Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Společnost

Spravuje:

Barclay

Může vás zajímat



Reklama



Diskuze o silniční dopravě, předpisech, zákonech, železničních přejezdech, tunelech, dálnicích, pánech v klobouku, levě orientovaných ženách (jezdí zásadně v levém pruhu) i mužích - prostě doprava (i doleva).

Úplné znění silničního zákona: doc pdf

Odmítnutí podání vysvětlení (mohl bych způsobit trestní stíhání nebo stíhání za přestupek sobě nebo osobě blízké)
u PČR: §61 odst. 3 zák. 273/2008 Sb.
u MP: §11 odst. 4 zák. 553/1991 Sb.
na úřadě: §60 odst. 1 zák. 200/1990 Sb.

Databáze ukradených vozidel

Spřátelené kluby:
Silniční doprava - body


Alebo drzat na volante. nech nieje prekvapeny vo zvodidlach.
Ano, právě pro tu nevyužitou pravačku (ale někoho zkrátka baví kvrdlat šaltpákou)
ocs sine ira et studio  OCSite
Ušetřit ruku je, myslím, legitimní důvod pro kohokoli.
ocs sine ira et studio  OCSite
(Včetně sjezdu třeba tady odsud, slušnou fotku přímo z toho svahu nemám, nedalo se tam s foťákem stát ;))
ocs sine ira et studio  OCSite
Přesně v čem a přesně proč by s automatem měl být problém při brzdění motorem? DSG tedy vůbec neznám, ale jinak všechny automaty ve všech autech, v nichž jsem kdy seděl, brzdily motorem naprosto excelentně při uzamčení 3, 2, 1, případně redukce podle potřeby.
To je cudne ja jazdim na dvoch autach a jednej motorke a vzdy viem kam az mozem ist aby osm nebol v cervenych
> Příklad 1: serpentiny od Řevnic na Mníšek. Zatáčky 170°, mezi nimi tak 100m rovinka. Absolutně nemá cenu řadit nahoru na tu rovinku a pak hned zase dolů, kdo nechce zdržovat, prostě to na tu dvojku na tu chvilku vytočí víc. Automat řadí nahoru-dolu; nahoru-dolu.
To je právě na automatu super, že narozdíl ode mě není líný řadit kvůli sto metrům, a udělá to vždycky rychle, plynule a konzistentně. Super je to taky vždycky když chci někoho předjet - zadupnu pedál do podlahy, automat podřadí na dvojku, motor se roztočí na 6000 otáček a už to jeden. Kdybych tohle měl dělat s manuálem, tak bych se vždycky bál, jestli když podřadím z pětky na dvojku, nedostanu se už do červenejch a podobně.
Když už mluvíme o důvodech (tedy pro automat), v mém případě jedním z nich bylo, že ušetřím jednu ruku a jednu nohu - myslím, že pro staršího člověka důvod legitimní:-)
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
stromka: Můj hlavní důvod pro manuál je „nevyjít ze cviku“. Když jsem jezdil s automatem, velmi rychle jsem si na něj zvykl a při nutnosti řídit cizí auto s manuálem jsem při parkování vypadal jako blbec. Chci si ponechat ten cit a každou další jízdou ho zlepšovat, ne ho postupně zapomínat. Samozřejmě, kdyby byly automaty v naprosté převaze, tak to neřeším.
bwian I'm a lucky bastard! 
V jakém smyslu to neumí? Když se dotknu brzdy, podřadí a brzdí motorem, když plynu, zařadí výš a nechá to klouzat/zrychlovat. Mám to jako řidič pod kontrolou.
Nevím, najel jsem zatím 2500 km, z toho v terénu nic - ono to má taky jakýsi offroad režim, ten by to snad měl umět.
imho ale porad ani dsg neumi jezdit z kopce a pritom rozumne brzdit motorem...
Připadá mi, že automat (7 stupňů DSG) řadí líp než já a zcela jistě líp než moje žena. Navíc je zde několik způsobů jak přeřadit (ale proč bych to dělal, můžu taky zvolit jiný režim).
 
