Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Společnost

Spravují:

japok, tapeworm



Reklama



Monarchisti, libertariáni a marxisti svůj klub už mají, je čas pro nás, sluníčkově multikulti politickokorektně pseudohumanistické.
Název možná je trochu zavádějící, ale zvyknete si.
Photobucket
Multikulti pseudohumanista vylézá ze své nory

"Co se mé osobnosti dotýče, k nenávisti k Židům nemohu se právě tak přiznat, jako se musím přiznat k politickému i národnímu, ale mužnému nepřátelství k nim.
"A puncto" dovedu udat, kdy nepřátelství to počalo, bylo to, když jsem úplně poznal nesmiřitelně jízlivý, hluboký jich a činný antagonismus proti naší národnosti české a veškerým naším snahám národním a politickým."

Jan Neruda 1869

Btw, z nenávisti jsem tě nikdy neobviňoval. Rasismus obecně imho není nenávist, ale "bias" takové to kognitivní pokřivení, co tě nutí jinak přistupovat jinak k jedné skupině lidí a jinak k druhé...
V tomhle případě je kontext poměrně jasnej, protože ani jeden z těch tvých rozborů vymizíkovaných mozků nebo multikulturních cyniků s žádným předchozím kontextem nesouvisel.
A kdo bude rozhodovat, co je kritika a co už je pomluva. Nebyl by nějaký příklad?
Jan.S.Harold Nechť hříšníci opuchnou!  1.říjen 2014 13:40:03
To se právě často plete...
igi mors ontologica  - 1.říjen 2014 13:36:52
To je tedy dost průser.
Tander Lee skotačivý poník na louce s květinami  1.říjen 2014 12:26:59
Ano, proto jsou Vietnamci relativně akceptovaná skupina. Každý den o nich není 10 negativních zpráv.
Tander Lee skotačivý poník na louce s květinami  1.říjen 2014 12:25:03
Tak důvody pro dementnost (no jo, je to trochu příkré slovo, ale to normální člověk vstřebý) islámu a náboženství obecně jsou snad dostatečně známy a dá se o nich diskutovat i racionálně, což samozřejmě neznamená, že s nimi budou věřící souhlasit. Mně bude bohatě stačit, když "urážka náboženství" (třeba roztrhání Bible nebo nakreslení Mohameda jako prasete) nebude ospravedlňující záminkou třeba k zavraždění urážejícího nebo položení bomby na nějakou diskošku. (Ostatně věřící si také v komentování ateistů neberou servítky).

Jinak, mezi svými kamarády mám lidi co volej socany, Úsvit i komouše - je to snad důvod je začít nenávidět, nebo jim neříci svůj názor na socany/Úsvit/komouše?

Z toho mi plyne "Pravidlo multikutlurního soužití 1: Úrážet se může*, vraždit nikoli"
*) Omezení tohoto bodu je věcí další diskuze - postihy za konkrétní újmy jsou možné apod.

igi mors ontologica  - 1.říjen 2014 12:22:15
Většina lidí se něco o * dověděla pouze díky excesům, jinak by jim byli úplně ukradení.

To ovsem nevypovida moc o muslimech, ale o "vetsine lidi". Prave proto, ze tu tvoji vetu lze pouzit i na mnoho dalsich skupin lidi.
Většina lidí se něco o muslimech dověděla pouze díky excesům, jinak by jim byli úplně ukradení.
Erlend_Kjore God morgen våpen  1.říjen 2014 11:42:36
Zachazet se s nim ma jak konkretne?
Jan.S.Harold Nechť hříšníci opuchnou!  1.říjen 2014 11:34:52
Jistěže. To je základní problém všech takových „kritik“. Pak má ovšem každý jednotlivý člověk možnost si vybrat, jestli se tímto způsobem sníží na úroveň pudy zmítaného primáta, nebo jestli bude ve své osobnosti kultivovat něco kvalitativně vyššího. A jak si vybere, tak se s ním má zacházet.
Jan.S.Harold Nechť hříšníci opuchnou!  1.říjen 2014 11:33:39
Pak je to ryze iracionální postoj. S ním se ovšem nedá vést žádná diskuze, resp. nelze na něj nijak věcně reagovat, protože nic kromě nadávání neočekává, ani nemůže nabídnout. Fertik.
Tander Lee skotačivý poník na louce s květinami  1.říjen 2014 11:29:38
A jinak je to blbost. Ani když napíšu, že je islám dementní náboženství neznamená to, že mám nějakou nenávist k muslimům. V zásadě "nenávist" necítím snad ani k nikomu konkrétnímu.
V tomto případě je "kritika" iracionální jak ze strany nemuslimů, tak i muslimů. Navíc v době, kdy se ekonomicky moc nedaří, tak stačí pár excesů a převládnou emoce. Pochybuji, že se s tím dá něco dělat.
Tander Lee skotačivý poník na louce s květinami  1.říjen 2014 11:00:42
To víš, přesně takový jsem. V životě jsem neviděl žádného muslima, dokonce ani žádného neznám a ta částka taky nesedí.
Jan.S.Harold Nechť hříšníci opuchnou!  1.říjen 2014 10:56:23
Stejně jako když jeden známý „kritik islámu“ tohle, co tvrdíš, obhajoval v jedné diskuzi, načež mu jedna slečna řekla, že každá taková kritika musí být racionální a opírat se o tvrdá fakta, jinak to prostě a jednoduše nenávist je, na což on jí odpověděl, jako správný „racionální kritik islámu“: „Máš chlupatý kozy!“





„Kritika islámu“...
Jan.S.Harold Nechť hříšníci opuchnou!  1.říjen 2014 10:51:49
Oni to totiž většinou nerozlišují ti kritikové islámu. Jednak nejsou schopni ukázat na jediného živého člověka, kterého by tedy nenenáviděli, jednak každá racionální kritika islámu je jimi označována za obhajobu islámu. Nebo vůbec jakákoli forma racionality, protože to není iracionální nenávist...

Typicky třeba když byl Bronislav Ostřanský nařčen z obhajoby muslimských teroristů, když si dovolil podotknout, že tvrzení, že al-tenaten studoval v Afghánistánu na al-Azharu, není tak docela přesné, protože al-Azhar je v Káhiře. Už to bylo důvodem, proč ho označit za slepého kuřbuřta islámu. „Kritika islámu“, ehm...
Tander Lee skotačivý poník na louce s květinami  1.říjen 2014 10:45:00
Ještě jedna věc mě napadla, kterou je třeba zdůraznit:

Kritika islámu a tradic neznamená nenávist k muslimům ani jiným lidem. Zdá se mi, že smpkpéčka to nedokáží rozlišit.