Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

motto: Komerce se vkrádá také do reklamy. (Radim Hasalík)

Pravidla klubu:
1. Jen ta nejdebilnější reklama je pro doktora dost dobrá
2. Doktor se zajímá jen o českou reklamu

Koníčkem Dr. Oživlého je sběratelství reklam, ve kterých se vyskytuje slovní spojení ''Více než ...''.
"Více než" okénko zde. Podívejte se rovněž na "více než" galerii.

Momentální držitel Ceny doktora Oživlého:



Na Bohemia tyčinky si sáhnout nenecháme. Přinejhorším to vyřeší anšlus.

Zde najdete gay-chat filtr.

Moderátor tohoto klubu nepracuje v reklamní agentuře. Začátečníkům pak pro základní orientaci doporučuje tento roztomilý slovník reklamštiny.

Nemajitelům televizních příjmačů se přehled české TV reklamy nabízí zde.

!
Nojo, tak co taky čekat od někoho, kdo má Mazdu i ve jméně, žejo....
ahura_mazda Čisté mufše, čisté 
Tenkrát to byla reklama "Hyundai nemusí podvádět...´
ahura_mazda Čisté mufše, čisté 
Já již 18. dubna 2016 do Co nás sere. Jj, tenhle hejt už se nějaký ten pátek vleče. A je větší a větší.
+1
Posu na nejlepší české auto z Koreje jsem dával někdy minulý týden.
Komentáře pod článkem potěšily, Hyundai nesnáším díky reklamám už delší dobu.
 
Finwe Pro urážku starostenský nohy  nadosmrti zavříno.
skvrna_od_kreozotu skvrnu pořídíme snadno 
Když jsme se o ně otřeli, stále je v ulicích vidět dostatek aut s polepy kampaně "Hyundai nezastavíš". Kdybych si teda směl prosit, já bych radši auto, které to zvládne.
(Já vim, garance mobility či tak něco.)
Uhrovite_devce  
Po dlouhé době smysluplná diskuse.
PhilZoo My děti ze  Stanice Zoo
Mrkněte se do komentářů, jak tam lidi prohlašují, že kvůli jejich "reklamě" a celkové image si u nich auto nikdy nekoupí a plusují to stovky lidí. A zdá se, že všichni znají jméno pana generálního. Tomu říkám úspěch u zákazníků.
skvrna_od_kreozotu skvrnu pořídíme snadno 
Nechápu, že u toho člověka ještě neudělalo šťáru protidrogový.
Psycho Ťa zajebem v noci pazúrom!!!  deviAnt
pripomina mi to pribeh toho ufouna Alzaka
molotov Kam se hrabe Bitner, to se nedá srovnat!  Dáreček
Ano, tohle celé divadlo je v režii pana Vošického. Ostatně ten "oceán průměrnosti..." si vymyslel sám. Stejně jako většinu ostatních textů...
Sybok_ok Good news, everyone.  Pocem a zvopakuj
+1
ahura_mazda Čisté mufše, čisté 
Já nikdy neuvažoval,že bych si hyndai kdy koupil (z nějakého zvláštního důvodu je mi ekl už to jméno). Ale ty agresivní a hloupé reklamy ve mně za posledni roky k této značce vypěstovaly dokonalý odpor.
Uhrovite_devce  
Ono jim asi nějak hráblo, neustále otírání o Škodu ve spotech mi přijde docela trapné: http://auto.idnes.cz/hyundai-vosicky-dopis-dealer-diw-/automoto.aspx?c=A170815_112035_automoto_fdv
molotov Kam se hrabe Bitner, to se nedá srovnat!  Dáreček
No oni "Hjundaj" bez problému vyslovujou i zaměstnanci český centrály Hyundai... pokud není poblíž pan generální Vošický.
doc All generalizations are false, including 
To jako být nejvíc nejprůměrovatější ze všech?
horky_kafe ledovy caj je zabrany :( 
tvoje škoda
mum Od nějakých  pazourů
Ad Hjondé - pred par dny mi zavolal jejich nemecky ajtak, ze potrebuje cosi upravit. Vyslovoval "Hjundaj Džermany" a vubec se za to nestydel. Asi nase obecna predposranost.