Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládežiNové

Spravuje:

rom007



Reklama




george_killer  
Ne. Obvykle prisvity kamer jsou rekneme 850-940 nm, coz cca presne prekryva pouzitou vlnovou delku lidaru.
OK, beru zpět násobně, ale rozhodně jde o delší vlnovou délku, než ve které pracuje detekce.
 
george_killer  
Co to je "nasobne delsi spektrum"? To je naprosty nesmysl. A jestli myslis nasobne vyssi vlnove delky, tak jses tez uplne mimo. Zkus pouzit google a vlastni rozum. Dva mody ma leda "horske slunce v kombinaci s infralampou".
UV a infra, vole. Má dva módy. Detektor laseru detekuje cca 900 nm. Infra přísvit používá násobně delší spektrum.
george_killer  
Obvykla vlnova delka LIDARu je snad 904 nm. Ty "laserove" detektory vzhledem ke svoji selektivite danou vlastni fotodiodou a predrazenym optickym filtrem reaguji na pasmo odhadem 830-950 nm.
 
george_killer  
Horske slunicko je UV vole
Pokud jako infra přísvit nepoužívá horské sluníčko tak těžko.
george_killer  
Co prosim? Na dane vlnove delce muze byt treba infra prisvit kamery, kterou ma nekdo na baraku.
Což je laser.
george_killer  
Pak staci, aby ten zdroj infrasvetla nejak pulzoval (bezel treba z blbe usmernenyho zdroje, nebo nejakyho spinanyho atd.) a je to. Samozrejme ze to nedokaze odlisit laser od "obycejneho" svetla, jak take, ze?
 
george_killer  
Prdlajz. Laser warning znamena cokoliv na dane vlnove delce.
Laser warning neznamená infra, ale opravdu laser. Může to být věc telematická (statistika průjezdu třeba), ale často to bývá i jednorázové měření, které doplňuje vjezd do úsekového měření.
george_killer  
 
george_killer  
Pres vyhrivane celni sklo fachci. To jsem mel predtim. Ale nefachci pres tzv. "metalizovane" celni sklo (maji obvykle auta vyssich trid), coz ma udajne nejak odfiltrovavat infrazareni ze svetla a nema to ridice tak ohrivat. To je nejakej film nebo co na tom skle a ten tvori teda solidni odstineni.
Antiradar nefachčí přes vyhrávané čelní sklo? Tak to ani tu levnou alternativu nemám...
Ta "vážnost v komunitě" mně fakticky dojala... :-) Inu já asi krmím ego přímočařeji...
A Ty jsi měl antiradar, že soudíš že je k ničemu? Já právě jezdím "mimo civilizaci", protože mně málem jeblo, když jsem každodenně musel poskakovat v těch civilizovaných kolonách... taky parkování 5m od cíle je větší pohoda když to "m" jsou metry a ne minuty.
Zakoupeno, Ď.
george_killer  
A realne falesne poplachy? Dnes po ceste z Prahy do Plzne nula, rano po ceste ze sev. Cech do Prahy nula....asi to mam rozbity....
 
george_killer  
Antiradar neni ani v dobe Waze vubec zbytecny. To je zas nejaky dogma cloveka, co jezdi asi jen v Praze. Pred laserovym merenim me to zachranilo tez, asi merili auto prede mnou a ja stihl v klidu dobrzdit. Pro me osobne kombinace waze a antiradaru vyrazne snizuje riziko byt zmeren, nekolikrat bych byl jen s waze v riti. A falesne alerty? Ano, jsou mista, kde to pravidelne hlasi laser warning, ale ty uz znam (je tam nejaka kamera s infraprisvitem), v noci to muze rvat na infraosvit mytnych bran aj, take to muze spoustet nejaka infra detekce chodcu, delaji nektera volva, skoda citigo atd., ale to clovek po chvili automaticky vyhodnoti.
diesel_ A koho to zajímá? 
Antiradar je v dobe Waze uz zbytecny.

Antiradar ma problemy s false pozitives, laserove mereni ti nahlasi kdyz uz je pozde.

Waze ma zase problemy v prdelakovech, kde mistni vidloni o internetu neslyseli a kupodivu v Nemecku, zrejme ze jim tam funguje RDS TMC a po waze neni takova poptavka.

Kolem Prahy a v civilizaci vubec funkuje Waze lip nez antiradar.
Waze ma podporu Android Auto, takze to poustim na 8" displeji infotainmentu skodky. Pres bonz rozhrani Waze poctive hlasim vsechna benga a chodi mi tisice dekovnych dopisu (opet pres waze)

Tim take narusta moje vaznost v komunite, nyni uz mam pravo na ikonu mourovate kocky s palcatem. Pracuju, abych ke kocce ziskal mec. A jednou, snad, to dostanu az na uroven kocky s korunou.