Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

motto: Komerce se vkrádá také do reklamy. (Radim Hasalík)

Pravidla klubu:
1. Jen ta nejdebilnější reklama je pro doktora dost dobrá
2. Doktor se zajímá jen o českou reklamu

Koníčkem Dr. Oživlého je sběratelství reklam, ve kterých se vyskytuje slovní spojení ''Více než ...''.
"Více než" okénko zde. Podívejte se rovněž na "více než" galerii.

Momentální držitel Ceny doktora Oživlého:



Na Bohemia tyčinky si sáhnout nenecháme. Přinejhorším to vyřeší anšlus.

Zde najdete gay-chat filtr.

Moderátor tohoto klubu nepracuje v reklamní agentuře. Začátečníkům pak pro základní orientaci doporučuje tento roztomilý slovník reklamštiny.

Nemajitelům televizních příjmačů se přehled české TV reklamy nabízí zde.

TCO will unleash the wrath  of the electric tiger 23.listopad 2014 18:20:00
No vida, i nezmerne zasluhy se daji kvantifikovat. Sire Wintone, stydte se!

Je to az nekolikate policko...
Natasha Oheň šlehne  výš 21.listopad 2014 16:00:48
Jen dřeňte. Člověk je rád, že to nedělá nadarmo.
Štěně A hangover is the wrath of grapes.  21.listopad 2014 14:58:29
Ich war dabei. Mě jenom zaujalo, jak v tom pěkně pokračují dalšími klipy.
caracho - uzivatel nema blog -  :: hledam krtnika :: 21.listopad 2014 4:34:19
rwe uz se tu drenilo
Case Fortune and glory, kid.  Fortune and glory... 20.listopad 2014 19:30:07
Navíc tady v laskavém uplakanětypografickém provedení...
Pan_Obi Live like a windrammer  as you fuck! 20.listopad 2014 17:49:01
Století, které nestárne...
Štěně A hangover is the wrath of grapes.  20.listopad 2014 16:05:25
„Čím rezavější střecha, tím vlhčí sklep“

!!!

To je imho vtipné.
DadB jsem zralý na  šrotovné 20.listopad 2014 15:47:02
Šestý ročník soutěže o anticenu Sexistické prasátečko vyhrály politické reklamy. Absolutním vítězem se stala reklama zlínské ČSSD před letošními komunálními volbami lákající na odhalený ženský klín

http://ekonomika.idnes.cz/seste-sexisticke-prasatecko-si-vyslouzily-politicke-reklamy-p6q-/ekonomika.aspx?c=A141120_125217_ekonomika_nio#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
Pompo - víc než hračky
Viděno v tv, nalezeno velké http://files.corbelbrothers.webnode.cz/200000351-75d2476cc4/pompo_vice_nez_hracky.jpg
(tady jsem nenašel, ale že by to ještě nebylo se mi nezdá)
pixycz Bódéťti to Kájostálo, žral si  málo Bájo Bágo! 16.listopad 2014 21:17:27
Mně poslední dobou drtí ta kampaň spořky "Jak mít v důchodu milion" všude kolem. Nemůžu to nečíst jako "jak mít JEN milion". I minimální kapitálová pojistka s minimálním výnosem přece musí za těch víc než 500 měsíců produktivního věku hodit víc.
Štěně A hangover is the wrath of grapes.  16.listopad 2014 17:16:54
Asi jo.

Jen tahle mi přijde tak nějak víc odporná, než třeba ty lidi, co si jen nedokážou vyrobit snídaní (Bebe Dobré ráno).
Case Fortune and glory, kid.  Fortune and glory... 16.listopad 2014 17:14:58
Jinými slovy další z nekonečné řady reklamních kampaní "o idiotech pro idioty"?
Štěně A hangover is the wrath of grapes.  16.listopad 2014 16:25:03
Ta reklamní kampaň na RWE, to je nějaký katalog případů z psychologické poradny?
1. Chlápek, co žije s panovačnou ženou a musí jí odevzdávat všechny peníze
2. Rodinka, kde se matka i dospělý syn bojí nerudného plesnivého fotra
3. Týpek, co se vyděsí k smrti, když se ukáže, že si jeho kámoš našel chlapa (naštěstí se to pak vysvětlí, to je úleva, haha)
gorgona "cože?" ... to není otázka, to je epitaf  15.listopad 2014 14:23:03


oni maj vůbec zajímavý vobrázky. lidi válející se v trávě, matku s děckem. uspět - otěhotnět a uspět - zevlovat přece můžu i se základkou. takže mi z toho vychází, že lákaj do školy tyhle skupiny - šlapky, povaleče a maminy.
Štěně A hangover is the wrath of grapes.  14.listopad 2014 15:16:46
LOL

Imho návaznost na studentské G konto už-nevím-od-koho, kde byla šlapka (jakože asi nemá to správné G konto s kontokorentem, nebo nevím).

Je to trochu smutné, že chceme-li oslovit studenty, dáme tam šlapky, chceme-li oslovit studentky - dáme tak taky šlapky, stejně všichni víme, jak to se studentkama je, chňo chňo.
stephend. Let me start again.  In 1935... 14.listopad 2014 12:44:06
:)
Já to chápu tak, že moderní zaměstnaní pánové jsou již náročnější a vyžadují, aby dáma za ty peníze nebyla úplně blbá. Nakolik je to pravda, netuším.
DJ Slamák Namířit kostnatý ukazovák  na tepnu mechanismu 14.listopad 2014 11:18:16
Imho variace na téma "Měl jsem se líp učit".
gorgona "cože?" ... to není otázka, to je epitaf  14.listopad 2014 11:10:46


uspět v čem?
gorgona "cože?" ... to není otázka, to je epitaf  14.listopad 2014 11:10:24


uspět v čem?