Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

motto: Komerce se vkrádá také do reklamy. (Radim Hasalík)

Pravidla klubu:
1. Jen ta nejdebilnější reklama je pro doktora dost dobrá
2. Doktor se zajímá jen o českou reklamu

Koníčkem Dr. Oživlého je sběratelství reklam, ve kterých se vyskytuje slovní spojení ''Více než ...''.
"Více než" okénko zde. Podívejte se rovněž na "více než" galerii.

Momentální držitel Ceny doktora Oživlého:



Na Bohemia tyčinky si sáhnout nenecháme. Přinejhorším to vyřeší anšlus.

Zde najdete gay-chat filtr.

Moderátor tohoto klubu nepracuje v reklamní agentuře. Začátečníkům pak pro základní orientaci doporučuje tento roztomilý slovník reklamštiny.

Nemajitelům televizních příjmačů se přehled české TV reklamy nabízí zde.

J_H_ I'm so long lets smoke tea  24.duben 2012 10:37:10
Já si nejsem jistý, zda to GS výslovně zakázala, aby tam bylo něco otevřeného. Spíš je to neschopnost podnikatelů, co si to pronajímají.
no ono to není přejmenování hlaváku - je to jen pronájem stanice společnosti pod stejným názvem, která hlavák upravila tak, aby tam po desáté večer nebylo nic otevřeno. Asi to bezďáky odradí. Ale cestující vcelku též. Leč to už není o reklamě. Byť je to more than travel: It´s just waiting in gravel.
pan_kreas Rozptyl do moře podléhá předpisům  pro pobřežní vody daného státu. 24.duben 2012 0:56:36
No tak zase pro spravedlnost, oni ho neprejmenovali, Grandi Spagetoni je jen nazev firmy, co ho developuje.
running NOVUS ORDO SECLORUM  24.duben 2012 0:54:53
přejmenování z Hlaváku na Grandi Stazioni mě stejně vždycky rozesměje