Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Nezávazné tlachání

Spravují:

kulida,
Žlu?ák,
Medvěd

Může vás zajímat



Reklama



Tabulka Zhubni
Kdo nehubne s námi, hubne proti nám!

ABSI Kalkuacka
BMI kalkulacka
Výpočet bazálního metabolismu
11 mytu o standardni vyzive

Weby vhodné pro zapisování jídleníčku, pro uchování údajů vyžadují registraci:
STOB Sebekoučink
Kaloricke tabulky
Flora kalkulačka

Další zajímavé linky:
Něco o nočním žraní
Macaté modelky
Vymakané holky ukazují, že nejsou zrůdy. A fakt nejsou
Co Kacule1 vyčetla o nízkosacharidové dietě a co si o jejím textu myslí Case
Testuo radí jak často a jakým způsobem cvičit

Jinak obecně stojí za to si v klubu vyhledat příspevky uživatele Tetsuo a člověk získá mnoho nápadů a návodů jak hubnout.

Pamatuju si dva záchyty, a to poměrně velkých objemů. Snad by to mělo být popsáno na stránkách SZPI.
Jako všecky bobule na světě, nebo dáte i konkrétní značku? Já to sporadicky konzumuji zalité horkou vodou.
jím-li tvaroh, pouze ten tučný
Jen bych dodal, že goji opakovaně vyhrála zlatou medaili v soutěži o co největší počet různých reziduí pesticidů v jednom vzorku.
1. Profil aminokyselin (zivocisne - uplny, rostlinne - chybi nektere esencialni aminokyseliny) neni az tak smerodatny s vyjimkou deti v dospivani (hladove africke deti po mase a mliku rychleji rostou a lip se uci ve skole), vykonovych sportovcu a bodybuilderu. Je obtizne si Cechach vytvorit nedostatek esencialnich bilkovin, leda ze by clovek byl naprosto zatvrzely vegan a navic se jeste vyhybal i tofu.

2. Stejne tak mineraly a vitaminy. V nasich zemich je kdeco obohacovane (napriklad testoviny), je obtizne si vypestovat jejich nedostatek. Jedine, co opravdu chybi je B1 a C u tezkych alkoholiku co pijou destilaty - nebot si nici vitaminy chlastanim a kaslou na zdravou vyzivu, a D u starych lidi co nechodi moc ven, hlavne v zime. D je zrejme jediny skutecne nedostatkovy vitamin pro seniory, a je v zivocisnych tucich, vajickach a masle. l(epsi je v samostatnych pilulkach nez v multivitaminech)

3. Ukazuje se, ze prejidani se masem neni prilis zdrave, a samozrejme uzeniny jsou spatne. Ale blahodarne ucinky tucnych ryb jsou precenovane - jednak to musi byt ryby morske, a pokud mozno ne z chovu jako losos (protoze ty prospesne omega-3 mastne kyseliny syntetzujou rasy, ktere zere plankton, ktery pak sezerou ty ryby) nebot ve velkochovech to prikrmujou vsim moznym vcetne peri z drubezaren a rostlinnym olejem, a morske rybi maso nesmi byt obalovane a smazene abyste z tech zdravych tuku neco meli. Navic morske ryby obsahujou rtut ktera se dlouhodobe akumuluje takze nektere chutove skvele ryby typu tunak a mecoun je treba omezit. Navic omega-3 je obsazene ve vajecnych zloutcich a orechach, a dokonce dost i v repkovem oleji, akorat ty tuky nesmi byt zlukle. Jezte ryby, pokud vam chutnaji a chcete shodit vahu, ale zas tak zdrave nejsou, zvlast pokud pochazeji z velkochovu.

4. Skutecne dobre vlastnosti ma kvalitni olivovy olej a rajcata, v kombinaci s dalsi cerstvou zeleninou jako je brokolice, kvetak, cibule, paprika - neni treba kupovat nejake modni superfood jako je goji nebo chia. Neni presne znamo, co jsou ucinne latky, zrejme je jich hodne a navzajem se doplnujou. Piti vina zrejme prospiva zdravi. Vsimnete si, ze Italove a Francouzi jedi spoustu sejra a masla, a nijak jim to nevadi - jsou hubenejsi a zijou dele. Ale jejich porce masa jsou mensi.
Tyhlety denní dávky každého jenom obtěžují a beztak vědci do roka a do dne zjistí, že je to blbost.
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
V malym balicku jsem videl 5 g. To je cela denni davka.
To jo, ale kdyz ho das do nesoleneho salatu, nebude to ve vysledku zadna tragedie.
Moirain za všechno se platí.. 
nitrosaminy jsou tam až když to kremuješ nad ohněm
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
V balkanskym bejva strasne moc soli.
Ja z mliečnych dosť konzumujem rôzne tie biele syry - balkán, fetu, kozí, tie sú dobré do šalátov.
Jj, tiež úplne u tých mliečnych výrobkov neriešim tučnosť, v kľude si spravím tzatziki z 400g smotanového jogurtu. Ale tvaroh je celkom ok aj odtučnený, alebo s nižším pomerom tuku (2,5 je taký rozumný kompromis).
asi ne kazdy den protoze je to nakladany do dusitanu aby to bylo ruzovy a chutnalo to jako sunka. Stejny problem je s anglickou slaninou.
Jestli Ti tvaroh chutna a nevadi ti na traveni, na tuky kasli. Kdyz chces odstranit pecivo a tak, musis nekde neco pridat.
Uzeniny sem se taky rozhod vyradit, krome sunky teda (bez toho bych uz asi neprezil), kupuju si jen u reznika od kosti a nebo kdyz neni tahle moznost tak si vybiram takove ty 96% masa atd. Ted este musim vyresit nejakej syr, obecne mam s tema mlecenejma produktama problemy protoze mleko vubec nepiju (nedela mi to dobre na zazivani) a ani ty jogurty moc nejim :/ takze vlastne zeru jen lucinu a tvaroh (a to este malo pac mi tak nejak prijde ze tam je moc tuku).
 
Čo nejaká kvalitná šunka, to je cajk?
 
Muzes upresnit bludy a blaboly? Maji tam dost odkazu na studie, par jsem jich proklikla a tvrdi v nich to, co je v tom ceskem clanku. Jinak za tu nezdraost zpracovaneho masa nemuzou jen dusitany, ale napriklad i vysoka teplota zpracovani.
taktak. Kvalitni salam si dam rad, ale kupovat parky, burty a tocenej salam "protoze je lacinejsi nez maso" je dost desny = kombinace veprova kuze + podezrela masova pasta + plnidla, barviva, chutidla, emulgatory a stabilizatory
Štěně A hangover is the wrath of grapes. 
Tohle se dá pohlídat sledováním složení.
(Nicméně máš pravdu, že často tučné a slané masové výrobky na hubnutí moc vhodné nejsou.)
Nazgul Nerostem tam nerostem sem  rostem prostě jenom pod zem
Já bych k tomu přihodil, že (z hlediska hubnutí) nejsou mnohdy uzeniny prospěšné proto, že je v nich část masa nahrazena kdo ví čím. Třeba červenou řepou nebo bramborovým škrobem.