Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Hry počítačové i jinéRPG a Dungeony

Spravuje:

Šnek

Může vás zajímat



Reklama



Síťová textovka Prahy je sice dílo věčně nehotové, ale už dost velké na to, aby se v něm mohl člověk vyřádit. Tento klub je určen všem, kdo chtějí objevovat světy mezi Prahy a přitom svou zkušeností a radou pomáhat jejich dalšímu budování. Kdo by se rád zapojil do práce jako programátor (nebo "anděl", jak se tomu říká uvnitř hry), nechť dá vědět Šnekovi do vzkazníku, bude s radostí uveden do problematiky.

(Pokud Vám nefunguje výše uvedený odkaz, pak spusťte svůj telnetový nebo mudový klient a ručně zadejte adresu serveru prahy.mmh.cz a port 3333. Pokud nejste spokojeni se svým telnetovým klientem, můžete si vyhledat přímo vhodný mudový klient; kupříkladu já pod Linuxem používám KildClient, pod Windowsy je použitelný třeba MUSHclient.)

Kdo je právě ve hře (díky Sarnegarthovi):


Pokud citujete něco ze hry, tak ideálně uzavřete kopii logu do tagů <p class="code" > a </p>, aby zůstalo zachováno formátování.


Tak se ukázalo, že to skutečně spadlo všechno sakumprdum. Všemi světy tedy proběhl Ašpael, a hráči nyní najdou všechny místnosti i předměty hezky obnovené.
Zdá se, že po více jak 300 dnech bez restartu jsou aktuálně Prahy nedostupné.
No, měl by se tam zobrazovat ten místně vygenerovaný objekt, ne první skrytý. Juknu na to.
Ta brána byla moje blbost a už jsem to tady nechtěl rozmazávat, ale díky :-)
A ten vytroušený trpaslík nebyl měněním, ale tím, že jsem jel na těch hradbách na koni. (Jestli jsem to dobře pochopil, tak objekty hráče i koně se přejmenují na "X jedoucí na koni" a kůň samotný se v popisu místnosti schová. Při prohlédnutí chodníku se pak zobrazí jméno prvního skrytého objektu, což už není obvyklá mince, ale ten kůň. Nebo tak nějak.)
Takže vyřešen je i problém s branami. Kdo to teď nepochopí, tomu není pomoci. (Zároveň jsem konečně spravil ty problémy se světlem, co tam byly. Nyní prochází branami do tunelu světlo, pokud tedy venku nějaké je.)
(Samozřejmě nemusíte všichni tři najednou, ale to je snad jasné, i když jsem to naformuloval blbě.)
Jinak tedy, plášť je aktualizován, ale staré pláště u sebe mají ještě hráči Hledač, Olďásek a Všudybud. Takže až budete vy tři onlajn a bude onlajn i svatý Michael, zvěstujte mu, ať vám vymění plášť.
Aha. Podívám se i na to.
Vsudybud mám svůj  svět
K tomu bych dodal, že tam ale nejsou vůbec moc dobré popisy, tedy že když je brána zavřená, tak myslím z popisu není moc jasné, že se může otevřít brána. Nepamatuju si to přesně, ale vím, že jednou jsem tam uvízl, a teprve náhodný překlep mi vrátil "Chceš projít zavřenou branou?" a já pochopil, že můžu nějakou otevřít.
Takže chyba s pláštěm odhalena. Někdy během večera nahraji na server opravenou verzi. Protože ovšem nechci zničit výbavu hráčům, budou starší pláště (případně též některé další kusy oblečení) zlobit i nadále, dokaváde jednou nedojde k restartu serveru, při kterém ovšem beztak všichni přijdou o své vybavení.

(Mimochodem, teď už běžíme 304 dní bez restartu, takže po hře se potuluje vícero předmětů s chybami, které byly mezitím opraveny.)

Johnyk: Ono se to týká u perlíku všech těchhle přechodných vlastností. Jak jsem říkal níže Sarnegarthovi, u téhle chyby už dlouho vím, v čem spočívá, jen jsem se pořád nedostal k její nápravě, a nikdo jiný než já se v současnosti v kovářském cechu nevyzná. Ale jednou to bude.
Na ten plášť se podívám.

Bránu v Membelu si můžeš sám otevřít ("otevři bránu"), jsou to funkčně obyčejné dveře jako na mnoha místech ve hře.

Ten vytrousený trpaslík Hledač vypadá spíš, že si tam hrál nějaký měnič.

