Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

motto: Komerce se vkrádá také do reklamy. (Radim Hasalík)

Pravidla klubu:
1. Jen ta nejdebilnější reklama je pro doktora dost dobrá
2. Doktor se zajímá jen o českou reklamu

Koníčkem Dr. Oživlého je sběratelství reklam, ve kterých se vyskytuje slovní spojení ''Více než ...''.
"Více než" okénko zde. Podívejte se rovněž na "více než" galerii.

Momentální držitel Ceny doktora Oživlého:



Na Bohemia tyčinky si sáhnout nenecháme. Přinejhorším to vyřeší anšlus.

Zde najdete gay-chat filtr.

Moderátor tohoto klubu nepracuje v reklamní agentuře. Začátečníkům pak pro základní orientaci doporučuje tento roztomilý slovník reklamštiny.

Nemajitelům televizních příjmačů se přehled české TV reklamy nabízí zde.

Pan_Azathoth jako Fénix povstal z popela  a opět bude rozdávat radost.
On to imho myslel jako "To není pravda, že, že to není pravda?"
Mě to přišlo hodně trapný. Jarňy žavitky, olol:(
Asijský týden v Lidlu - to je řachanda! Šišlající Vietnamec Ping Pong, originální lekrace, táto!
 
wiriel Beneficium beneficio provocatur  
lol :)
El_Diablo Nikdo není dokonalý, až na  Chucka Norrise!
Nevím kam s tím Kdo najde "špatně" umístěnou mezeru? :)
 
Jsou tam Nightwork, koťátko, co řešit víc....
 
Zrovna jsem viděl ty požárníky a jako hluboké wtf.
bigvilik Part-Time   Guru
Bylo?
 
LuParov Choose life. Choose a job. Choose a name 
+1
Konečně jsem pochopil, k čemu směřuje rádiová reklama Vodafonu, která jede od rána do večera na Beatu. Mluví ji Rimský (to je ten pán co mluví sedm z deseti rádiových a televizních reklam) a vůbec jsem nevěděl, co sděluje.
 
Inuška ...kdo chce vidět osobně, koupí si  vstupenku
U mě dobrý, přesně tyto otázky a přesně v tomto pořadí jsem si včera při shlédnutí položila.
za ušatého vodního panáka zalévaného svištěm dík, prosvětlilo mi to den!
bigvilik Part-Time   Guru
Taky bych chtěl bejt muškou zlatou v koutě při prezentaci...
Kristian Celestial Emporium of   Benevolent Knowledge
Strašně by mě zajímalo, jak tohle prodávali. (Mám podezření, že managerům z tabulek vyšlo, že jejich reklamy si nikdo nepamatuje, neboť jsou nudné. A tak v totální panice zvolili to nejujetější, co se jim nabídlo. Zdravý rozum pláče v koutě.)
bigvilik Part-Time   Guru
 
molotov Kam se hrabe Bitner, to se nedá srovnat!  My z jihu...
 
El_Diablo Nikdo není dokonalý, až na  Chucka Norrise!
LOL ČT2 vypadá spíš jako O2...
 
Inuška ...kdo chce vidět osobně, koupí si  vstupenku
To si dělají prdel...oh, wait...
 
no ne, vážně - od koho to logo je?