Pet... sel jsem spát - po noční v práci...
Jhershaw: Ne, jmenuje se to Cesta k zahube :)))
koala:Nesejmou? U prevazne meditativniho valecneho dramatu je logicke, ze tam je spousta "hluchych", neakcnich mist :)))
No má spoustu hluchých míst, která mě prostě nesejmou.
KevSpa: Napsal jsem "nelíbí". Narozdíl od všech těch možných 5* mu dáváš jen 4*. A s tím se já nemůžu smířit, protože pro mě TLR jeden z jeho nej soundtracků :)
KevSpa
Díky. Jak že se to jmenuje, Gladiátor v Alcatrazu? :)
Jhershaw: Jak jsi přišel na to, že se mi nelíbí Thin red line??? Skladbu Journey to the Line považuju za to nejlepší, co Zimmer složil!
Jhershaw - malá ochutnávka:)
Áha, takže stačí, že bude pořád dokola omílat naprosto stejnou formuli, semtam posune akorát pár not jiným směrem o půl tonu výš, nebo jen nepatrně vymění jeden syntetickej zvuk ze svojí knihovny za jinej a všichni zimmerovci budou v sedmým nebi... no, doufám, že se něčeho podobnýho nedožiju a že Zimmer co nejdřív přestane spolupracovat s Bruckheimerem, kterej ho táhne zpátky a brání mu v jakýmkoliv tvůrčím rozvoji...
KevSpa: Protože tobě se prostě "nelíbí", když Zimmer zkouší dělat něco alespoň trochu "originálního" :) Např. ten Samuraj nebo Tenká červená linie :)
Jasně, že je to neoriginální, to už jsem tu říkala, ale neumím si představit, že Zimmer po tolika filmech ¨dokáže ještě něco zcela originálního napsat. Poslouchám ho, protože se mi tenhle styl líbí a nechci od něj nic nového, co by už neznělo jako Zimmer a z toho důvodu mohu být s Artusem nadmíru spokojena. Třeba Samuraj mě příliš nenadchnul.
Ses pozer! :) Mne se to posloucha stejne dobre a basta! :)
pro mě je "kopie dobrého" už "ne tak dobrý" soundtrack :)
Jhershaw: Ne, ja je mam do pozadi na povzbuzovani, takze to musi byt mix dobrych a kopii dobrych :)
Pet: Souhlasím, že některé OST mám vyloženě jako "hudbu do pozadí", protože mě "neruší" nebo mě "povzbuzuje", ale nejsou to nějak extra "dobré" OST. :)
Lokutus: Pekne receno, resp. napsano. Mych 5* je pouze poslechovych, jak jsem zduraznil. Na rozebirani originality, pritomnosti motivu apod. nemam cas a naladu, to bych pak musel samozrejme jit s hodnocenim dolu :)
Zimmera mám rozhodně rád... občas, ale přijde mi zrovna nepříliš reálný opěvovat jeho věci, který zní pořád stejně dokola, recyklace a navíc v tomhle případě bez skutečně výraznýho hlavního motivu. kdybych dal Arthurovi 5* tak tím automaticky degraduju věci, jako Skála, Broken Arrow, který kromě toho náležitě hlasitýho a rytmickýho řezání do všeho možnýho, obsahují i celou řadu motivů, tedy to, co v Arthurovi pořád nemůžu najít ať se budu snažit sebevíc.
Jhershaw: Ano, objektivnost. To je to slovo, ktere v tomto klubu prevazne chybi :)))
KevSpa: Záměrně se ptám někoho, o kom vím, že tomu automaticky nedá 5*, a kdo nepovažuje Piráty z Karibiku za jeden z nej soundtracků loňského roku :)
AA: Jenom otazka. V tech 7:30, cos psal sve prispevky, to sis sel lehnout nebo uzs vstaval? Pokud bys vstaval v nedeli tak brzo rano, tak to vazne nechapu :)
Nevim, co se tady hadate? :) King Arthur je jasne kontroverzni vec. Chladny kalkul (asi uz neinvencniho) Zimmera (MV nadeje do budoucna je jasna - J. Powel a HGW), ktery splni ucel. Fanouskum, kteri nekriticky hltajic kazde jeho dalsi dilo se jasne zalibi, a "kritiky" filmove hudby samozrejme nastve svou nepuvodnosti a sebevykradanim. Ja jsem nekde mezi. Vim, ze je to recyklacni polevka tretiho stupne, ale jelikoz si chci pustit na pozadi k praci neco povzbudiveho a motivujiciho, tak si nebudu poustet porad dokola The Rock - Broken Arrow - Crimson Tide - Gladiator - The Last Samurai apod. a pustim si neco, co zni sice stejne, ale musim pri tom "vymenit CD v mechanice" :))) Takze IMHO porad 5* :)))