cover72 Svobodného nenávidí všechny strany. 
Jde-li o opravdu starý automat, vydrží jedna taková automatická převodovka stejně 514,000km (BMW 530 E34), takže no problemo ;-)
cajti Porozumění psanému textu -   víc po vás nechci ...
Serpetiny: většinou se dá přepnout volič převodovky na S, takže drží motor v otáčkách a řadí méně
Nájezd na dálnici: proč by někdo chtěl najíždět bez podřazení? Buďto z nájezdu vyjezdeš správnou rychlostí a hned se zařadíš, tedy bez řazení nebo musíš zrychlovat a pak je lepší podřadit ....

I když já mám s nájezdy opačný problém, většinou musím brzdit, abych se přizpůsobil aktuální rychlosti na dálnici ....
Hlavní výhoda automatu je, že se pomáááličku rozjíždá úplně sám jakmile pustíš brzdu přitom si tím neničí spojku, takže je bezkonkurenční na poskakování v dopravních zácpách.

jde-li o stary automat, nenici jednu spojku, ale tak 20-30 spojek najednou :) (no dobre, nenici, ale soupe s nima)
cover72 Svobodného nenávidí všechny strany. 
Nemusí jít o "baví", nýbrž o kontrolu. Jde zejména o to, že jelikož ti automat nevidí do hlavy, kvůli otáčkám řadí nahoru či naopak podřazuje tehdy, když ty nechceš.
Příklad 1: serpentiny od Řevnic na Mníšek. Zatáčky 170°, mezi nimi tak 100m rovinka. Absolutně nemá cenu řadit nahoru na tu rovinku a pak hned zase dolů, kdo nechce zdržovat, prostě to na tu dvojku na tu chvilku vytočí víc. Automat řadí nahoru-dolu; nahoru-dolu.
Příklad 2: najíždíš na dálnici a chceš zrychlit, ale ne podřadit. U manuálu NP, u automatu musíš schizofrenně mačkat akcelerátor tak, aby ti to nevyšlo vstříc a nepodřadilo.

Hlavní výhoda automatu je, že se pomáááličku rozjíždá úplně sám jakmile pustíš brzdu přitom si tím neničí spojku, takže je bezkonkurenční na poskakování v dopravních zácpách.
Reakce na | Vlákno  
Sybok_ok Good news, everyone.  Pocem a zvopakuj
Takové to P by mělo být jenom při parkování, ne na křižovatce.
cover72 Svobodného nenávidí všechny strany. 
Vyřiďte DFENSovi, že to negeneruje tržní síla, nýbrž:

"Jenom samotné evropské předpisy vlastně určí design celého auta. Světla, sloupky, čelní okno, všechno je přesně definováno a předepsáno vyhláškou." - Peter Horbury, šéfdesignér Volva

Jinak jsem dospěl ke stejnému závěru: poslední spolehlivá auta jsou z období 2000-2005, pročež si hodlám dokud to jen půjde pořizovat Punta Mk.2B s nezničitelným motorem 1,2 8v. Nerezne, motor je nezničitelý, elektronika jen volitelný doplněk pro uživatele a nikoli něco, na čem je auto závislé, všechny důležité prvky jsou ovládané přímo mnechanicky a nemá se tam co rozbít - přesně takové chci mít auto. Ne žádnou hacknutelnou pojízdnou počítačovou krabici, co se snaží myslet místo mne a bonzuje každý prd na Cloudové servery výrobce, deseti subdodavatelů a MDČR.
DJ Slamák Ze záchoda do samsáry voda zvíře nese  vravim kurva japonsky hajzel je rozbity
Ovšem až na tuhle hrubku je to tentokrát napsané moc hezky, Golf se zánětem karoserie nebo novodobý wartburg pro nerdy pobavily (pravdivost nebo výstižnost nehodnotím, páč tomu sám rozumím jak ta paní s víčkem).