Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéRPG a Dungeony

Spravuje:

Šnek

Může vás zajímat



Reklama



Síťová textovka Prahy je sice dílo věčně nehotové, ale už dost velké na to, aby se v něm mohl člověk vyřádit. Tento klub je určen všem, kdo chtějí objevovat světy mezi Prahy a přitom svou zkušeností a radou pomáhat jejich dalšímu budování. Kdo by se rád zapojil do práce jako programátor (nebo "anděl", jak se tomu říká uvnitř hry), nechť dá vědět Šnekovi do vzkazníku, bude s radostí uveden do problematiky.

(Pokud Vám nefunguje výše uvedený odkaz, pak spusťte svůj telnetový nebo mudový klient a ručně zadejte adresu serveru prahy.mmh.cz a port 3333. Pokud nejste spokojeni se svým telnetovým klientem, můžete si vyhledat přímo vhodný mudový klient; kupříkladu já pod Linuxem používám KildClient, pod Windowsy je použitelný třeba MUSHclient.)

Kdo je právě ve hře (díky Sarnegarthovi):


Pokud citujete něco ze hry, tak ideálně uzavřete kopii logu do tagů <p class="code" > a </p>, aby zůstalo zachováno formátování.


Vandrovec: Pokud jde o generovani predmetu, tak se myslim generuji jen pri generovani samotne mistnosti.

Záleží to na typu předmětu, ale většina se generuje v taktu cca 40 minut. Každopádně takové ty běžné předměty, co se nalézají různě poházené po místnostech (meč pod lavičkou, lampa na větvi stromu, zlatá lžička v hromadě odpadků, rezavá přílba ve křoví apod.).

Ozývám se po třítýdenní nepřítomnosti:

Ano, je to očividně tou hmotností. Máš batoh plný, tedy se tam už žádný denár nevejde. Když ale z batohu nějaké další vyndáš (tedy když už je úspěšně přesuneš k tomu denáru, který máš v ruce), tak se spojí, a mohou mít dohromady hmotnost stejnou, jako měly bez toho v ruce.

A neoznačoval bych to za chybu. Prostě to tak funguje, hmotnost je veličina celočíselná, navíc nelineárně rostoucí, protože (ve světě Prahů) to není jen váha, ale také objem a skladnost.

tramvaj V Prazích jsem Step 
Vandrovec má pravdu. Ta chyba byla již dříve, jen jsem na ni s dlouhým nepoužíváním mincí v batohu zapomněl. Skutečně se jedná o sčítání předmětů až poté, co se prověřuje místo v batohu.

Díky Step
tramvaj V Prazích jsem Step 
Laso
S tím lasem... Laso jsem měl pouze v rámci testování, myslím že ještě není přístupné, lano je rozdílná věc. Doufám, pokud skutečně není, že brzy bude.
igi mors ontologica  -
grammar nazi parser!
Ischandros bez Ischandra...

dej x denaru Ischandrovi
dej x mistrovi
nakupovani u zbrojire
Říkáš: chci mec > Ischandros bere meč z bedny s hotovým zbožím. Ischandros říká: A dělá to 30 denárů, prosím. dej ischandros 30 denárů Komu chceš co dát? > dej 30 denárů Ischrandosovi Komu chceš co dát? > Ischandros pokládá meč opatrně zpátky do bedny s hotovým zbožím. dej 30 denárů Ischandrosovi Komu chceš co dát? > dej 30 denaru Ischandrosovi Komu chceš co dát? > rci chci mec Říkáš: chci mec > dej 30 denaru Ischandrosovi ========================= Nechápu proč to nefunguje :( Musí zde být nějaká chyba.
Ten batoh tak funguje, co pamatuju (coz uz je hezkych par let). Normalni batoh ma nosnost 12 jednotek a pokud vim, tak u vseho, co lze slucovat, ma jeden predmet stejnou vahu jako libovolny pocet sloucenych predmetu (testovano pouze do nekolika stovek prave u minci). Pri mem testovani vychazelo, ze vahy jsou pouze celociselne. Existuji i predmety, ktere nezabiraji zadne misto, napr. nocni kosile.

Problem se slucovanim je ten, ze kdyz chces vlozit predmet do kontejneru, tak se prvne se overi, jestli je v nem dost mista, pokud ano, tak se tam ten predmet vlozi a az potom dochazi ke slucovani. Pokud si dobre pamatuju, stejne to funguje nejen u batohu, ale i u inventare - pokud ho mas plny a polozis jen jednu minci z mnoha, tak uz nepujde zvednout.

Pokud jde o generovani predmetu, tak se myslim generuji jen pri generovani samotne mistnosti. Dokud je mistnost v pameti, tak se negeneruje nic, az potom co se uklidi a znovu se nacte, tim ze do ni vstoupis, tak se predmet zase objevi. Coz znamena, ze pokud budes celou dobu stat v te mistnosti, tak se nedockas.

