Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládeži

Spravují:

arnost,
snop

Může vás zajímat



Reklama



pojmy a tak naleznete docela dobre vysvetlene a definovane zde (Wikipedia)
Nebo z jineho zdroje zde (Math Thesaurus)

pripadne se zkuste pohrabat v nejvetsi encyklopedii matematiky: http://mathworld.wolfram.com/


Přesně tak, typicky se ti nevyplatí nabíjet do plna při cestě právě z tohoto důvodu. Je to jeden z důvodů, proč sem ten celý problém dávám.
snop ale ti co meli prijit  neprisli
Hm, hm.... takze dost mozna bude racionalni jezdit na polovybitou baterku (tj. nikdy po ceste nenabijet pres ten schod)?
Reakce na | Vlákno  
Ano, je to ta nabíjecí křivka, přičemž ta křivka se liší auto od auta. Zjednodušeně si to představ, jako tabulku, která říká, pro stav nabití X je přitékající proud Y.

Například do 50 procent teče na maximum 150 kW, pak to schodově klesne třeba na polovinu maxima do 80 procent a pak už to lineárně zpomaluje do stovky.

Ale ty křivky jsou různé a proto pro různá auta bude poměr rychlosti/vzdálenosti/nabíjení rozdílný k tomu, abys minimalizoval celkový čas.
snop ale ti co meli prijit  neprisli
No a zname funkci T(x) znacici, jak dlouho trva nalejt do baterie dx energie, pokud uz v ni x energie je?