Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládeži

Spravují:

arnost,
snop

Může vás zajímat



Reklama



pojmy a tak naleznete docela dobre vysvetlene a definovane zde (Wikipedia)
Nebo z jineho zdroje zde (Math Thesaurus)

pripadne se zkuste pohrabat v nejvetsi encyklopedii matematiky: http://mathworld.wolfram.com/


DadB jsem zralý na šrotovné 
(...pro první a druhou třídu...)
Reakce na | Vlákno  
Vidíš, že bych koukl do žákajdy?!? :)
Reakce na | Vlákno  
Já sice do první třídy chodil až v 86, ale jsem si celkem jistý, že dělení tam ještě nebylo (množiny ano).
PEC07 ... 
Nastopil jsem do škamen s prvním rokem, kdy byla ta "Nová koncepce" pro všechny. A když jsme to dělali, tak jsem ani netušil, že to je dvojková soustava. Možná o tom něco říkali, ale to si nepamatuji. Jen jsem si na to vzpomněl při každém dalším probírání téhož. Na druhém stupni (?), na gymplu, na VŠ.
No, určitě se binární soustava řešila proto, aby vyrostli odborníci na kybernetiku a další tolik potřebné obory pro socialistickou společnost. Zkrátka - ÚV nebo někdo jim podobný to naplánoval..
r0b0t ~ matika šmatika ~  braidd drwg
Ech. Srať na to. Až tahle škola přestane připomínat sektu, tak mi dejte vědět.
 
Nazaretsky Jsem do muziky celej blázen  protože jsem blázen
Ne. V osumdesatkach vedl didaktiku matematikly pan, ktery to v roce 88 polozil a sel na stara kolena zpet do praxe - delal mi tridniho na gymnaziu. Jmenoval se Jan Slavik a matfyz mel vystudovanej, ale vedl to z UJEPu a byl to genialni pedagog a jestli neco nebyl, tak psychopat.
r0b0t ~ matika šmatika ~  braidd drwg
Protože didaktiku matematiky si tady v tom státě monopolizovali psychopatičtí profesoři z matfyzu.
V 78. jsem seděl ve škamně a množiny jsme brali, ale možná až ve 2. třídě. A řekněte mi jedinou vysvětlivku, proč by v té době někdo řešil binární soustavu... Děkuji.
PEC07 ... 
Třeba to po zkušenostech zkrouhli, mne to ještě postihlo
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
Tak to si nepamatuju. V roce 89 sice mnoziny byly, ale tohle snad ne.
DadB jsem zralý na šrotovné 
Kdyby jen do dvojkové... Teď nedávno jsem to promítal na jednom semináři.
Oskenováno z metodiky pro první a druhou třídu. Vlevo do dvojkové, vpravo množinově do trojkové. Příklady k procvičení jem už neskenoval, tak se převádělo do sedmičkové.

PEC07 ... 
Množinami se taky převádělo do dvojkové soustavy. Nebyly jen v první.
 
Jenže množiny byly v první a počítalo se stylem: máme množinu ovoce, s podmnozinou jablek, hrušek, jahod a ribizu. Kolik ovoce je červené barvy?
DadB jsem zralý na šrotovné 
Až mi zase bude někdo vykládat, že množiny byly špatně...
Alibaba se 40 loupežníky ukradli celkem 390 náhrdelníků. Alibaba si nechal 30 náhrdelníků, zbylé si spravedlivě rozdělil loupežníci. Kolik náhrdelníků dostal každý loupežník? (třetí třída, počítání do 1000, násobky 10, 20, 30, 40...). S množinovým nákresem na první dobrou.

 
Bloodrat Inkwizytora z planet tańczących mongołów 
Chjo
Aby byly v nákresu... Ne v nějaký perspektivě...
Bloodrat Inkwizytora z planet tańczących mongołów 
Tvl. Prostě tu úsečku uvnitř obdélníku dám mezi pravé dvě, Ta značí přehyb tělesa, obrázek je neúplný nárys, pohled shora.

Bokorys by pak vypadal takhle. \_/ (tři čtverce, hotove, odbavene, všechno je to jen o promítání).

Vlastně tam nemusí být ani žádná. Hle -|_/ tři čtverce.
LOL!
Podle mě je ten obrázej spláclej.