Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládežiNové

Spravuje:

rom007



Reklama




rom007 set me free 
vcera v Brne 5 az 10 cm snehu a u vystaviste se asfaltovalo, skoda ze jsem to nevyfotil
 
rom007 set me free 
Vsimli jste si nekdy ze dansky auta jsou vesmes strasne stary?
 
co se ti nezdá na měkkém vzduchu? Buď rád za něj, kdybychom měli tvrdej, tak by se fakt blbě chodilo (ale zase by člověk tak snadno neupadl)
třeba když jsi první v řadě? :-)
Wow, kde mas urazky ty demetni ulhanej STBaku?
Argumenty jsem podal 2x detailne, co chces vic??
Kvuli tomu, ze nedokazes pochopit technickou vec, tak ja mam rict, ze tomu nerozumim? Jinak jsi v poradku?
RUM_cajz krical za volantom proboha mam nervy v p 
Ale, ale. Došly argumenty, přecházíš k urážkám. Classic. Co takhle uznat, že o autech víš hovno?
yakuza Neserte Japonce. 
Nemůžu :)
Ach jo, muzes si to ode me precist 3x a pomalu a za strizliva?
yakuza Neserte Japonce. 
Kolo více kulaté? Díky měkkému vzduchu? Tvl, štípněte mne někdo. Sice jsem už požil, ale asi málo na to, aby se mi to zdálo... Jakože menší radius = menší styčná plocha? To ano, ale o kolik proboha...
Sorry jako, ale vubec jsi nepochopil, co pisu:-(
Kolo je kulate, ale diky mekkemu vzduchu vytvari pri dotyku s vozovkou pomerne velkou stycnou plochu.
No a diky tem ploskam, kdyz jsou tluste, tak je ta plocha znatelne vetsi.
U ojete pneu se ty plosky ohnou drive a je kolo vice kulate.
yakuza Neserte Japonce. 
Favo, váha auta je taková, že bezpečně dotlačí výstupky celou plochou k vozovce. A pokud bys měl nedej bože pravdu, tak se dosedající dvě třetiny ošoustají o vozovku a zase budou dosedat celou plochou...
Zlabky u nove i ojete pneu (nemyslim slick) jsou zhruba stejne.
Ovsem pokud mas novou gumu, tak ty ctverecky a obdelnicky mezi zlabkama jsou tluste a kdyz vaha auta zatlaci na jejich 2/3 plochy, dosednou cele.
Zatimco u ojete pneu se ohnou a 1/3 jejich plochy nedosedne (orientacne receno).
RUM_cajz krical za volantom proboha mam nervy v p 
Ano.
Se mi líbí, jak tu FAVORIT9 dokola tvrdí, že ojeté pneu dosedají menší(?) plochou... ;o) ... to asi nebude pravda, spíš přesně NAOPAK. Žlábky přece styčnou plochu zmenšují.
 
rom007 set me free 
ja treba prednima mlhovkama problikavam misto dalkovejch kdyz chci pustit chodce. A taky kdyz jedu v mlze a nekdo jede hned za mnou, nechavam svitt predni mlhovky a zadni zhasnu abych ho neoslnoval
ja vam nevim se svym prskoletem potrebuji, aby mne dostal do prace, z prace a pres noc zustal tam, kde jej necham bez uhony. Tak tam jedou permanentne zmini gumy.
 
yakuza Neserte Japonce. 
A proč bys používal pouze přední?
george_killer  
Nektera auta neumoznuji zapnout predni mlhovky bez aktivace te zadni.
HERODES Nikdy jsem tady nebyl. 
Ty vole dneska mlhovkář v praxi.. Ráno ještě za tmy frčíme směr Olomouc, mlha že by se dala krájet, přede mnou nějaká pomalá Fabie, vzhledem k mlze jsem ji nechtěl předjíždět, a najednou kurva zadní mlhovka na plný koule, málem mi to vypálilo mozek, manželka vedle nasadila sluneční brýle, syn vzadu na půl hodiny oslepnul.. :) 2x jsem ho probliknul, marně, zřejmě si myslel, že jsem vlastníkem bílé hole, tak jsem ho předjel risk nerisk, tohle mi hlava nebere.. :)
 
Ne ne, az kolem -15C a i pak se jedna jen o 15% rozdilu. Pokud vezmes stejne stare, stejne ojete pneu , v podobne cenove kategorii od stejneho vyrobce, tak i -5C sedi letnaky na suchem lepe. Maji i znatelne vetsi dosedaci plochu.