Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Počítače a InternetVývoj software

Spravují:

lampa,
Sarnegarth

Může vás zajímat



Reklama




hkmaly - Slava pomlcky -  .
Samozrejme predpokladam, ze budu implementovat na obou stranach. Jenom ja jedne by to jaksi nefungovalo.
arnost snad nechci tak   moks
tak websockety jsou hlavne mirny opruz na strane serveru, protoze je tam potreba udrzovat ten komunikujici thread. Napriklad v Play se to resi aktorem
 
"Ocekavam, ze framework neframework WebSocket bude narocnejsi na implementaci" – neočekávej a mrkni na příklady.
hkmaly - Slava pomlcky -  .
Jak jsi to uhad?
No, já teda na WebSocketech nic složitějšího nevidím, vlastně tak jak je znám z Rails mi přijdou skoro jednodušší než ajax. Ale přesvědčovat vás nehodlám
pooling? neměl jste na mysli polling?
von_Zeppelin Oliheň Beznaděje  pclib php framework
Hmm, něco na tom je. Ok, dík.
hkmaly - Slava pomlcky -  .
Osobne bych presel na WebSocket pouze v pripade, ze je zapotrebi oboustranna komunikace ; pokud neni nutne aktualizovat co klient vidi dokud netahne, tak klidne staci ajax, teprve kdyz by byl nutny nejaky pooling tak by stalo za to prejit z ajaxu na WebSocket. Ocekavam, ze framework neframework WebSocket bude narocnejsi na implementaci a v situaci kdy se ceka az si clovek neco rozmysli je overhead irelevantni.
Cokoli jinýho stejně interně pojede přes WebSockets, nebo klasickej AJAX. Protože reálně prohlížeče nic jinýho nepodporujou.

Já bych šel do WebSockets, má to menší režii a snad pro každej modernější framework (ať už serverovej, nebo javaskriptovej) má pro to nějakou podporu.
Nmaster Every sperm is sacred,  every sperm is good.
pokud to ma byt na tahy, a nechce se vam nic vymyslet a nic delat tak firebase. proste real time databaze s ajaxem, je to googlu takze je to celkem spolehlive a rychle
 
von_Zeppelin Oliheň Beznaděje  pclib php framework
Multiplayer asi ano. Moje představa je hra na tahy, čili možná by stačilo i http/ajax, ale přijde mi to jako velký overhead.

(Teď koukám na stránky RabbitMQ, zatím vůbec netuším jestli se to na takové věci používá, nebo je to něco úplně nevhodného...)
 
Nmaster Every sperm is sacred,  every sperm is good.
jak moc interaktivni? jakoze treba real time multiplayer?
von_Zeppelin Oliheň Beznaděje  pclib php framework
Co byste použili, kdybyste chtěli udělat interaktivní client-server hru v prohlížeči? Websockets?
 
hkmaly - Slava pomlcky -  .
Podekuj reklamnim strankam co nejdou vypnout.
ocs sine ira et studio  OCSite
(asi je to plausibilní, zdá se; bít chromajzla do hlavy :( )
ocs sine ira et studio  OCSite
Ha! Narazil jsem na takovou divnost. Mám ve skriptu window.onbeforeunload=cancelAllProcesses, kde ta funkce vypne všechny časovače a podobné věci, aby nemohly dělat rotyku, zatímco se loaduje nová stránka.

Samozřejmě unload může nastat všelijak; uživatel klikne třeba na nějaký AHREF, nebo taky sám skript může odeslat formulář (skrze document.Idformuláře.submit();)

A teď se mi zdá, že když tohle nastane, Chromajzl a Explodér neprovedou to cancelAllProcesses — zatímco ve FF a Safari se to zdá být v pořádku.

Dává to nějaký smysl, je to plausibilní hypotéza? Dík!

 
ocs sine ira et studio  OCSite
Dík, ale ne. Asi to souvisí opravdu s těmi formuláři na konci, zdá se. A jak hledám, vypadá to nejspíše asi na chybu Safari, které nejspíše asi vyhodnocuje různé hodnoty formuláře jako různá URL, nebo tak něco :-O
gorila Navision je zlo, které se musí vymítit.. 
Možná je to hloupost, ale neukazuje ta URL mimo mateřský web? A nemusí se to v tomto případě explicitně povolit?
ocs sine ira et studio  OCSite
(P.S. Patrně jde o tento problém; takže se nejspíše asi fskutčnosti ptám, zda někdo nemáte odpověď :))
ocs sine ira et studio  OCSite
Nevíte náhodou někdo, co přesně znamená
XMLHttpRequest cannot load [URL] due to access control checks.
? Dík.