Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

motto: Komerce se vkrádá také do reklamy. (Radim Hasalík)

Pravidla klubu:
1. Jen ta nejdebilnější reklama je pro doktora dost dobrá
2. Doktor se zajímá jen o českou reklamu

Koníčkem Dr. Oživlého je sběratelství reklam, ve kterých se vyskytuje slovní spojení ''Více než ...''.
"Více než" okénko zde. Podívejte se rovněž na "více než" galerii.

Momentální držitel Ceny doktora Oživlého:



Na Bohemia tyčinky si sáhnout nenecháme. Přinejhorším to vyřeší anšlus.

Zde najdete gay-chat filtr.

Moderátor tohoto klubu nepracuje v reklamní agentuře. Začátečníkům pak pro základní orientaci doporučuje tento roztomilý slovník reklamštiny.

Nemajitelům televizních příjmačů se přehled české TV reklamy nabízí zde.

asym ... opouští noru neutrality,  aby poznal vyšší pravdu. 21.září 2014 7:04:43
!!
spotter pro tentokrát zase   vysírá 20.září 2014 11:27:56
svěží dílko.. už asi rok staré :) ještě byly někde další kousky.
wtf jsem to právě teď viděl?
cestujicivnoci   20.září 2014 2:30:31
https://www.youtube.com/watch?v=SigsXfMLiFk

Bohuslav Svoboda (ODS) vs. William Wallace (Svobodní)
Co jsem to právě teď viděl?
vysmatej_kuauik   19.září 2014 15:44:35
Asi už bylo, ale pro jistotu...
Had Nothing is ever easy...  19.září 2014 12:39:45
Spíš bych to viděl na jednoduché SONY = Japonsko
gorgona "cože?" ... to není otázka, to je epitaf  18.září 2014 10:00:56
Při té debatě o product placementu v českém filmu jsem si vzpomněl na Velkou filmovou loupež. Sony v každém druhém záběru. Nevíte jak to tehdy chodilo, jestli ta firma nějakým způsobem film něco sponzorovala, nebo to byl jen naivní obdiv tvůrců nad "západní" značkou?
Aha, tady je maskovaný i ten Ford. A docela dobře - toho jsem si třeba nevšiml. Asi jiný rekviziťák...
vysmatej_kuauik   17.září 2014 16:26:49
Bylo tam toho víc, ale mně upoutal ten žlutej Superb se žlutou přelepkou...
janouch ...nezpívám, vystupuju!  17.září 2014 13:18:47
Lidé se k profesi stavějí různě. Někteří to umně maskují, kameraman mění kompozici, aby to tam nestrašilo...jiní to prostě nakropí a hajdy dom. (do taxikářských mouder se postnu sám)
janouch: V tom případě tentokrát odvedli mimořádně mizernou práci, protože si nevzpomínám, že bych si něčeho podobného kdy byl všiml, zatímco tady si toho prostě nešlo nevšimnout.
janouch ...nezpívám, vystupuju!  17.září 2014 12:32:24
Přelepuje se, protože zejména rekvizitáři (ale i jiné profese) podepisují s produkcí smlouvy, kde je tvrdě sankcionováno případné podstrčení značky/loga do záběru. Takže když je Škoda v záběru sama, je logo přelepeno. Když je tam těch aut/značek víc, tak se to nedělá. Auta se půjčují různě. Pokud jde o obvyklá, taktéž zařizují rekvizitáři. Za tímto účelem 2-3 vlastní, neb půjčovné cca 5000 není špatný vedlejšák. Natáčení se mydlí hlava nehlava = pokud auto nefunguje ve vzorci mafián/mercedes, tak se na adekvátnost povozu kašle.
Pan_Azathoth chudák pomýlený zelený pičusek víme!  17.září 2014 11:57:28
A ty ostatní znáčky nepřelepili, protože... protože...
pan_kreas Rozptyl do moře podléhá předpisům  pro pobřežní vody daného státu. 17.září 2014 11:35:05
Protože zákon o rozhlasovém a televizním vysílání.
horky_kafe ledovy caj je zabrany :(  17.září 2014 9:51:53
Tak vám přijde že poslední kapka je návštěva pobočky Raiffaissenbanky?
Hannibal_Lektijer   SUPPORTUJ! 17.září 2014 6:07:17
Rusové názvy firem a podniků vždycky uměli..
bigvilik Part-Time   Guru 16.září 2014 18:20:16
"Všecky, všecky, všecky kozi mají cecky"
Tak to už vim, tam maj hezký moře. Jenom škoda, že je to tak daleko, tady z Čecka.
Pod Srpckem