Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéNové

Spravuje:

Karlosaaa



Reklama



Pojďte si pokecat o výborném kraftícím survivalu v otevřeném světě s vývojem postavy a možností multiplayeru. Pochlubte se úspěchy nebo jestě raději vtipnými neúsěchy, nebo si třeba řekněte o radu.

https://store.steampowered.com/app/251570/7_Days_to_Die/

rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Souhlas s oběma, příběh to rozhodně chce a s tím světem a těmi mechanismy by to měla být bomba. Snad se dočkáme.
 
OberSturmKlippFuhrer Kom(u) - MNĚ. Koho - MĚ. 
Chjo, přitom by to šlo úplně hladce skloubit, dějovou zápletku zahrnující a využívající systém "každých X dní naběhne horda" bych vymyslel i já. Ale jak píšete, kde není vůle...
Ale jinak teda +1, taky mám pořád v záloze, až se budu hodně nudit, že zkusím znova od začátku aktuální verzi.
diky za info. uz nejaky cas zvazuji, ze bych to zase rozjel. jen si vzdycky vzpomenu na to otravne tam a nejak vzdycky najdu neco, co by me lakalo vic (jako ted blightfall). urcite tomu ale v nejake dohledne dobe dam zase sanci. jsem hodne zvedav, jak se to posunulo, pricemz zase tak narocny nejsem :) a jinak souhlasim, ze by to opravdu chtelo nejaky cil. klidne i velmi slozity a narocny a pro vetsinu nezajimavy. treba najit lek, najit pricinu, vylecit mesto, nejake lidi, dosahnout nejakeho stavu.. tohle tomu fakt chybi a treba za me by to byl silny hnaci prvek, proc jet dal. bohuzel s tim, jak lini, arogantni a sebestredni autori jsou (jakoze jsem se tech for neco nacetl), bych si vubec nedelal iluze. nezvladaji ani veci, ktere pro ne jsou zajimave. pribej pro ne zjaimavy neni a jak psal birdman, davaji jasne najevo, ze ten koncept "prezij 7 dni a pak prijde narez" proste mentalne nedovedli prekonat a porad se placaji v nem. takze nejaky pribeh a hlubsi cil je ani moc nelaka a nevidi tu hru v nem.
Shigor Sanity is overrated 
hele, hraju to tady (a mam koupene) asi nejdyl, uz od kickstarteru :) pribeh slibovali od zacatku, nikdy se k tomu nedostali, obcas neco pridaji, vetsinou kdyz uz neochotne reaguji na prilis velky shitstorm stezujicich si hracu, pomalu a lenive (delam hry 20 let, mam za tu dobu jisty odhad jak dlouho co funguje) si to vylepsuji, ale ta posedlost "7 dni se chytej a pak prijdou a sezerou te" je pro ne porad zaklad. Zombice s neviditelnym radarem neustale vracene v ruzne forme jsou jednou z veci.
Ano, mezi pure sandbox survivaly je to kral, koneckoncu je to hra, ve ktere jsem (mozna s vyjimkou minecraftu) potopil nejvic hodin za zivot, ale pro me je to uz proste uplne vycerpane. Posledni velke "wow" bylo pridani traderu a misi, ktere tomu zase vratilo jiste kouzlo (kdyz uz jsem prisel o moznost sveho oblibeneho hrani za vagabunda pruzkumnika), ale...
mozna za deset dvacet let :)
nebo se konecne objevi neco noveho a lepsiho
rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Nesouhlasím, od toho je alfa, aby se pilovaly mechanismy hry (a fakt je ta hra momentálně hodně jiná, než ty karlosovo videa a jestliže se mají ty mechanismy nějak zakomponovat do příběhu, je potřeba je udělat definitivními, nikoliv prozatimními). Že se to táhne už moc dlouho, s tím souhlasím, druhy zombií by taky třeba nemuseli řešit, ale co mi víme, třeba bude demoliční zombie (a nekteré další druhy) součástí příběhu.
OberSturmKlippFuhrer Kom(u) - MNĚ. Koho - MĚ. 
Já zase nijak nepopírám, že ten sandbox mají vypiplaný už docela dobře a že je nějakou dobu zábavný i sám o sobě. Ale furt je to pro mě jen jakési demo na hru, která nejspíš nikdy nevznikne. (Pročež taky nechápu, proč bych za to měl já nebo kdokoli jiný platit.) A všechno, co jsem tím chtěl říct, je to, že podle mě se měli tvůrci dávno (už tak minimálně dva roky zpátky) vykašlat na další piplání herních mechanismů a stopadesáté předělávání stylu levelování a výroby věcí, vzít naprosto kterýkoli z těch docela dobře funkčních systémů, které už měli, a konečně s tím vyrobit tu samotnou hru, která by měla nějaký začátek, průběh, cíl a konec.
rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Věřím, že až se hra přesune z alfy do bety, tak příběh bude priorota. Časově si to ale netroufám odhadnout, wtz.
Každopádně z těch různých kraftících her je pro mne 7DtD jednoznačně králem i bez příběhu. A když chci, příběhy si tam tvořím vlastní, čemuž napomáhají různé skryté lokace, rozmanitost prostředí a lokací, styl a systém kraftění, vylepšování a stavění a v neposlední řadě celkem bohaté možnosti nastavení. Chybí mi tam jen volba, aby se zombíci nerespawnovali tak okatě a aby šli jen za hlukem, ne hledali hráče podle neviditelného kompasu. Pak by se obrovsky zvýšila použitelnost stealth akcí a hraní.
rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Tohleto kloboukovské frfňání "hru jsem ukrad, strávil u ní xx hodin a chybí tomu tohle a tamto" bych asi spíš přesunul do sousedního klubu. O absenci příběhu tady myslím všichni víme a nikdo tu absenci neobhajuje.
Shigor Sanity is overrated 
ano, nejaky pribeh tak nejak chybi... s tim jak jsou autori extremne efektivni a rychli a pracovni, tak za 10-15 let se objevi dalsi npc krome obchodniku :/
OberSturmKlippFuhrer Kom(u) - MNĚ. Koho - MĚ. 
No, když mně přijde, že přetrvávající absencí jakéhokoli příběhu to je stejně permanentně zabitý. Tak jako tak tam člověk jen bezcílně zbytečně pobíhá a bije potvory, než ho to přestane bavit. Věci z 99 % jsou stejně jen na prodej (což velmi zpříjemňuje fakt, že obchodníci od každé věci vezmou denně jen pár kousků, takže nejběžnější věci jako pistole nemá vůbec smysl sbírat) a vlastně většinu náplně hry tvoří jen levelování, supernudné přesouvání z A do B a zpátky do A a item management :-/.
Shigor Sanity is overrated 
modovat, pane sponka. monstr pack s lokacemi dokaze zabavit na hodne dlouho. hm. a jelikoz jsem ho uz dve verze nezkousel, mam ted chut se podivat po aktualni verzi, akorat od systemu hrani "flakam se a hledam zajimave veci, jdu na vychod, tam musi byt nejaka civilizace" me v podstate odkopli par verzi zpatky, kdyz zacal byt teren omezeny a predgenerovany
Shigor Sanity is overrated 
ja si pamatuju jen nejake pohrebiste a kus dolu
OberSturmKlippFuhrer Kom(u) - MNĚ. Koho - MĚ. 
Já to tam tenkrát prolezl dost zevrubně. Všude, kam se šlo dostat. A ano, bylo to tam dost velké, ale nic extra zajímavého jsem tam snad nenašel. Ona teda je otázka, jestli vlastně v celé hře je někde něco extra zajímavého :-/.
rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Na jednom konci je tam vstup do poměrně rozsáhlého komplexu (do kterého se dá vlézt shora i z jednoho baráčku), druhý baráček na roklí ještě prozkoumaný nemám, ale čekám něco podobného.
OberSturmKlippFuhrer Kom(u) - MNĚ. Koho - MĚ. 
Jakých? Já se odtamtud tenkrát hrabal snad půl dne (nakonec jsem si nastavěl žebříky snad až nahoru), ale nic extra zajímavého jsem tam asi neviděl...
Shigor Sanity is overrated 
no ja to naposledy zkousel par tydnu zpatky kdyz me zrala rymecka, ze tupe lootovani a strileni zombic mozna zvladnu, ale za deset minut jsem to musel kvuli kinetoze vypnout...
 
rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Ono je tam v té "roklince" zajímavostí víc.
Shigor Sanity is overrated 
njn.... turisticka zajiomavost na dne propasti pro ty, co jezdi neopatrne na motorce :)
rampa Strach zabíjí myšlení  svoboda rozvíjí kreativitu
Fakt doporučuju zkusit, je to jiná hra.
OberSturmKlippFuhrer Kom(u) - MNĚ. Koho - MĚ. 
Asi už si taky někdy stáhnu nějaký aktuální build. Mám furt tu jednu starou verzi, 16 nebo 17 nebo kolik.