Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

motto: Komerce se vkrádá také do reklamy. (Radim Hasalík)

Pravidla klubu:
1. Jen ta nejdebilnější reklama je pro doktora dost dobrá
2. Doktor se zajímá jen o českou reklamu

Koníčkem Dr. Oživlého je sběratelství reklam, ve kterých se vyskytuje slovní spojení ''Více než ...''.
"Více než" okénko zde. Podívejte se rovněž na "více než" galerii.

Momentální držitel Ceny doktora Oživlého:



Na Bohemia tyčinky si sáhnout nenecháme. Přinejhorším to vyřeší anšlus.

Zde najdete gay-chat filtr.

Moderátor tohoto klubu nepracuje v reklamní agentuře. Začátečníkům pak pro základní orientaci doporučuje tento roztomilý slovník reklamštiny.

Nemajitelům televizních příjmačů se přehled české TV reklamy nabízí zde.

Pan_Azathoth jako Fénix povstal z popela  a opět bude rozdávat radost. 21.duben 2012 12:23:35
On to imho myslel jako "To není pravda, že, že to není pravda?"
Mě to přišlo hodně trapný. Jarňy žavitky, olol:(
Asijský týden v Lidlu - to je řachanda! Šišlající Vietnamec Ping Pong, originální lekrace, táto!
wiriel Beneficium beneficio provocatur   21.duben 2012 12:05:56
lol :)
El_Diablo Nikdo není dokonalý, až na  Chucka Norrise! 21.duben 2012 10:02:36
Nevím kam s tím Kdo najde "špatně" umístěnou mezeru? :)
Jsou tam Nightwork, koťátko, co řešit víc....
Zrovna jsem viděl ty požárníky a jako hluboké wtf.
bigvilik Part-Time   Guru 20.duben 2012 20:47:14
Bylo?
LuParov Choose life. Choose a job. Choose a name  20.duben 2012 13:23:28
+1
Konečně jsem pochopil, k čemu směřuje rádiová reklama Vodafonu, která jede od rána do večera na Beatu. Mluví ji Rimský (to je ten pán co mluví sedm z deseti rádiových a televizních reklam) a vůbec jsem nevěděl, co sděluje.
Inuška ...kdo chce vidět osobně, koupí si  vstupenku 20.duben 2012 11:50:01
U mě dobrý, přesně tyto otázky a přesně v tomto pořadí jsem si včera při shlédnutí položila.
za ušatého vodního panáka zalévaného svištěm dík, prosvětlilo mi to den!
bigvilik Part-Time   Guru 20.duben 2012 11:31:36
Taky bych chtěl bejt muškou zlatou v koutě při prezentaci...
Kristian Celestial Emporium of   Benevolent Knowledge 20.duben 2012 10:56:38
Strašně by mě zajímalo, jak tohle prodávali. (Mám podezření, že managerům z tabulek vyšlo, že jejich reklamy si nikdo nepamatuje, neboť jsou nudné. A tak v totální panice zvolili to nejujetější, co se jim nabídlo. Zdravý rozum pláče v koutě.)
bigvilik Part-Time   Guru 20.duben 2012 10:47:47
molotov Kam se hrabe Bitner, to se nedá srovnat!  My z jihu... 19.duben 2012 22:07:41
El_Diablo Nikdo není dokonalý, až na  Chucka Norrise! 19.duben 2012 21:51:48
LOL ČT2 vypadá spíš jako O2...
Inuška ...kdo chce vidět osobně, koupí si  vstupenku 19.duben 2012 21:34:22
To si dělají prdel...oh, wait...
no ne, vážně - od koho to logo je?