V ToME bohové jsou, ale to asi nepovažuješ za variantu Angbandu. Je tam pět bohů (Eru, Manwe, Yavann, Tulkas a Melkor), věřit můžeš jen v jednoho. Věřící místo bodů Many používá body Piety, jejichž množství se odvíjí od chování postavy a jejího souladu s požadavky boha. Bůh tě odměňuje nejen Pietou, ale i řadou dalších bonusů a vlastností. Věřit v boha může jakékoliv povolání, ale je dobré mít vyšší wisdoom.
Takhle to na droidu vypadá.
Tak pořád frčím Angband Variants na Androidu. Obsahuje hry Sangband, Steamband, ToME, NPP Angband and Sil. Mé srdce bije pro ToME, ta hra je nadčasově geniální. Učím ji teď hrát své děti.
Angbqnd Variants
Dokonce jsem si vytvořil skripty pro zálohování a obnovení save souboru. Skripty spouštím přes ikonky.

Cth npkc, tam jsou duchove
Angband je značně ateistický. Nevím o tom, že by v nějaké variantě byli vůbec nějací bohové. Tedy kromě jakýchsi andělů apod., které masakrujete svojí čepelí. Mě to celkem vyhovuje, nemám rád modlení a uctívání, ale uvidíme.
Začal jsem zlehka nějakým tím tutoriálem (což je pro začínající hráče jedna z výhod, angband žádný tutorial nemá) a možná pak napíšu srovnání. Zatím se mi to dost líbí, je to podobnější angu než třeba ADOM, takže se mi do toho snáz proniká.
já nemůžu porovnávat, protože Angband jsem prakticky skoro vůbec nehrál... před Crawlem jsem hrál hlavně Nethack a Crawl mi přijde lepší. někde na webu byl soubor "pravidel", kterým tvůrci Crawlu určili, jaká má hra být: nemůžu ho teď najít, ale bylo tam (1) nemít tam žádná "tajemství" a být přístupný i začínajícím hráčům (2) omezit grinding a tak - třeba v obchodech nemůže hráč prodávat, aby nekřečkoval artefakty, které nepotřebuje
nevím, jak je to s bohy v Angbandu, ale v Crawlu je docela propracovaný polyteismus: každý bůh ti něco jiného zakazuje, přikazuje a poskytuje nějaké schopnosti a dary jako odměnu za uctívání
Už jsem to stáhnul, běží, díky. V dungeon crawl jsem ještě nevrtal. :) Dokonce existuje i verze na mobil a mo6n8 to tam i půjde hrát.
Zajímá mě, jak moc se to liší od angbandu...na první pohled je to dost podobné.
von_Zeppelin Dungeon Crawl Stone Soup: ad dotaz z klubu Desktop: pokud chceš hrát v textovém režimu, zkus stáhnout
https://crawl.develz.org/release/0.23/stone_soup-0.23.2-console-win32.zip (stahuje se to ze stránky
https://crawl.develz.org/download.htm )
to odhaduju, protože já to používám na Linuxu a tam je filosofie instalace programů jiná: a prostě když nainstaluju balíček "crawl", mám to v textovém režimu by default (a musel bych instalovat nějaký balíček "crawl-tiles" nebo jaký, abych měl tu grafiku)
Znáte
http://angband.live neboli angband v prohlížeči? Dá se tam i po registraci sledovat, jak někdo hraje. Mohli bychom uspořádat párty. (Můj smrtonoš se právě pohybuje podzemím quickbandu.:)
Jestli budeš potřebovat testera, jsem k dispozici!
Pohodlně? No nwm.
Anyway - minulý týden jsem si koupil v antikvariátu příručku dračího doupěte a dostal zas chuť naprogramovat geniální rpg s mobilním ovládáním hratelné v prohlížeči...ach jo.
Ja Angband Variants hraju pohodlne na android tabletu.
Nevíte někdo jestli se dá tady
http://www.roguebasin.roguelikedevelopment.org/index.php?title=Main_Page (nebo někde jinde) najít seznam nových free roguelike? Ideálně hratelných v prohlížeči?
Ještě mě napadlo dát do toho androidu aDosBox a v něm rozjet plnou dosovou verzi některé roguelike hry, tam by to mělo být sakum prásk se vším všudy.
Ten hlad je dost nepříjemný. Sice mám Ring of Satiety, ale moc to nepomáhá. Možná jsem ho měl apgrejdnout místo opravy meče... Já jdu vždycky dolů - v levelu se obvykle nějaké jídlo najde. Bohužel se člověk nemůže moc poflakovat a vracet.
Na wiki
http://pixeldungeon.wikia.com/wiki/Hungry je pár tipů, ale v podstatě...
Ne, oziveni ti zachova inventar, ale je to poradne drahej bazmek (ten ankh).
Prislo mi to jako takova permanent permadeath hra ..... zabit tu potvoru a dostat se do obchodu se mi darilo tak jednou za tech 10 smrti.... ale moc socialnich jistot to neprineslo.
....a nejcastejc clovek chcipa hladem ;-)
..explore mode to IMO nema, ale hledat save soubor jsem nezkousel, pak by to se zalohou mohlo vydrzet trochu na delsi lokty...
Možné to je. Zatím jsem jen v obchodě zahlédl něco magického, co umožní znovuoživení po smrti (asi se ztrátou inventáře).
nethack nebo dungeon crawl mají explore mode, který vypíná permadeath: není tam taky něco takového?
Zas jsem trochu hrál Pixel Dungeon... A řekl bych, že je to Angbandem dost inspirované.
Stejný systém identifikace, cursed items, scrolls, házení/pití neidentifikovaných lahviček, trapky, obchody, dokonce i objevování tajných dveří pomocí "search" ve slepých koncích chodeb...
Jen mi trochu kazí radost, že už jsem asi 10x umřel. Nicméně už jsem sejmul ten blob, co číhá na pátém patře, takže teď musím opatrně, abych si to nezkazil.
Chybí tomu totiž featura překopírování savefile do záložního adresáře - respektive možná ji to má, ale do android filesystému jsem kvůli tomu zatím nelezl. Obávám se, že taková smrt na 20lev bude asi dost nepříjemná.