Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Společnost

Spravuje:

Barclay

Může vás zajímat



Reklama



Diskuze o silniční dopravě, předpisech, zákonech, železničních přejezdech, tunelech, dálnicích, pánech v klobouku, levě orientovaných ženách (jezdí zásadně v levém pruhu) i mužích - prostě doprava (i doleva).

Úplné znění silničního zákona: doc pdf

Odmítnutí podání vysvětlení (mohl bych způsobit trestní stíhání nebo stíhání za přestupek sobě nebo osobě blízké)
u PČR: §61 odst. 3 zák. 273/2008 Sb.
u MP: §11 odst. 4 zák. 553/1991 Sb.
na úřadě: §60 odst. 1 zák. 200/1990 Sb.

Databáze ukradených vozidel

Spřátelené kluby:
Silniční doprava - body


nevsimaj si ho. Zas si len nieco dokazuje. Ona to to totiz MA!

Az ho raz to pohodlie niekde necha asi sa z tym moc chalit nebude.

Ja som ziarovky nemenil uz 3 roky a svietim furt. A casto robim kratke trasi co tym ziarovkam nesveci. (A vsetky svietia)

Zena na Dacii za 7 rokou: jedna ziarovka predminuli rok.

blablabla.
Protože Lada je podobná plechovka v modelovém roce 2017.
cover72 Svobodného nenávidí všechny strany. 
Proč Ladou? Fiat Punto Mk.2B ve výbavě holobyt (manuální okna, manuální větrák vč. manuálního zablokování nasávání vzduchu z venku, v celém autě ani jedna turbína, a přitom pohodlí škodofky); nebo nějaké ty Dacie (opět - slušná výbava, ale není závislé na elektronice ani kurvítkách); nebo obecně kdekteré auto zkonstruované před rokem 2005, kdy se ta elektronická kurvítka, na kterých jsou auta závislá, do nich začala cpát.
el Sent from my  browser
To by musela být po operaci a o tom bych myslím něco věděl.
DadB jsem zralý na  šrotovné
Jj, byl černý. (khk se zamyslí, zda na sebe neprozradil víc, než bylo třeba)
Reakce na | Vlákno  
Nazaretsky Jsem do muziky celej blázen  protože jsem blázen
To nevim, jednou sem upalil ctyry H7 za dva dny, nez se prislo na to ze odesel stabilizator napeti od alternatoru. A dalsi dve provozem za neustaleho sviceni. (Nejaky ten automobil vlastnim uz tak 15 let, v prumeru 4 roky jeden. Najezd cca tech 20k za rok.)
khk Sbírá cukry po kavárnách  Když si dáš lžičku cukru...
No jo Golf... Černý byl? ;-)
DadB jsem zralý na  šrotovné
Nemám nic proti WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, sám si taky občas zablbnu, ale když jsem před pár dny viděl dva borce ve starým Golfu, jak si to dávají na zasněženém parkovišti u supermarketu mezi zaparkovanými auty a spolujezdec si to celé točil na mobil, měl jsem docela chuť zavolat policajty. Ve finále to na výjezdu střihli na kruháč jednosměrkou v protisměru a zmizeli někde v sídlišti.
Reakce na | Vlákno  
zz: Blablabla... je to prostě o pohodlí. Samozřejmě, pokud nechceš, aby se něco mohlo posrat, můžeš jezdit Ladou (tj. Dachna osekaná pro nonEU trhy typu Ruska).
Jinak pokud "klasickým svícením" myslíš svítit i ve dne potkávačkami, ideálně automaticky (to pak splňuje prvek pohodlí), tak to je funkční alternativa. Měl jsem na OII a tisíce děkovných dopisů. Je tam jedno ale: H7 v potkávačkách pak vydržela tak rok, maximálně dva. U halogenky za 80,- jejíž výměnu zvládneš za 5 minut na benzínce jen za pomoci pracovních rukavic to samozřejmě vem čert. U bi-xenonu, kde výbojka stojí cca. desetinásobek a výměnu by měl provádět servis (nebo aspoň po výměně kalibraci), už mi přece jenom příjde Troška praktičtější mít SPDS zvlášť...
Reakce na | Vlákno  
el Sent from my  browser
Komentář k aktuální sněhové situaci
 
na co hmlovky ked svietim dennimy ;-) (Vyditelny standard)

Ako vas tak pocuvam. tak vsetka ta elektronika kvoli automatike a spol je len draha alternativa k klasickemu svieteniu ktora len pridava na cene a na miestach kde sa to posere.

el: Jj, má ho ve vnitřním zpětném zrcátku, řídí zároveň jeho stmívání. Automatika VAG funguje skutečně dobře, a to jsem neurotik, který ji neustále kontroluje ;-) Mlha ve dne stejně znamená, že musíš ručně zapnout mlhovky, takže tam není problém. Jenže ne všechna vozidla jsou VAG, no...
Reakce na | Vlákno  
el Sent from my  browser
S tou přístrojovkou je to INRI tak, že svítí, ale když svítí jenom denní svícení a zároveň je už tma, tak pohasne (přístrojovka má u VW group vlastní senzor na světlo - nebo aspoň měla). Jinak automatika u VW group funguje už IMHO velmi dobře, jediné, co ji dokáže rozhodit, je mlha ve dne (a upřímně tam nevím, jak by to šlo řešit).
INB4 gentleman: Kdyby neexistovala povinnost denního svícení (jejíž existenci hájit nehodlám, považuje ji za zbytnou), moc by to nepomohlo. Leda v úplné tmě. A ani tam si nejsem 100% jist, protože pokud někdo nepozná, že mu do tmy šilhají jen SPDS, asi má nějaký zvláštní zrak ;-)
Nazaretsky: Tovární nastavení, samozřejmě. Je to standard u denního svícení v kontinentální Evropě. Prostě proto, že je povinné jen vpředu. Ve Skandinávii AFAIK je povinné i vzadu, takže tam prodávaná auta svítí automaticky i vzadu.
A tak debilní to ve skutečnosti není, uvědomíme-li si, k čemu je denní svícení. Za to, že spousta kokotů si není s to za snížené viditelnosti rozsvítit normální plná světla (nebo spoléhají na špatně nastavené systémy automatického svícení hlavně u asijských aut - Evropské automobilky to už mívají vychytané), denní svícení tak úplně nemůže; může za to (taky ne úplně, ale dost) automatické svícení přístrojového štítu, což je teď moderní. Ještě u dvojkové Octávky přístrojovka při zapnutém pouze denním svícení nesvítila, takže to řidiče trklo. Ale když to uvnitř svítí jak vánoční stromeček bez ohledu na to, zda či jak to svítí zvenku... celkem se nedivím, že si řidič nevšimne nerozsvícené kontrolky (kterou tam např. VW přinejmenším u aut s automatickým svícením ani nemá - je jen na otočném spínači světel; ale auta bez automatiky to mají možná jinak).
Nazaretsky Jsem do muziky celej blázen  protože jsem blázen
Docela by mne zajímalo, jestli tohleto "svícení" jen v předu a nikoli vzadu je nějaké tovární nastavení, nebo důsledek tuzingu.
Ale každopádně takové svícení na dálnici je přece úplně zbytečný. Naopak bych řekl, že tim jak jsou lidi naučený na to, že tu auta svítěj, tak i relativně nebezpečné.
I ty tovární. Ono to ve dne nevadí, ale v noci ano.
Alebo su skoro nevyditelne.