energii do tréninku, tu vám tedy nedodá žádný gainer nebo protein před tréninkem, ale výše zmíněné škrobovité jídlo podávané v dostatečném množství rovnoměrně 48-24hodin před tréninkem. Tím nejlépe naplníte svaly až po okraj glykogenem a budete mít sílu při tréninku.

Do svalů se u průměrného muže vleze zhruba 500g glykogénu, což odpovídá 8600kj. Toto množství stačí na 60-90minut - i to je důvod proč když chcete nabrat objemy měl by se trénink vlézt do 60min. Maximální doba tréninku by měla být 2h. pak nastává těžké vyčerpání.

Fruktóza má v těle jakousi výjimku, neplatí na ní enzym PFK-1 nemusí se tedy měnit na glykogen a může jít rovnou do tuků ! To je ten důvod proč z ovoce NIKDY nezhubnete !
Pro studenty zde odkaz, kde je to přesně popsáno (anglicky) nutritionandmetabolism.com
 
neni jeste pozde, ale porad se snazim sehnat neco, co nebudou kalhotky, ale spis ten pas, neco jsem nasla na netu, tak jsem zvedava, co prijde - pak mam jeste slibeny jeden tehotensky pas, ktery by take mohl stacit. kazdopadne dik, kalhotky si necham jako dalsi moznost.
asi trochu pozde, ale hledala jsem neco na M n' S a nasla tohle http://www.marks-and-spencer.cz/spodni-pradlo/spodni-pradlo/produkt-7292/ treba to splni tve pozadavky
vidím to na panáka cholesterolu
 
mpts Neobtěžujte žebrotou,  přispíváme na chudé.
Dobrou chuť.
Toz ja si dam sacharidove brambory a bilkovinna vajicka k snidano-obedu :-)
mpts Neobtěžujte žebrotou,  přispíváme na chudé.
Hele, nepředbíhaj, já mám těch tabů moc a kdo to má stíhat!
mpts Neobtěžujte žebrotou,  přispíváme na chudé.
Glukózu ano, o té je právě řeč. Problém bude spíš v tom, že v ovoci je hlavně fruktóza, té glukózy pomálu. Ale nejsem odborník, to jsou jen populární znalosti, takže... takže si dát něco sacharidů v čokoládovém pudinku, je neděle a do oběda daleko. :-)
Tetsuo psal, ze "Mozek denne spotrebuje kolem 100 cukru - glukozy"
kacule1 je země kulatá? 
Fruktóza, laktóza, glukóza, to jsou včechno jednoduché cukry, ty opravdu nepotřebuje.