"tasenost" perliku
Zdravím, myslím, že to už psal Sarnegarth, ale u perlíku mám nyní kromě občasné "tasenosti" také "rozbitost" (aspon myslím, protože s ním mohu kovat...)
Pokud se dobře pamatuji, brána Membelu nemá automatické otevírání podle denní doby, otevírá se ručně. Jen její výchozí stav může být "zavřeno", takže když tamtudy dlouho nikdo nejde, otevřená brána se sama zase zavře. Prostě Brano.

Dnes/vcera jsem mel na chyby stesti. Mimo jine jedna dost mozna souvisi s tim, co psal Sarnegarth. Vedel jsem o tom, ze v zavazadlech mohou byt oblecene/tasene predmety, ale vzdycky jsem myslel, ze je to jen kosmeticka chyba a ignoroval to. Proto me docela prekvapilo, kdyz se mi po loginu oblekl plast od Korinny, ktery byl v pytli a ze me byla "postava v cernem plasti". Nevim, jestli na tom Snek zrovna nedelal, protoze kdyz jsem to pozdeji chtel znovu vyzkouset nez to nahlasim, tak uz to primo me nemenilo, pro zmenu byla "postava v cernem plasti" z meho pytle. Tak jsem chtel vyzkouset jeste to same s prilbou. Pri vlozeni do pytle se sundala, sla ovsem nasadit (nevim jestli skutecne nebo jen vizualne) i v tom pytli. Zajimave to zaclo byt, kdyz jsem ji takto "nasazenou" vytahnul. "Nasazena" zustala, ale nesla uz ani nasadit ani sundat, zustavala "nasazena" at jsem ji strcil zpet do pytle a nasazoval/sundaval nebo polozil na zem nebo ji mel u sebe. Podle mista, ktere zabirala ale ve skutecnosti nasazena nebyla. (Sla do odpadkoveho kose.)

O dost zabavnejsi byla ale jina chybka. Asi se mi cerstve zmenily schopnosti, protoze jsem ve Stredozemi prestal byt ent a zacal byt trpaslik. V Membelu jsem si vyzvednul svou ochocenou kobylu a protoze brana byla zavrena, chtel jsem, nez se otevre, hledat mince na hradbach. Dostat se na ne pro meho kone nebyl problem. A co se nedozvim? Prahy asi nemaji nas velikostne indisponovane rady.

Chodnicek, na kterem stojis, je siroky asi na dve stopy a vzdaleny asi stopu
od koloveho hrazeni, aby se z neho dalo v pripade potreby dobre strilet na
utocniky. Je zhotoven z pricne polozenych loupanych kulatin, jejichz povrch je
opatren melkymi zaseky, nejspise aby za mokra neklouzaly... Pockat, co je to
tady v te skvire mezi kulatinami? Nevytrousil tady nekdo nejakeho trpaslika
Hledace?
(Ta brana zustala zavrena minimalne do pozdniho dopoledne, pak jsem to vzdal.)

Jinak jak jsem tu pred par dny psal o tom, ze si nevybavuju Entvu, spletl jsem se. Entva je totiz reka a pamatuju si na ni velice dobre.

Sarnegarth: Díky za připomenutí této chyby. Je už dávno v TODO, ale vždycky tam před ni vleze nějaká další věc.
abych se přiznal, tak opravdu netuším :(
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
Aha, bylo u něj napsáno „tasený“, ale ve skutečnosti tasený nebyl. Vystoupit/nastoupit, resp. tasit a skonit, pomohlo.
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
Hm, můj perlík neztrácí svou „tasenost“, ani když ho položím.
Sarnegarth kvalitní nerezové povrchové  čerpadlo SAER M 99
Už jsem velmi dlouho nehrál a učím se vlastně spoustu věcí od základů. Tohle je OK?:

Stojíš na jihovýchodní hranici Horního města. Na východě vidíš synagogu.
Hlavní ulice pokračuje na sever Horním městem a na jih do Údolí. Na západ
odbočuje malá ulička.
Je dopoledne. Je teplo.
        Dále: sever, jih a západ.

> i -rdt

Tvou výstroj tvoří tyto předměty:
--= zbraně =--                         Sušenka
Kleště                                 Okousaný chléb
Tasený perlík                          --= peníze =--
--= brnění =--                         18 lept
Nasazená rezavá přílba                 --= cennosti =--
--= odění =--                          Stará olejová lampa
Oblečený vytahaný svetr                Trvalá vstupenka
Oblečená noční košile                  --= jiné =--
--= potraviny =--                      Svíčka
Moruše                                 Loskutáčí pírko                        

> schovej perlík

Perlík nemáš vůbec tasen!