Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Společnost

Spravuje:

Barclay

Může vás zajímat



Reklama



Diskuze o silniční dopravě, předpisech, zákonech, železničních přejezdech, tunelech, dálnicích, pánech v klobouku, levě orientovaných ženách (jezdí zásadně v levém pruhu) i mužích - prostě doprava (i doleva).

Úplné znění silničního zákona: doc pdf

Odmítnutí podání vysvětlení (mohl bych způsobit trestní stíhání nebo stíhání za přestupek sobě nebo osobě blízké)
u PČR: §61 odst. 3 zák. 273/2008 Sb.
u MP: §11 odst. 4 zák. 553/1991 Sb.
na úřadě: §60 odst. 1 zák. 200/1990 Sb.

Databáze ukradených vozidel

Spřátelené kluby:
Silniční doprava - body


U zúžení na D1 budou měřit radary. V srpnu nanečisto, později za pokuty
Ministr dopravy Dan Ťok chce donutit řidiče, aby dodržovali rychlost na opravovaných úsecích dálnice D1. V srpnu se tak na zúženích objeví radary, které zatím řidičům ukážou, jakou jedou rychlostí. Už příští rok po začátku stavební sezony ale budou za přestupky rozesílat úřady složenky či pozvánky k jejich projednání.
 
padlock Korupce jest základem státu.  
Tipnul bych si, že cca do tří let si cyklystýři proautoMatujou, že se závory otočí o 90° a budou se sklápět přes koleje, kdykoli se přiblíží někdo na kole. Pokud bude cyklosteska sdílet přejezd se silnicí, je vyhráno.
Nadjezd je o 1,5 km vedle a slouží jiné dopravě - už jen to, že ten Polák jel po místních silnicích, aby ušetřil za mýtné, je běžně kritizovaný hnus.
 
Teď se mi zdá, že to bereš příliš zkratkou ty. Kdyby nadjezd ve Studénce kapacitně dostačoval, není rozumný důvod nechávat ten přejezd otevřený. Je to příliš velké riziko.
cajti Porozumění psanému textu -   víc po vás nechci ...
Meleš obvyklé sračky. Ve Studénce je i nadjezd přes koridor, takže tě nikdo nenutí jezdit přes tento přejezd. Pokud chceš koridor mít bezpečný, tak mohl taky tento přejezd být zrušen bez náhrady.

Tak si vyber, nemít přejezd nebo čekat pár minut (a nechovat se jako debil)?
KillTheChristian going  nowhere
Ale kdyby to zachránilo, byť jen jeden lidský život, tak to stojí za to!
Postavíme koridor na 160km rychlost a pak ji snížíme, protože jako kokoti jsme neudělali mimoúrovňová křížení.
Radek Ondruš, zmocněnec stavební firmy Bögl a Krýsl. A zřejmě pár dalších nejmenovaných debilů.

http://zpravy.idnes.cz/domaci.aspx?c=A150728_223836_domaci_jkk

(řidiči se chovají jak prasata a jezdí přes přejezdy na červenou - řešení? vlaky musí jezdit pomalu!!)
 
JeromeHeretic Nejsem temný, jsem jemný   v hezkým svetru
Kdybys cetl to, co jsem linkoval, od "Ostravaka", vedel bys, ze:

Přes přejezd ve Studence, tajak o kusek dal v Polance, nebo v Jistebniku a vlastně na všeckich přejezdach mezi Ostravu a Lipnikem projede denně 240 vlaku. To je pruměrně každych šest minut vlak. Počitejte, že štyry minuty su zavory dole, dvě minuty mate na projeti. A šef se nepta, co ste robili pul hodiny na přejezdu.

Podtrzeno secteno bys vedel, ze je to jak sem rikal ja. Politici jsou vrazi. Kdyby neprojebali prachy za mytne brany, byly by podjezdy, byly by kamiony na dalnicich a nesrali by se po nakejch pojebanejc prejezdech na okreskach.
Zrovna tohle video mi přijde jako krásný příklad toho, jak tak někdo muže vjet i blbosti a ne úplně úmyslem. Ta světla na malou chvíli prestanou blikat a pak zase začnou. To IMHO staci k tomu, aby se někdo rozjel a uz tomu pak nevěnoval moc pozornost.
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
Nojo, zname...
cajti Porozumění psanému textu -   víc po vás nechci ...
 
