Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Počítače a Internet

Spravuje:

snow



Reklama




 
JeromeHeretic Tahle země  není pro živý.
Je... akorat ja to prave potrebuju obracene. Neco vymodelujes v blenderu a on ti v defaultu dela quady, jenze ja to potrebuju vyexportovat pro archaickej soft, kterej quady jednak tehdy by asi ani neupocital a jednak je ani nezna, umi jen trouhelniky.
JeromeHeretic Tahle země  není pro živý.
Jenze u blenderu to bylo prave asi obracene. V defaultu vsechno hazel do obdelniku a nekde v nejakem obskurnim uplne hrozne megaschovanem nenu se musel zatrhnout radiobuton, ze to chces v trouhelnicich. To si jeste pamatuju... ale to je fuk, jsem to psal jen jako takovej obecnej povzdech a ukazku toho jaky ja jsem 3D neumetel.
von_Zeppelin Vyhubit lidstvo  pclib php framework
 
Blender neznám, ale vetšinou je při exportu něco jako: quad face zaškrtávátko a pak jsou plochy "netrojúhelníky!, ale 4bodové polygony. Nebo je přímo v programu možnost něco jako visible edge, auto edge atd...
JeromeHeretic Tahle země  není pro živý.
Jj, dik... abys rozumel, ja ty veci predevsim potrebuju pouzit a nechci se s tim patlat sam (nemluve o tom, ze na blender koukam jak husa do flasky a i to malo, co jsem umel jsem zjistil, ze jsem z pulky zapomnel.... trebas uz vubec nevim, jak mam vyexprotovat objekt tak, aby byl slozenej z trojuhelniku a ne z obdelniku a tak... vim, ze to blender umi, protoze jsem to driv delal Xkrat... ale kurnik kudy se k tomu proklikat, ze... a blender co jsem si stahnul je asi o milion verzi novejsi, nezli to, co jsem videl naposled. A tak ja si tady ziju hniju, no...)
No, co sem to hodil do googla, tak vypadlo tohle

Ale pak jsem zjistil, že toho bylo více a zbytek máš ve vzkazniki ;-)
JeromeHeretic Tahle země  není pro živý.
Tak to udelej za deset minut i s texturama a rekni kde si to muzu stahnout :)
To myslíš ten létající talíř? Dyť to uděláš za 10 min
JeromeHeretic Tahle země  není pro živý.
Bookuje to tu nekdo, nebo je to uplne mrtvy? Mam dotaz. Existuje nejaky web nabizejici free 3D modely? (Aktualne bych potreboval model Haunebu)
 
Ale když už jsem tady. Ozval se mi kámoš, jestli by šlo na kouli namapovat nějaký "LOGO" a "vyrendrovat" jako vystřihovánku. Sem si říkal, jo, pohoda, render to texture a UVWUnwrap to jistí... Mno, ani houno. Hodinu jsem zkoušel (MAX2010), než jsem prostě namapovanou kouli (26 segmentu) "rozbalil" během 15min a je klid. Tak kdyby to někdo třeba potřeboval ;-)
 
Book, ale koukam, že je tu docela mrtvolno
 
a co si tam dat alespoň jednu parádní referenci vy komici ;-)
Vizitky
Čau lidi...zkuste parádní vizitky, díky kterým se vaše stránky dostanou mezi zákazníky http://www.vase-vizitka.cz/
 
Hádám že klub je mrtvý, ale i tak. Není tu někdo kdo umí s Blenderem ?
 
ahoj jsem idiot prosím poradte mi někdo vím že to sem asi nepatří ale nevím kam se obrátit jak nabiji totálně vybitou motorolu w375 přez usb?vím idiotská otázka ale hlásí mi vždy jen nelze nabíjet co s tím?díky předem madeinn@email.cz
 
Pomoc
Zdravím všechny.Prosím Vás nevíte kde by se dalo sehnat schéma zapojení grafické karty Ati Radeon x1600se 256vram 512HM.Děkuji za každou odpověď.
 
von_Zeppelin Oliheň Beznaděje  .
No, radsi bych uvital neco online. Zas tak dalece v tom nejedu, abych si kvuli tomu objednaval knizky. Ale dik za tip. (Uz mi neco i poradili v klubu o c++)
 
eso MILK IS GOOD FOR YOU! 
 
von_Zeppelin Oliheň Beznaděje  .
Halo? Zije tu nekdo? Zajimalo by me par podrobnosti ohledne 3d programovani. Treba zpusob ulozeni 3d levelu ve hre typu (dejme tomu) doom a algoritmus vyberu toho co se ma zobrazit pri pohybu hrace.

Laicky si predstavuju, ze mam x,y,z souradnici hrace + smer pohledu a data levelu jako pole vertexu (polygonu) co si nactu najednou do pameti. A pak musim urcit ktere polygony protinaji zorne pole hrace (to bude asi nejaky jehlan - mam dojem, ze tomu rikaji frustrum)

Otazka zni: Jak efektivne urcim ktere polygony jsou v zornem poli? Prochazet vsechny vertexy celeho levelu pri kazdem pohybu hrace 25 za sekundu mi nepripada proveditelne.

Ze by existovalo nejake mazane usporadani/indexovani vertexu umoznujici rychle vyhledat vsechny polygony v urcite oblasti bez nutnosti je vsechny prochazet?
 
Hadiak - Ty mna též -  Pozor had!
google? prvy odkaz co na mna skocil: http://www.spacesimulator.net/tut4_3dsloader.html
Potreboval bych poradit nejake forum, kde bych se mohl dozvedet, jak programovat pixel a vertex shadery, nejlepe v RenderMonkey. Pokud mi muze primo poradit nekdo mistni, tak zadnou pomoc neodmitam!
 
Hadiak - Ty mna též -  Pozor had!
pre lightwavistov :-)
Fprime 1.02 has been released. Say no more...
change list > http://www.worley.com/fprime_update.html