Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jiné

Spravují:

ahura_mazda,
DanQ,
spawn

Může vás zajímat



Reklama



Toz vitej poutniku a zastav se na sve pouti za dobrodruzstvim.
PRAVIDLA KVIZU:
Patrejte jenom ve sve pameti ci domacim archivu, zadny Google apd, jinak budem soutezit kdo je na googlu driv ;o)
dokud neni zodpovezena predchozi otazka, nebo otazka propadne (po odhlasovni vsech pritomnych, nebo po uplynuti 4 dnu automaticky) nesmi byt polozena dalsi.

A jak si vedou ucastnici adventurniho kvizu?
Pepak: 7 bodu (3 ot.)
DanQ: 7 body (12 ot.)
Skogen: 4 body (3 ot.)
Tukak: 3 bod (1 ot.)
Maftik: 2 bod (8 ot.)
Riva: 2 bod (3 ot.)
Ahura Mazda: 2 body (2 ot.)
Eso: 2 body (1 ot.)
TheGen: 2 body (1 ot.)
Aiax: 1 bod (2 ot.)
Lucas13: 1 bod (1 ot.)
Quido: 1 bod (1 ot.)
Hadati: 1 bod (0 ot.)
Frencis: 1 bod (1 ot.)
Notorius: 1 bod (0 ot.)
Well: 1 bod (0 ot.)
Jindroush: 1 bod (0 ot.)
DJ Manas: 1 bod (2 ot.)
Aktualni otazka: 8.1.DanQ
jmenujte dve adventury, ktere se zabyvaji stejnym pripadem (kriminalni zahadou)?

Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Grimalkin: Tajné průchody mezi hlavními místnostmi jsem objevil hned napoprvé, ale až po tom herním trknutí (jednou po vylezení z knihovny byly nedovřené hodiny). Při dalším pokusu jsem je nestoudně "objevil" hned na začátku, a tím vyposlechl i ty počáteční rozhovory, které se započítávají do skóre, z čehož víceméně plyne, že nejde udělat plné skóre napoprvé.
Grimalkin  
Ja jsem poprve dorazil pozde, kdyz uz bylo po Colonelovi. Pak jsem to rozehral znova, protoze skore 50% me namichlo, a az napodruhe zjistil, ze v dome existuji tajne chodby :). Souhlas, s tou Lilian je to trochu pritazeny za vlasy. A taky se mi zdalo, ze v druhe polovine hry se zmenil zanr z detektivky na slasher.

Laura 2 ma super atmosferu (hlavne nocni muzeum se povedlo) a dobrej pribeh, ale snad az moc vysroubovanou obtiznost, dohral jsem to jen jednou s neuspokojivym koncem (asi tomu dam jeste jeden pokus).

Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Mimochodem, dohrál jsem první Lauru Bow, a byla to opravdu paráda. Napoprvé jsem se dobral jen k suboptimálnímu konci (nevymyslel jsem, jak při závěrečné rvačce vystřelit). To jsem si musel nechat napovědět (zmátlo mě totiž, že se ta rvačka podle kurzoru tváří jako sekvence, při níž není možno zadávat příkazy, a ono překvapivě možno je; předtím jsem čekal, než sekvence skončí, a pak už bylo po Colonelovi). Následně jsem si tedy sehrál jeden dobrý konec, a nakonec jsem si to prošel ještě celé a vychytal si detaily, a nechal si pak napovědět ty, na které jsem nepřišel sám (včetně těch různých hlášek při nepotřebných mimoběžných akcích, od používání záchodu po hovor s kuřaty).

Jediná věc, kterou bych namítl, je, že zápletka je sice zajímavě vymyšlená, ale za hranicemi fyzických možností -- drobná Lillian medle nemohla vyhodit spící Gertrudu z okna nebo odnosit všechny ty mrtvoly k šachtě.

Hned jsem se podíval na další Lauru, ale bohužel je to už to nechutně klopotné ovládání myší (místo prostého zadání "ask ruby about egyptology" musí člověk najet myší nahoru, aby se objevilo menu, kliknout na otazník, najet a kliknout na Rubyho, počkat, až se načte zápisník, v zápisníku kliknout na "Misc", pak na "Egyptology", pak v menu na "Exit" a exitovým kursorem jinde na plochu, a teprve pak je otázka hotova). Nicméně vypadá to také zajímavě.