Netusil jsem ale, ze se da lano nejak pouzivat, to budu muset vyzkouset. Vzdycky jsem si chtel chytit sveho legionare.
To hlášení se mi nepodařilo najít, ale vzhledem k tomu, že mince jsou obecně dosti lehké, asi to bude nějaký problém se zaokrouhlováním váhy. Třeba, že tam jsou 3,5 jednotky místa a pokud každý denár má váhu 0.7, tak se tam společně vejde všech pět denárů, ale když tam jsou čtyři tak po zaokrouhlení zaberou ne 2,8 ale 3, takže ten pátý se tam pak nevejde. A obnova probíhá obvykle v taktu asi 30-40 minut.
tramvaj V Prazích jsem Step 
Batoh a sčítatelné předměty
Dovolím si upozornit ještě na jednu chybu, která se děje dle mého zcela nově.
Posílal jsem (před několika dny) chybové hlášení o batohu, že po vyjmutí 4 denárů z batohu (v tom batohu ještě nějaké zbyly) nešel vrátit do batohu denár jeden. Po odeslání jsem zjistil že vyjmu-li zbytek denárů z batohu (ten se sečte se denárem v ruce) jdou všechny dohromady do batohu vložit.

Mám dojem že Šnek nedávno opravoval nějakou chybu se sčítatelnými kovanými předměty, napadlo mne zdali by to s tím nemohlo nějak souviset. (Jen mne to napadlo.)

Step
tramvaj V Prazích jsem Step 
Myslím že to byla jen náhoda, náhodou jsem plnil úkol a měl jsem jít proti potoku k mostu, ale žádný jsem neviděl... Spíše mne mrzí, že byla ihned po mém objevení odstraněna chyba s odtáhnutou studnou v lasu. To bych už nikdy neměl v Prazích žízeň. :-)
tramvaj V Prazích jsem Step 
Generování předmětů
Po jak dlouhé době se opět vygenerují sebrané předměty typu lžička, krunýř, přílba, kovová tyč, lampa a podobně? 10 minut? Nebo snad mají každý svou dobu? Díky za odpověď PS: Nepotřebuji to vědět nutně...
Dík Stepovi
Hráč Step si právě vysloužil veliký dík za svou pozornost, protože si jako první všiml, že v Oikúmené nejsou mosty vidět ze sousedních políček. Po nějakém tom pátrání, kde se stala chyba, jsme zjistili, že doplňování mostů do popisu okolních místností se omylem vytratilo při aktualizaci již před půldruhým rokem (v srpnu 2014), když byl mapový modul Oikúmené doplněn o práci s krajinými dominantami (tedy možnost vidět z dálky například hory nebo vysokou věž).

Chyba je tedy nyní opravena, mosty jsou opět viditelné (a pokud někde ještě nejsou, budou časem, protože nechceme teď jen tak restartovat hru, a v paměti je asi docela dost místností se starým popisem, než se pravidelným čištěním paměti postupně obnoví) a Stepovi patří onen výše již zmíněný velký dík.

Vsudybud mám svůj  svět
No, recept je papír. Pravděpodobně hodně starý papír. Ten se určitě ta dlouhá léta nebude povalovat jen tak někde, ale bude spíš někde založen, aby mohl být nyní objeven. A většina takovýchhle starých volných dokumentů bývá založeno a posléze objeveno v ...
První úkol
Dobrý den, možná jsem úplně slepý, ale ten recept nemohu za nic nikde najít. Dali by jste mi malou nápovědu (např. hádanka čikde zhruba mám hledat, prosím ne úplně přesně). Děkuji. Sten
Jak praví Sarnegarth, jsi od něho vzdálen dvě kliknutí. (Kdybys to nenašel, tak mi napiš do vzkazníku.)
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
Má ho na svých stránkách (odkaz za přezdívkou).
Šneku, mohl bys mi na sebe dat nějaký soukromnější kontakt než tady okouna? Potřeboval bych s tebou něco probrat.(nejlíp mail)
Některé dveře je potřeba otevřít, než lze skrz ně projít.
Některé dveře je potřeba odemknout, než je lze otevřít.
Některé dveře nejsou pravým objektem, ale pouze popisným detailem místnosti a nelze je použít pro procházení. Pak by měla být v dané místnosti připravena speciální hláška pro případ, že se někdo pokusí projít daným směrem skrz tyto ne-dveře.
Teoreticky by také mohl být problém v tobě, nejsi třeba schopen chodit (poutací kouzlo, zlámané nohy), nebo jsou ty dveře pro tebe příliš malé.

Jestli ti to pořád připadá divné, prostě to nahlaš pomocí "chyba zde" a někdo z andělů se podívá, jestli je to správně nastavené.
Proč když už vidím "ty dveře" mi skrz ně nejde projít?