Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jiné

Spravují:

ahura_mazda,
DanQ,
spawn

Může vás zajímat



Reklama



Toz vitej poutniku a zastav se na sve pouti za dobrodruzstvim.
PRAVIDLA KVIZU:
Patrejte jenom ve sve pameti ci domacim archivu, zadny Google apd, jinak budem soutezit kdo je na googlu driv ;o)
dokud neni zodpovezena predchozi otazka, nebo otazka propadne (po odhlasovni vsech pritomnych, nebo po uplynuti 4 dnu automaticky) nesmi byt polozena dalsi.

A jak si vedou ucastnici adventurniho kvizu?
Pepak: 7 bodu (3 ot.)
DanQ: 7 body (12 ot.)
Skogen: 4 body (3 ot.)
Tukak: 3 bod (1 ot.)
Maftik: 2 bod (8 ot.)
Riva: 2 bod (3 ot.)
Ahura Mazda: 2 body (2 ot.)
Eso: 2 body (1 ot.)
TheGen: 2 body (1 ot.)
Aiax: 1 bod (2 ot.)
Lucas13: 1 bod (1 ot.)
Quido: 1 bod (1 ot.)
Hadati: 1 bod (0 ot.)
Frencis: 1 bod (1 ot.)
Notorius: 1 bod (0 ot.)
Well: 1 bod (0 ot.)
Jindroush: 1 bod (0 ot.)
DJ Manas: 1 bod (2 ot.)
Aktualni otazka: 8.1.DanQ
jmenujte dve adventury, ktere se zabyvaji stejnym pripadem (kriminalni zahadou)?

Mrakoplash Velkej mák  Počítačové hry
Jsem si dal přes svátky ty dva 3D Broken Swordy 3 a 4. Nějak mi to nepřipadá zas tak hrozný. Jako to posouvání bedýnek a šplhání po římsách sice vadí, ale nestojí na tom celá hra, většinou je to pořád o klasickém kecání a používání předmětů Ty bedýnky se dajíá brát i jako puzzly a ty v adventurách bývají. Možná už je to degenerace z nových adventur, které už taky nepoužívají klasicky myš,ale já bych to vzal na milost. :) Nejvíc mi ale vadila ta šílená kamera, poletující hned sem, hned o 180* onam. Šíleně dezorientační. Jsem si vzpomněl na kameru v Gabrielu Knightovi 3, tam si člověk ovládal kameru sám a bylo to skvělé!
 
Zacal jsem streamovat sve oblibene adventury, dosud jsem udelal Dreamweb, Lure of the Temptress, Simon the Sorcerer, Tajemstvi Osliho Ostrova a v nedeli vecer streamuju Simon the Sorcerer 2.
https://www.twitch.tv/davesade/manager/highlights
 
 
Tak jsem dnes dohrál Syberiu 3 včetně DLC. Řekl bych že je to vcelku dobrý příběh, jako první dva díly. Ale ta technická stránka je opravdu děs i s tím patchem, umožňujícím použití myši. Kamera se neustále otáčí, jako šílená - dezorientace total. Nevíte, kam jdete - ty cestičky v lokacích, kde se pořád někde zakusujete a Kate vám jde jinam, než jí ukážete. Protivní neschopní Youkolové s IQ kojence...
 
Paty_Musketyr  
Tunguska mě spíš nasrala - nelogika totální.
 
Odehrál jsem. Jedničce ani dvojce se to nevyrovná, ale na freewarovku je to více než slušný dílo...
 
notorius nebuď mrzutý,  buď šťastný!
Nějak to poslední dobou nesleduju, takže jsem zjistil až teď, že už je venku Broken Sword 2,5
http://www.brokensword25.com/
 
notorius nebuď mrzutý,  buď šťastný!
Teď mě potěšila Secret Files Tunguska. Po posledních zkušenostech (BS4, Dreamfall, MI4) jsem čekal zas nějaké nové, ještě debilnější ovládání, ale naštěstí se to dá normálně hrát. I když s tou vestavěnou nápovědou (zvýraznění všech aktivních předmětů) je to moc jednoduché a bez ní zas až moc pixelhunting, stejně dík.
 
Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Grimalkin: Jo, to mohly, zase na druhou stranu nevypadal, že by ji měl důvod zabít, narozdíl od toho detektiva, který jí tím přímo vyhrožoval (viz jeden odposlechnutý rozhovor).
Grimalkin  
Snek: me jeste napada, ze mohly patrit i tomu novemu priteli Laury, byl taky zrzavy a mam dojem, ze se s tou sekretarkou hadal. No, mel bych to znova rozehrat :).
Hm, kritikou me nalakat na rozehrani hry uprostred zkouskovyho... to se dela? :o) Nicmene mam otazku - taky vam vetsina dnesnich adventur pripadne tak priserne jednoducha? Runaway jeste sli, ale treba vychvalovany Moment of Silence, nebo Art of Murder...
 
Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Grimalkin: Egyptskou hádanku jsem vyřešil, ta pro mne tak těžká nebyla. Ohledně důkazů však opravdu nevím; zrzavé vlasy v případě Yvette (té francouzské sekretářky) by mohly něco znamenat, ale na druhou stranu je tam mohl někdo podstrčit, zejména když ji posléze pečlivě zasádrovával. Je to však jeden z nejjasnějších důkazů; co měly však třeba znamenat ty černé chlupy na Erniem (tom černochovi), to mi fakt nedošlo.
Grimalkin  
Snek: Ja jsem to hral uz hodne davno, kdyz jsem mel jeste problemy s anglictinou a navody nebyly tak snadno dostupne pres internet jako dnes, takze jsem to dohral bez napovedy se spatnym koncem. (A tu egyptskou hadanku ke konci jsme se s kamaradem resili snad pul roku :).)

Prvni polovina je super, ale bohuzel se to pak nejak zvrhne. Dukazy jsem vetsinou taky nepochopil, az na nejaky ty zrzavy vlasy na miste cinu apod. Budu to muset znova rozehrat, docela me laka prijit tehle hre na kloub.

Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Dohrál jsem Lauru Bow II, avšak v závěru s nápovědou. Akce od 5. dějství (úprk před vrahem) jsou skutečně velmi neintuitivní, a ohledně 6. dějství jsem zcela v rozpacích. Opravdu ani zpětně nedokážu vymyslet, z čeho jsem měl tak jednoznačně zjistit, že vrahem všech je ten detektiv (O'Riley). Najít a poznat správného Carringtona, určit totožnost Watney Littla atd., to je všechno jasné, ale důkazy o vraždách fakt nechápu (když už pominu, že třeba Ernieho bych jako vrah nechal plavat v lihu, a nenosil ho k mastodontům).
 
Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Grimalkin: Tajné průchody mezi hlavními místnostmi jsem objevil hned napoprvé, ale až po tom herním trknutí (jednou po vylezení z knihovny byly nedovřené hodiny). Při dalším pokusu jsem je nestoudně "objevil" hned na začátku, a tím vyposlechl i ty počáteční rozhovory, které se započítávají do skóre, z čehož víceméně plyne, že nejde udělat plné skóre napoprvé.
Grimalkin  
Ja jsem poprve dorazil pozde, kdyz uz bylo po Colonelovi. Pak jsem to rozehral znova, protoze skore 50% me namichlo, a az napodruhe zjistil, ze v dome existuji tajne chodby :). Souhlas, s tou Lilian je to trochu pritazeny za vlasy. A taky se mi zdalo, ze v druhe polovine hry se zmenil zanr z detektivky na slasher.

Laura 2 ma super atmosferu (hlavne nocni muzeum se povedlo) a dobrej pribeh, ale snad az moc vysroubovanou obtiznost, dohral jsem to jen jednou s neuspokojivym koncem (asi tomu dam jeste jeden pokus).

Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Mimochodem, dohrál jsem první Lauru Bow, a byla to opravdu paráda. Napoprvé jsem se dobral jen k suboptimálnímu konci (nevymyslel jsem, jak při závěrečné rvačce vystřelit). To jsem si musel nechat napovědět (zmátlo mě totiž, že se ta rvačka podle kurzoru tváří jako sekvence, při níž není možno zadávat příkazy, a ono překvapivě možno je; předtím jsem čekal, než sekvence skončí, a pak už bylo po Colonelovi). Následně jsem si tedy sehrál jeden dobrý konec, a nakonec jsem si to prošel ještě celé a vychytal si detaily, a nechal si pak napovědět ty, na které jsem nepřišel sám (včetně těch různých hlášek při nepotřebných mimoběžných akcích, od používání záchodu po hovor s kuřaty).

Jediná věc, kterou bych namítl, je, že zápletka je sice zajímavě vymyšlená, ale za hranicemi fyzických možností -- drobná Lillian medle nemohla vyhodit spící Gertrudu z okna nebo odnosit všechny ty mrtvoly k šachtě.

Hned jsem se podíval na další Lauru, ale bohužel je to už to nechutně klopotné ovládání myší (místo prostého zadání "ask ruby about egyptology" musí člověk najet myší nahoru, aby se objevilo menu, kliknout na otazník, najet a kliknout na Rubyho, počkat, až se načte zápisník, v zápisníku kliknout na "Misc", pak na "Egyptology", pak v menu na "Exit" a exitovým kursorem jinde na plochu, a teprve pak je otázka hotova). Nicméně vypadá to také zajímavě.

 
ahura_mazda Všichni chtějí tvoje dobro. Nenech si ho 
nediv se, jseš už holt moc starej :-)
Šnek vztahovačnej alternativní  pošuk
Grimalkin: To ani není 16-bitová grafika, řekl bych. Tak 16-barevná. Samozřejmě může existovat hezčí, ale nesejde na tom tolik, a tuhle zvládne každý počítač.

Ohledně klávesnice ale nechápu, jak někomu může připadat pohodlnější ovládání myší. Než někam dojedu myší, tak už třikrát napíšu, co chci.

Grimalkin  
eso: OK, urcite vyzkousim

snek: to jsem rad, vetsina lidi by dneska rekla neco jako: "fuj, 16-bitova grafika a ovladani z klavesnice" :)