jeste jednou Staphanie Jones na Staufferku od Tulacka:
https://www.youtube.com/watch?v=qRH4qSLWu1g
Reverie od Giulia Regondiho.
Vsimnete si toho pruhledneho stojanku na kytaru (mezi nohou a kytarou)
Pri blizsim dohledavani jsem nabyl dojmu, ze samotny Regondi hraval (prinejmensim jako mlady genius) take na Staufferku }prinejmensim videnku):

Pri hrani sluchatka nenavidim. Pri nahravani se snazim byt v te parte, co nahrava spolu, abych minimalizoval nutnost mit sluchatka. Kdyz nahravam doma, tak si vetsinou nasazuju na ucho jen jedno. Kdykoliv to jde, tak je spis nepouzivam.
Pecky nemohou být z definice pohodlnější než nic. Kromě kolíku v zadku.
Já jsem si na pecky nikdy pořádně nezvykl (možná i trochu posa), každopádně pořádná circumaurální sluchátka mi vyhovují líp. Prostě potřebuju kolem uší pořádné mušle.
Na domaci nahravani a mixy nejaka takova (AKG) pouzivam. Jejich vyhoda je hlavne, ze omezuji preslechy (ne za vsech situaci) a neboli z nich usi (boltce). Jsou opravdu zvukove dost verna, coz nemusi byt uplne vyhoda.
Ovsem nejake bezdratove pecky jsou imho v situaci, kdy neni nutna uplna izolace asi 100x pohodlnejsi.
Dotaz - sluchátka
Jedny univerzální pro úplně všechno:
- poslech z PC
- cvičení na digitálním klavíru
- cvičení na baskytaru (z komba do sluchátek)
Líbí se mi
https://www.mall.cz/studiova-sluchatka/akg-k72-studiov-sluchtka-100002746709?src=sug&s=akgJe to dobrej nápad, blbej nápad neo jakej je to nápad? Dík!
Tak jsem dnes Telátko přestrunil a seřídil podle svého. Zajímavé bylo, že výměnou strun za silnější, trochu štelováním výztuhy (btw. konečně k tomu dávají pořádný imbus! Hurá!) a mírným snížením kamenů jsem samozřejmě každým krokem rozhodil intonaci, až nakonec, když jsem se ji tedy chystal seřídit... byla seřízená! WTF? No, vzal jsem to jako znamení, že kytara je seřízená dobře ;-)
Zvukově mě docela baví mezipoloha HB-SC. Je to docela originální kombinace, zní to hezky. Pro mě je ale u Telete nejdůležitějším zvukem kobylkový singl naplno. A Yosemite (snímače pro Performer řadu) docela dobrý. Jednou, jo, jednou, až budu opravdu velkej, pořídím si tam Nocaster SC Bridge. Ale to má čas...
Pár sloníků jsem držel v ruce a jednoho vlastnil, no.
A nehezky mluvíš o sloníkovi. Mám od bratrance slíbenou k zapůjčení Vikomtku basu, tak jsem zvědavý. A můj obdivný pohled, když ji poprvé přinesl k dědovi si tehdy patřičně vychutnal.
On mi ji youtube vzápětí naservíroval také. Ta nostalgická vzpomínka se vztahovala hlavně k těm kolébkovým spínačům. Překvapilo mě jaký měl Resonet zvuk. Jolanu Grazioso si nekoupím ani teď. Přes všechnu snahu, minimálně jedna věc zůstala za ta desetiletí stejná.
xid: Jolana Grazioso se
vyrábí, FYI. A kvalita současné produkce je s těmi původními shity naprosto neporovnatelná. A ani za to nechtějí nesmysl.
Vlastní někdo RESONET Grazioso?
https://www.youtube.com/watch?v=G6b4SIvXjK4Pamatuji si, jak jsem ji chodil obdivovat do bazaru na rohu ulice. Byla tam dlouho vystavená ve výloze a já na ni neměl. Představoval jsem si, jaký bych z ní dostal zvuk při zapnutí všech snímačů. Jak se tak dívám, mohla to být spíš Jolana Grazioso. O tom bazaru se mi dodnes zdává. Pak jsem si tam koupil bílou Vikomtku a nakonec si splnil sen s červenožlutou Diamantkou I. Dlouho jsem si jí neužil a nerozvážně prodal.
No, on tam/tak vlastně de facto skončil, anžto se potkal s kamionem...
v Americe ma funkci tohodle substratu prave country. Tim jak je to rychle a technicky narocne tak je to vlastne vyborna pruprava skoro na vsechny zanry.
není to spíš tak, že tam většina začíná?
(Každý dobrý muzikant stejně jednou skončí u heavy metalu (říkal můj kamarád blahé paměti).)
udělej nějaký temný folkově laděný projekt
No jo, ale co budu dělat těch 12 let?!