Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Nezávazné tlachání

Spravují:

kulida,
Žlu?ák,
Medvěd

Může vás zajímat



Reklama



Tenhle příspěvek od wiriel:
Když budeš žrát jenom trávu a hlínu, zhubneš. Když si k tomu navíc přidáš ještě hrst potravinových doplňků, vitamínů a léčiv, budeš i krásná a zdravá, jako ovoce do Jogobelly.
Jestli nehubneš, žereš blbou trávu nebo moc hlíny. </nevtipník> ABSI Kalkuacka
BMI kalkulacka
Výpočet bazálního metabolismu
11 mytu o standardni vyzive

Weby vhodné pro zapisování jídleníčku, pro uchování údajů vyžadují registraci:
STOB Sebekoučink
Kaloricke tabulky
Flora kalkulačka

Další zajímavé linky:
Něco o nočním žraní
Macaté modelky
Vymakané holky ukazují, že nejsou zrůdy. A fakt nejsou
Co Kacule1 vyčetla o nízkosacharidové dietě a co si o jejím textu myslí Case
Testuo radí jak často a jakým způsobem cvičit

Jinak obecně stojí za to si v klubu vyhledat příspevky uživatele Tetsuo a člověk získá mnoho nápadů a návodů jak hubnout.

Trofozoit E agora? Enterram-se os mortos   e cuidam-se os vivos
Problém je pokud je hypermobilita zkombinovaná ještě s trochu posunutím vnímáním polohocitu, protože pak "věcí, které jsou problematické" děláte prostě tak, že o nich vůbec netušíte, případně se snažíte splnit nějaké zadání :/
U jógových cviků záleží asi na tom jaké přesně, máma je instruktorka jógy (teda spíš té fyzické varianty než duchovní cesty) a něco mi vysloveně nedoporučila, u jiných vysvětlovala, že je potřeba třeba protahovat obě protichůdné strany a tak. Ale ona to dost kombinuje, takže já pak vlastně nevím, jak moc to je zrovna nějaký echt jogínský cvik. Pak jsou obecný věci jako "jogínské" dýchání, které jsou univerzálně dobrá věc, i když na to samozřejmě taky nemají patent, takže podobné principy se objevují v mnoha jiných systémech a tak.

Obecně mi přijde blbé, pokud jde primárně o cvičení nebo zlepšení nějakého zdravotního problému a lektor je plně zapojenej do "duchovní cesty" ať už jógy nebo kettlebelu a nebere ohled na konkrétní potřeby klienta.
vembloud
Díky. U fyzioterapeutů jsem se setkal jak s názory "na jógu zapomeňte, je to zvětšování rozsahu, což je přesný opak toho, co potřebujete" až po "když budete mít rozum a nebudete dělat věci, u kterých tušíte, že jsou problematické, tak proč ne".
Aranel get up, get out,  you lazy lout
U jógy jde spíš fakt o dobrýho lektora a o to, aby člověk nebyl SA a když o nějakým takovým rameni ví, tak to na začátku řekl.
SM system je skvely, ale nejsem si jisty, jestli i pro vyhazovaci ramena
el Sent from my  browser
Myslím tím, že X procent z hmotnosti pacienta je viscerální tuk. Případně, že X procent pacientovat tuku je viscerálního. Předpokládám, že to první lze napřímo z těch centimetrů, to druhé jenom v případě, že známe celkový pacientův tuk.
Desese Pohybem ke zdravé   páteři :)
ja jsem v tomhle trochu postizena, ale pokud ma clovek problem posilam ho na pilates nebo SM system. S hypermobilitou urcite nechodit na jogu, zvysuji se tam rozsahy. U techto klientu se rozsah musi snizovat a hlavne se zameruje na osvaleni. To plati i pro to rameno. Aby to nevypadavalo, musi to drzet svalstvo.....
Obecne nemam problem s cimkoliv, pokud se to dela rozumne a do spravnych rozsahu (pokud mas dobryho lektora na jogu, i ta se da..... Ale na skoleni se vzdycky rika, ze je spis pro zdraveho cloveka)
vembloud
Jaký druh cvičení pro hypermobilní osobu s ochablým core a vyhazovacími rameny?
 
Desese Pohybem ke zdravé   páteři :)
tak zkus pilates :) Tam se zadnych ezo temat nedockas....
Desese Pohybem ke zdravé   páteři :)
Pokud ma Rut hyperlordozu, znamena to ze ma zaroven ochable brisni svalstvo, zkraceny svaly na predni strane stehen, zkracene vzprimovace patere.... K tomu ochably hyzdak a ochably svaly zadni strany stehen.
Za sebe bych to na zadny sileny cviceni nevidela.... Spis bych se zamerila na posileni bricha (coru, rozumne), hyzdaku a zadni strany stehna. K tomu bude potreba protahnout iliopsoas, predni strany stehna a vzprimovace patere.... Kdyz se zameri na tohle, nebude mit problem s brichem a srovna se ji ta lordoza.
Nazgul Chtěl bych mít kapelu  ze samejch psounů
Od té doby víceméně žádná změna, někdy mám 80 kg, někdy 81. Víc nikdy ne, méně (79) jen jednou, měl jsem nějakou sračku.
Dyt je to skoro ctvrt roku.

Nicmene jsem uz narazil na komentar, ktery vysvetluje symetrii grafu u tuku a svalu, kvuli ktere jsem se ptal.
Jako ze obsahoval 60 % hmoty ve visceralnim tuku? Nebo ze 60 % jeho tuku bylo ve visceralnim tuku?

Take bych ocekavala cm3, ale vsude se pouziva cm2, jen jsem nenasla, jak se ta plocha meri, co to presne znamena.

Reakce na | Vlákno  
el Sent from my  browser
Aniž bych chtěl dělat chytrého, tak přepočet na procenta hmotnosti by měl být naprosto triviální, pokud známe hmotnost prostorové jednotky tuku (jakože předpokládám, že je známá). Navíc předpokládám, že to budou centrimetry krychlové, ne čtvereční.
Nazgul Chtěl bych mít kapelu  ze samejch psounů
JJ, je to v cm2, to procento tam nepatří.
Byl nedavno.
Graf s hmotností nebude?
Co ja vim, inbody nedava visceralni tuk v procentech ale v cm2.
Taisa nestavajte heliport, keď máte šikmú  strechu
pěkné grafy!
Nazgul Chtěl bych mít kapelu  ze samejch psounů
Už je to rok, co držím současný stravovací režim, a rok, co si nechávám pravidelně měřit strukturu těla.

Hubnutí

 
Štěně A hangover is the wrath of grapes. 
Zas ten dech je jedna z nejlepších věcí, co mi jóga dala.