Sere
Budování obchvatů Velemyšlevsi, Dubé a Chrudimi bylo přiděleno ve zmanipulovaných soutěžích a za cenu, která za kilometr v průměru překračuje částku dvou set milionů korun bez DPH. Tolik zaplatit za dvoupruhovou silnici o šířce 9,5 až 11,5 metru znamená nebetyčné rozhazování, jak svědčí jednoduché srovnání se současnými nabídkami velkých firem. Nové úseky D3 nebo trasa Přerov-Lipník na moravské D1 s vozovkou o šířce 26,5 případně 27,5 metru vybudují za cenu hluboko pod dvěma sty miliony za kilometr. Proto také v dobách Nečasovy vlády odmítal ministr Pavel Dobeš zcela rezolutně zmíněné obchvaty realizovat.

Dnes se silnice vysoutěžené za nehorázné ceny realizují, co je však horšího, oživují se další stavby, které zanechala Řebíčkova doba pouze v projektech. Vybavila je ovšem územním rozhodnutím, což je opravdu cenným doporučením v situaci, kdy si vláda neví rady s vlastní byrokracií. Většina projektů obchvatové ofenzívy proto využívá schválených dokumentů z dob Řebíčka. Půjde o další předražené stavby, při kterých dvoupruhová silnice vyjde na víc než 200 milionů za kilometr. Příkladné jsou v tomto směru severovýchodní obchvat Opavy, severní půlokruh okolo Strakonic, obchvaty Krnova, Bruntálu, Havlíčkova Brodu, Příbrami. Unikátem je obchvat Bludova. Má sice čtyři pruhy, ale s cenou půl miliardy za kilometr. Zřejmě by šlo v oboru silnic první třídy o rekord.

http://echo24.cz/a/wpnLX/kolik-kilometru-dalnic-se-postavi-pristi-rok-hadejte
 
padlock Korupce jest základem státu.  
Mířím k tomu, že ...porost ... majetkem nějakého gentlemana, který je příliš svobodný na to, aby to nechal vykácet kvůli takové prkotině, jako je železniční trať a přejezd bude cosi jako yetti nebo lochneska. Všichni o tom pořád mluví, ale ve skutečnosti to není zrovna moc k vidění.
Reakce na | Vlákno  
Nevím, kam míříš, ale nejspíš jiným směrem, než já. Já jsem se jenom pozastavil na Jeromkovým paušálním obviňováním "správců trati a silničářů", že "naprosto ignoruji clonici porost okolo prejezdu" s poukazem, že pokud něco takového existuje, pak to nemusí být nutně vina zmíněných, ale souhra mnoha okolností či vliv zcela jiných viníků.
JeromeHeretic Nejsem temný, jsem jemný   v hezkým svetru
Myslim, ze spis poukazuje obecne na to, ze vybirat na kolchozniky pomoci dalnicnich znamek je asi stejne logicke, jako vybirat poplatky za recept v lekarne na rozvoj eurokosmickeho programu.
Má tam nepřesnosti, např. já si pamatuji, že dálniční známky byly zavedeny na žádost tehdejšího ministra zemědělství Josefa Luxe, aby byly prachy na dotace do zemědělství.
padlock Korupce jest základem státu.  
ok:
Už jsem podobnou diskusi absolvoval, dokonce opakovaně, ale vždy v naprosto obecném duchu; protistrana nebyla schopna uvést jediný konkrétní přejezd. Skutečně bych ocenil nějaké reálné tipy, nejde o sarkasmus či vyvolávání flamewar.
S dovolením zrekapituluju podmínky:
- jde o nechráněný přejezd
- rozhledové poměry omezuje soukromý majetek (porost/budova/plot/cokoli s výjimkou terénu, který tam prokazatelně byl dřív, než trať)
- z místa na přejezdu vzdáleného 3.5m od osy nejbližší koleje (průjezdný profil + rezerva na haubnu osobního auta) není dostatečně vidět na úsek tratě, který vlak jedoucí maximální povolenou rychlostí v daném úseku (s ohledem na příslušné povinné zpomalení před přejezdem viz Mastodont včera 21:46) projede za 20s.
Reakce na | Vlákno  
JeromeHeretic Nejsem temný, jsem jemný   v hezkým svetru
 
Ale tam je zrovna všechno - výstražná světla, šraňky i bílé světlo. Vidět tam není nic, WTZ; aspoň už to jde přejet bez uražení kola ;-)